• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
»Z uporabo množičnih podatkov in inovacijami želimo podjetjem pomagati do kakovostnih odločitev« »Z uporabo množičnih podatkov in inovacijami želimo podjetjem pomagati do kakovostnih odločitev« Intervju z Janezom Križanom, direktorjem digitalne transformacije in inovacij pri A1 Slovenija
Kje so skrite priložnosti uporabe masovnih podatkov Kje so skrite priložnosti uporabe masovnih podatkov Na dogodku Ulovite kupce! smo z gosti govorili, kako ključen je dober pregled nad informacijami, ki v podjetje prihajajo iz različnih virov in kako izkoristiti te masovne podatke za nove poslovne priložnosti.
Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« Florjan Vasle, direktor Term Olimia: »Gostje zelo dobro vedo, kaj hočejo in kaj plačajo, zato smo v Termah Olimia ponudbo segmentirali«

Živa zelenjava iz Prlekije tudi v tujino

05.10.2014  22:30
Podjetni prleški pridelovalci bodo zelenjavo pod blagovno znamko Živa izvažali na avstrijski in hrvaški trg

Kmetijsko gospodarstvo PanOrganic, ki ga javnost bolj pozna po slovenskem česnu blagovne znamke Česnek, bo prihodnje leto zagnalo inovativen projekt zelenjave Živa oziroma Life.

miholic-niko8-xx.1412533486.jpg.o.600px.jpg
Niko Miholič iz KMG PanOrganic: V tujini se je treba predstaviti z nečim, česar drugi nimajo, torej z nečim edinstvenim in inovativnim.

»Projekt je prednostno namenjen domačemu trgu, presežke pridelave pa nameravamo izvoziti. O tem se že pogovarjamo s podjetji iz Avstrije in Hrvaške,« pravi Niko Miholič, ki v KMG PanOrganic skrbi za trženje, prodajo in odnose z javnostjo.

Zanimanje javnosti in trgovcev so v KMG PanOrganic zbudili z uspešno zgodbo o slovenskem česnu. Vendar podjetni Prleki ne mirujejo, saj se zavedajo, da je treba trgu, tako domačemu kot tujemu, ponuditi vedno nove izdelke oziroma pridelke. Tako bodo prihodnje leto v Ljutomeru začeli pridelovati solato, baziliko, peteršilj, drobnjak, ohrovt, blitvo, meto in jagode, projekt so poimenovali Živa zelenjava. Na tujih trgih jo bodo tržili pod znamko Life, na domačem pod znamko Živa.

Na vidiku tudi nove zaposlitve

Gre za novo obliko vzgoje in prodaje zelenjave, ki ji pri pobiranju ne odstranijo korenine in jo lahko gojijo vse dni v letu. Na leto bodo pridelali 6,5 milijona enot zelenjave. Pri projektu Živa bo na novo zaposlenih okoli 15 ljudi. Načrtujejo, da se bo število zaposlenih vsako leto povečevalo, saj vsako leto povečujejo površine, dodajajo nove kulture. Plantaže ameriških borovnic, na primer, bodo vsako leto rodile več, torej bo za obiranje potrebno več ljudi, meni Niko Miholič.

Tujina zahteva le inovativnost

»V tujini se je treba predstaviti z nečim, česar drugi nimajo, torej z nečim enkratnim in inovativnim,« poudarja. Na vprašanje, v kakšnih količinah bodo ponujali živo zelenjavo na tujem, pa Miholič odgovarja: »Vsekakor je še prezgodaj govoriti o tem, saj ne vemo natančno, kakšna bo poraba na domačem trgu. Slovenski trg bo imel prednost in le presežek pridelave nameravamo prodati v tujino.« Živo zelenjavo bodo izvažali sami.

O izvozu razmišljali že pri namazu

Z nekaterimi podjetji že sodelujejo pri izvozu sadnega namaza iz jagod goji, zdaj ga izvažajo v Nemčijo, Švico, Veliko Britanijo in na Švedsko. »O tujih trgih smo začeli razmišljati, ko smo razvijali ekološki sadni namaz iz jagod goji. Trgu smo ponudili unikaten izdelek in lahko se pohvalimo, da smo edini v Evropi s takšnim namazom. Razmišljanje o tujih trgih je bila logična posledica,« pravi Miholič. Za zdaj gre za butično prodajo namaza v boljših spletnih trgovinah. Ekološki nasad šteje 1.500 sadik jagod goji, torej gre za manjše količine, ki na tujih trgih ne morejo pomeniti omembe vrednega deleža, poudarja sogovornik.

Česen zadosti potrebam domačega povpraševanja

Drugi pridelki niso toliko zanimivi za tuje trge ali pa jih je mogoče vse prodati v Sloveniji, zato ni potrebe po izvozu, meni Niko Miholič. Glede pridelave slovenskega česna in morebitnega prodora na tuje pa poudarja, da domači trg za njih še ni postal premajhen. »V sezoni 2014/2015 bomo posadili od 20 do 25 hektarjev slovenskega česna. Verjamemo, da nam ga bo uspelo v celoti prodati doma, zato ni potrebe po izvozu,« pojasnjuje Miholič. Razmišljajo in pogovarjajo pa se že o gradnji rastlinjakov zunaj Slovenije, vendar še ne želijo razkriti podrobnosti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« 7

Florjan Vasle, direktor Term Olimia: »Gostje zelo dobro vedo, kaj hočejo in kaj plačajo, zato smo v Termah Olimia ponudbo segmentirali«

IZVOZNIKI
Novice
Novice Dobre novice: v Novem mestu bodo delali čisto novega clia, ki bo mestni terenec 37

V Revozu napovedujejo, da bodo letos v proizvodnjo novega modela vložili 90 milijonov evrov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Balkanski tiger. Ne Slovenija, to je Romunija 12

Romunija je reven, 20-milijonski trg, ki pa izjemno hitro raste

IZVOZNIKI
Novice
Novice Prevzem: Podkrižnik v Nemčiji do obrata družbe Bosch Rexroth 1

Iztok Podkrižnik v Nemčiji prevzema, da bi rasel v robotiki; skupaj s proizvodno lokacijo družbe Bosch Rexroth v Ober-Ramstadtu bo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice V Škofji Loki odprli prvo Messerjevo kisikarno pri nas

Z današnjim uradnim odprtjem kisikarne so v družbi Messer uspešno zaključili svojo največjo investicijo. Gorenjska je tako dobila...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Po vstopu finančnega sklada želi Gostol-Gopan postati globalni igralec 1

Po vstopu italijanskega sklada Xenon bo novogoriški Gostol-Gopan rasel še s prevzemi; njihov cilj je postati vodilen v Evropi in...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Delamaris s pomlajeno blagovno znamko pospešeno na nemški trg

Intervju s Karmen Rodman, direktorico strateškega marketinga Pivke in Delamarisa