• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Nasvet: Kako tehnologijo in inovacije vključiti v trženje

Čas branja: 5 min
31.05.2012  07:39
Podjetja morajo za uspešen obstoj na trgu razvoj tehnologije in inovacije vključiti v svoje poslovanje, trženje in prodajni pristop.

Obveščaj me o novih člankih:  
Jožek Gruškovnjak dodaj
Cisco Systems dodaj
Wim Biemans dodaj
Amazon dodaj
P & G dodaj

Podjetja morajo za uspešen obstoj na trgu razvoj tehnologije in inovacije vključiti v svoje poslovanje, trženje in prodajni pristop. Ključ do uspešne inovacije je edinstvena vrednost za kupca. Fizični svet pa je treba začeti združevati z virtualnim.

gro
Kupci želijo sodelovati v celotnem procesu nastajanja novega izdelka, ne le pri nakupu, je opozoril Jožek Gruškovnjak, Cisco Systems.

To sta na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu včeraj poudarila Jožek Gruškovnjak, Cisco Systems, in Wim Biemans z univerze v Groningenu. Tehnologija je pomembna, saj omogoča, da z manj viri v krajšem času proizvedemo več, hkrati pa njen razvoj spreminja tudi oblike nakupov in porabe, je dejal Gruškovnjak. Meni, da je tehnologija lahko točka razlikovanja od konkurence in strateška prednost, če jo znamo izkoristiti.

Vključite novosti

Največji vpliv na porabo bo v prihodnje imelo mobilno plačevanje, pri katerem bodo denar in kartice nadomestili mobilni telefoni, predvideva Gruškovnjak. Zato je treba razmisliti, kako tehnološke novosti vključiti v prodajni pristop podjetja, svetuje. »Tehnološke spremembe za tržnike pomenijo, da so se pričakovanja kupcev spremenila. Zaradi preglednosti informacij, ki jih omogoča internet, imajo kupci večjo moč. Posledica mobilnega dostopa do spleta pa je, da fizične trgovine postajajo predvsem razstavni prostori za Amazon in druge spletne trgovce,« ugotavlja Gruškovnjak.

Združite fizično z virtualnim

Trgovci na drobno morajo zato začeti združevati virtualne izkušnje porabnikov in fizično trgovino, svetuje Gruškovnjak. »Internet je povzročil, da se stične točke s kupci neskončno množijo. Ni nujno, da postanete aktivni takoj, je pa dobro začeti vsaj spremljati, kaj se govori o podjetju in blagovni znamki na svetovnem spletu. Pri tem so zelo pomembni blogi in družabna omrežja,« meni Gruškovnjak. Moramo se namreč pojavljati tam, kjer nas ljudje vidijo, ne le na veleplakatih.

Poiščite stične točke med oddelki

Prepoznati je treba, kako so vse enote oziroma oddelki znotraj podjetja funkcionalno povezani v smeri istega cilja, treba je razumeti, kako se posamezni procesi znotraj njih združujejo v en sam »mega« proces, ki bo zadovoljil potrebe kupca. Najdite stične točke oddelkov in procesov ter ugotovite, kako vplivajo drug na drugega in kakšni so cilji, tržnikom svetuje Gruškovnjak.

Vključite kupca v razvoj

Kupci želijo sodelovati v celotnem procesu nastajanja novega izdelka, ne le pri nakupu, še opozarja Gruškovnjak. Kot primer je navedel P & G , ki zaradi vključevanja kupcev v razvoj dosega 80-odstotno uspešnost novih izdelkov na trgu, medtem ko je povprečje v industriji 37 odstotkov.

»Večina glavnih dejavnikov za uspeh inovacije je povezana s trgom in trženjem. Še vedno pa je glavni dejavnik uspeha edinstvena vrednost za kupca,« je poudaril Biemans. Pri tem je vloga trženja v inovacijah odvisna od perspektive: »Podjetje mora biti organizirano okrog potreb kupca. Ta narekuje poslovne odločitve in je tudi ključ do uspešne inovacije. Trženje pa mora biti glas kupca znotraj podjetja, ki se mora prilagoditi kupcu, ne nasprotno,« je še poudaril Biemans.

Ne domnevajte, da vse veste

Tri kritične napake, ki jih po njegovih navedbah delajo tržniki: zbiranje preveč informacij o dejstvih, ki pa ne povedo, zakaj se kupec tako vede; samo zaradi velike količine zbranih podatkov mislijo, da razumejo kupca; osredotočijo se le na omejen del izkušenj kupca z izdelkom.

»Osredotočite se na celotno izkušnjo porabnika z izdelkom ali storitvijo, ne samo na izdelek oziroma storitev. Pri tem je najbolj pomembno vedeti, kaj kupec v resnici potrebuje, da lahko opravi svoje delo, in kaj ga zadržuje, da bi to kupil,« poudarja Biemans. Da bi to ugotovili, pa ni dovolj vprašati kupca, saj tega pogosto niti sam ne ve; zato moramo povezati več virov informacij, še pravi. Niso pomembne lastnosti izdelka; poudariti moramo to, kar je pomembno za kupca in rešuje njegovo težavo.



Preberite tudi:

02.02.2012
19.12.2011

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW 14

Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? 3

Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice