• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej Na kaj je treba biti pozoren pri poslovanju z Nemčijo in Avstrijo ter kje vse narašča število stečajev in zakaj? O tem bo govoril osrednji govornik 6. Konference slovenskih izvoznikov Franz Maier, direktor globalnega ponudnika zavarovanj terjatev Atradiusa za Avstrijo, Madžarsko, Romunijo in jugovzhodno Evropo
Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva Intervju z Rokom Rozmanom, glavnim izvršnim direktorjem in članom upravnega odbora Livarja
Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo Peter Novak iz Kolektorja Etre je podpisal največjo pogodbo v zgodovini tovarne, in to pri svojih najbolj zahtevnih izdelkih, 400-kilovoltnih transformatorjih
Gertrud Rantzen: Izvozniki bi morali biti čim manj odvisni od enega vira Gertrud Rantzen: Izvozniki bi morali biti čim manj odvisni od enega vira Kako na zadnje poslabšanje razmer v nemškem gospodarstvu gledajo pri Slovensko-nemški gospodarski zbornici in kaj svetujejo slovenskim izvoznikom, pojasnjuje predsednica zbornice Gertrud Rantzen.

Zabojnike iz Kitajske v Evropo vozijo tudi z vlakom

Čas branja: 1 min
09.07.2014  08:47
Po železnici lahko pripeljejo zabojnike v Evropo 50 odstotkov hitreje kot z ladjami

Logistična multinacionalka UPS je povezala Kitajsko in Evropo tudi z železnico, poročajo na portalu Material Handling & Logistics. Kitajska industrijska mesta so povezali s poljskim Lodzem in nemškim Hamburgom. Prevoz polnih zabojnikov iz Kitajske v Evropo naj bi bil za 50 odstotkov hitrejši kot z ladjami, hkrati pa za 70 odstotkov cenejši kot z letalom, pravijo pri UPS.

kontejner-zabojniki.1363724778.jpg.c.600px.jpg

Z vlakom 16 do 18 dni do Budimpešte, z ladjo 30 dni

»Pri Schenkerju je ta storitev uradno v ponudbi že približno pol leta, vendar velikega zanimanja ni, predvsem zato, ker je storitev dražja od ladijske za trikrat do štirikrat«, pravi Rok Svetek, direktor Schenkerja Slovenija. Svetek ocenjuje, da za njihove naročnike v regiji ta storitev ni posebej zanimiva. Schenker sicer trži vlakovno povezavo iz Kitajske tudi do Budimpešte. Z ladjo zabojniki iz Kitajske potujejo približno 28 dni, nato še približno dva do štiri dni do Budimpešte. Z vlakom pa pridejo do Budimpešte v 16 do 18 dneh.

Adria Kombi je razvil povezavo po svileni poti

Rok Svetek, ki je tudi direktor Adria Kombija dodaja, da so sami že razvili povezavo z vlakom iz Slovenije čez Bolgarijo in Turčijo do Bakuja v Azerbajdžanu - po svileni poti. Če bi želeli razvijati storitev po tej poti še naprej do Kitajske, bi morali poiskati partnerje. Zgoraj omenjene povezave med EU in Kitajsko, ki jih tržijo globalni logisti, pa potekajo po severni poti čez transibirsko železnico.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo 9

Peter Novak iz Kolektorja Etre je podpisal največjo pogodbo v zgodovini tovarne, in to pri svojih najbolj zahtevnih izdelkih,...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte 2

S prenovo blagovne znamke so se v ljubljanskih Hotelih Union letos lotili razvoja identitete vsakega od svojih štirih hotelov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva 5

Intervju z Rokom Rozmanom, glavnim izvršnim direktorjem in članom upravnega odbora Livarja

IZVOZNIKI
Novice
Novice Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej

Na kaj je treba biti pozoren pri poslovanju z Nemčijo in Avstrijo ter kje vse narašča število stečajev in zakaj? O tem bo govoril...

IZVOZNIKI
Novice
Novice »Pametne karoserije bodo krojile avtomobilsko industrijo v prihodnjih desetletjih« 1

Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! z Markom Gorjupom, direktorjem TPV Group, ki bo izšla septembra

IZVOZNIKI
Novice
Novice Fructalov pozitivni vpliv na okolje priznavajo tako kolesarji kot svetovna združenja

Podjetje Fructal skupaj s kolesarskim društvom Črn trn iz Ajdovščine skrbi za razvoj kolesarske kulture in nov sodoben kolesarski park...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Vivapen z inovativnimi pisali osvaja britanski trg

Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! s Petro Melanšek, direktorico podjetja Vivapen, ki bo izšla septembra