Po desetih letih truda Kolektor Etra s prvim poslom v Dubaju Po desetih letih truda Kolektor Etra s prvim poslom v Dubaju Transformatorji Kolektor Etre za eno največjih sončnih elektrarn na svetu; v Dubaj jih bodo poslali kar z letalom
Nasveti izvoznikov, ki so uspešni v Ruski federaciji Nasveti izvoznikov, ki so uspešni v Ruski federaciji Uspešne slovenske izvoznike, ki že vrsto let poslujejo na ruskem trgu, smo povprašali, kaj si obetajo in kakšne rezultate dosegajo v Ruski federaciji.
Nove priložnosti na ruskem trgu Nove priložnosti na ruskem trgu Tako politični kot tudi gospodarski odnosi med državama so dobri, izvoz na ruski trg pa dosega največjo rast zadnjega pol leta.

Skupaj z Italijani Comark odpira nova delovna mesta v Beli krajini

06.01.2014  22:30
S prevozi za Nato družba Comark povečuje prihodke

»Prodajo povečujemo že nekaj let, v letu 2013 za 15 odstotkov v primerjavi z letom prej. Tudi leta 2014 se ne bojimo. Naši glavni dejavnosti transportnemu inženiringu oziroma organizaciji izrednih prevozov dodajamo nov posel. Skupaj z italijanskim podjetjem Transpack januarja začenjamo proizvodnjo lesene embalaže. S to podpremo tovor ali naredimo zaboj,« je povedal Branko Butala, direktor in solastnik podjetja Comark.

Belokranjec Branko Butala je podjetje Comark, ustanovljeno leta 1992, s partnerji odkupil leta 2009. V letu 2012 je ustvarilo 3,6 milijona prihodkov in 106 tisoč evrov čistega dobička. Za leto 2013 pa ocenjuje, da je 12 zaposlenih ustvarilo več kot štiri milijone evrov prihodka in okoli 160 tisoč evrov čistega dobička.

butala-klemen-xx.1389036588.jpg.o.600px.jpg
"Pri vsakem poslu se moramo znova in znova dokazovati s kakovostjo in ceno." Branko Butala, direktor podjetja Comark

002-comark.1389036589.png.o.240px.jpg

Do konca januarja 15 novih delovnih mest

S solastnikom Comarka Bojanom Plojem in italijansko družbo Transpack iz Padove ter direktorjem njene poslovalnice v Trstu te dni ustanavljajo novo podjetje Paklog, pakiranje in logistika. To bo imelo 40 tisoč evrov osnovnega kapitala. Najemajo 500 kvadratnih metrov poslovnih prostorov na območju nekdanjega rudnika Kanižarica. Butala pojasnjuje: »Do konca januarja bo tam stekla proizvodnja lesene embalaže. Zdaj se pogovarjam s kandidati za zaposlitev. Računam, da jih bom do konca januarja zaposlil 15. Nekaj jih bomo poslali na šolanje v Italijo. Od tod v Belo krajino prenašamo tehnologijo izdelave lesene embalaže.

Del zaposlenih v Sloveniji bo izdeloval embalažo, del jo bo pri kupcih zlagal in pakiral njihove izdelke. Pokrivali bomo območje do Benetk. Začeli bomo z zdajšnjimi kupci našega italijanskega partnerja, družbe Transpack. Ta del proizvodnje seli v Slovenijo, ker so tu nižji stroški dela in ker želi s prenosom tehnologij in standardov pakiranja osvojiti nove trge. Naš cilj je, da v nekaj letih na tem segmentu embalaže postanemo vodilni ponudnik na območju Slovenije in bližnjih držav. Računamo, da bo podjetje Pacloc v dveh letih imelo 30 zaposlenih.«

Selitev za Nato iz Latvije na Sicilijo

Podjetje Comark s pomočjo partnerjev, ki so del mednarodnega združenja za projektno logistiko, vsako leto opravi več sto prevozov tovora izrednih dimenzij po cestah v Sloveniji in tujini, pa tudi po železnicah, rekah, morju in zraku. Organizirajo celotno logistično verigo, od pakiranja oziroma zaščite tovora do njegovega prevoza in montaže pri končnem uporabniku. »Pri vsakem poslu se moramo znova in znova dokazovati s kakovostjo in ceno,« pravi Butala. Prevoze opravljajo po vsem svetu. Z delom v Sloveniji ustvarjajo okoli 40 odstotkov prihodkov, prodajo pa povečujejo zaradi dela na trgih EU in drugih tujih trgih.

Povezano družbo imajo v Avstriji, sredi minulega leta pa so ustanovili tudi podjetje Ecotec v Zagrebu, ki je lani ustvarilo prvih 550 tisoč evrov prihodka. »Najpogostejše ovire pri prevozu tovora izrednih dimenzij so cestna in obcestna infrastruktura, zmogljivosti rečnih in morskih pristanišč, pa tudi prevozne zmogljivosti, tako da večinoma uporabimo posebna prevozna sredstva. Treba pa je pridobiti tudi vsa ustrezna dovoljenja in spremstva. Včasih sta za pripravo prevoza kakšnega izrednega tovora potrebni dve ali tri leta priprav in dela. Da smo dobri, dokazuje tudi, da nam zaupa denimo Nato. Lani smo zanj prepeljali kar nekaj tovora in imeli več izrednih prevozov iz Latvije na Sicilijo,« je še povedal Branko Butala.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Regija
Regija Hitri pregled tedna: Srbi prodajajo zadolženega farmacevta, Hrvati pa višajo plače in pretijo prehitrim voznikom

Izbrali smo nekaj dogodkov, ki so v preteklem tednu dni zaznamovali dogajanje v državah okoli nas

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lastnik SIJ: Za naložbe bomo dali 400 milijonov evrov, plače bomo zvišali za deset odstotkov 7

Evgenij Zubitski, največji lastnik skupine SIJ, napoveduje, da bodo plače zaposlenih prihodnje leto zvišali za desetino, za naložbe v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Pol Evrope se bo učilo pri Knaufu v Škofji Loki 3

Knauf Insulation bo v Škofji Loki postavil izobraževalno-demonstracijski center za vzhodno Evropo, Avstrijo in Italijo