• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

GoOpti s poceni prevozi želi osvojiti evropski trg

Čas branja: 2 min
26.01.2012  19:57
Go Opti bo na letališča izven Slovenije od marca vozil tudi iz Maribora, naslednje leto se širijo na Hrvaško, v petih letih pa po celotni Evropi

Poceni prevozi s kombijem na letališča v bližini Slovenije, ki jih od julija lani nudi GoOpti, so se pri potnikih prijeli bolje, kot so načrtovali lastniki. Sašo Sušnik, direktor in partner GoOptija je včeraj na predstavitvi ponudbe v Monsu ambiciozno napovedal, da želijo v petih letih prevzeti celoten evropski trg in postati multinacionalka s sedežem v Sloveniji. Trenutno prepeljejo 75 potnikov dnevno, januarja bodo tako presegli številko dva tisoč, pravi Sušnik in dodaja, da se jim je začetni vložek 45 tisoč evrov že povrnil, trenutno pa večino zaslužka vložijo v promocijo.

marko guček
Marko Guček, direktor TM Viste (levo), in Tomaž Lorenzetti (desno), direktor TM Potovanj, sta skupaj s Sašem Sušnikom razvila storitev nizkocenovnih prevozov s kombiji na bližnja letališča GoOpti, ki so jo potniki zelo dobro sprejeli.

Nenadejan uspeh poceni kombijskih prevozov

Marko Guček, direktor TM Viste in Tomaž Lorenzetti, direktor TM Potovanj in Sašo Sušnik so eno leto razvijali projekt GoOpti in se tako dobrega odziva trga niso nadejali. »Naš cilj je, da lahko vsak kamorkoli po Evropi pride za sto evrov, kar vključuje tako letalsko vozovnico kot prevoz do končne destinacije,« pravi Marko Guček. Število strank GoOptija strmo narašča. Julija lani so začeli z enim vozilom, danes jih imajo že 10. Na relaciji Ljubljana Benetke dnevno opravijo tri do osem voženj.

Širijo se v Maribor, Koper, na Hrvaško

Zdaj potnike pobirajo samo v Ljubljani, z marcem jih bodo na letališča začeli vozili tudi iz Maribora, kjer so že prodali svojo prvo franšizo. Do poletja nameravajo franšizo prodati še za prevoze iz Kopra, v začetku leta 2013 pa tudi že na Hrvaškem.

Do tržaškega letališča za 10 evrov

Dodajmo, da lahko do Münchenskega letališča s kombijem iz Ljubljane pridete že za 28 evrov, do beneškega letališča za 14, do tržaškega pa že za deset. To so seveda najnižje cene, ki enako kot pri nizkocenovnih letalskih prevoznikih, tudi pri GoOpti rastejo z zasedenostjo vozila. »Prvi sedeži kakšna dva meseca pred potovanjem so najcenejši,« pravi Guček, ki je povedal, da so njihove stranke za prevoz do beneškega letališča v povprečju plačale 22 evrov.

Čim manj čakanja

Ker skušajo svoje kombije kar najbolj napolniti v obe smeri, hkrati pa prevoz zaradi zadovoljstva strank čim bolj približati njihovi uri prihoda ali odhoda, so morali uporabili poseben algoritem. V najslabšem primeru bi stranka na prevoz iz letališča sicer lahko čakala štiri ure, a je povprečno čakanje na kombi GoOpti v decembru lani znašalo zgolj 48 minut. Ponudili pa so tudi dodatno ponudbo za tiste, ki ne želijo čakati in pa tudi zasebne prevoze. Iz informacijsko tehnološkega podjetja so tako postali prevozniki, se pošali Sušnik. Včeraj jih je za inovativno storitev in uspešnost pohvalil tudi Camillo Bozzolo, vodja razvoja aviacije pri podjetju SAVE, ki upravlja z beneškim in traviškim letališčem.

GoOpti potnike prevaža do letališč: v Trstu, Grazu, Benetkah, Bologni, Veroni, Genovi, Milanu, Bergamu, Salzburgu, Münchu, na Dunaju, v Budimpešti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov