• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Slovenski živilci - novi dobavitelji Sparovih trgovskih znamk v Avstriji

Čas branja: 2 min
31.03.2015  10:20
Avstrijski Spar širi ponudbo izdelkov pod svojo trgovsko znamko, dobavitlje pa išče tudi med slovenskimi podjetji

Obveščaj me o novih člankih:  

Ljubljanske mlekarne, Mlekarna Celeia, ekološka Mlekarna Krepko iz Logatca, Vital Mestinje in Dana iz Mirne so 18. marca svojo ponudbo predstavili vodstvu avstrijskega Spara v Salzburgu. Radi bi postali njegovi novi dobavitelji v Avstriji in še na katerem od bližnjih petih trgov, ki jih Spar pokriva iz Salzburga. To so Madžarska, Hrvaška, severna Italija, BiH in Srbija.

»Avstrijski Spar išče nove dobavitelje za svoje trgovske znamke, škoda pa je, da ne širijo tudi ponudbe proizvajalčevih blagovnih znamk,« pravi Sandra Turnšek, direktorica ekološke Mlekarne Krepko. Za predstavitev na hišnem sejmu v Salzburgu je Spar po strogih kontrolah izbral tri slovenske mlekarne in pijačarja. Vseh pet mu v Sloveniji že dobavlja za trgovsko znamko.

spar-kocevje1-us.1427735777.jpg.o.600px.jpg
Tri mlekarne in pijačarja upajo, da bodo njihov izdelki pod Sparovimi trgovskimi znamkami še letos na policah trgovin v Avstriji. Nato bi dobave razširili še na sosednje države. Foto: Urban Štebljaj

Navdušil je kefir v sadnih okusih

»Avstrijskim nabavnikom smo predstavili več vrst kefirja, ki so ga tudi pokusili, najbolj pa jih je navdušil kefir v sadnih okusih,« pravi Turnškova. Kefir je vodilni izdelek Mlekarne Krepko, in ker ga lahko veliko naredijo, iščejo možnosti za izvoz.

Veseli jo, da so Avstrijci iskali kakovostna živila: »Kefir delamo po tradicionalnem postopku in iz prvovrstnih surovin, zato ne moremo poceniti proizvodnje.« Ker gre za svež izdelek s kratkim rokom trajanja, bi ga Sparu na začetku dobavljali v Avstrijo in morda še na Hrvaško. Sandra Turnšek pričakuje, da bo njihov kefir še letos na policah avstrijskega Spara.

Mlekarna Celeia bi prodrla na tri trge

Mlekarna Celeia je razkazala mlečne izdelke, ki jih trži pod svojo blagovno znamko Zelene doline, pa tudi sveže mleko, več vrst jogurtov, lahki sir, kislo smetano in probiotike, ki jih polni za trgovsko znamko slovenskega Spara. »Prve vzorce smo že poslali v Salzburg in čakamo, da nam sporočijo, kaj jih zanima, ter se začnemo pogajati o nadaljnjem sodelovanju,« pravi direktor Marjan Jakob. Upa, da ne bo ostalo le pri dobavah v Avstrijo, saj jih zanima še izvoz v severno Italijo in na Madžarsko.

Dana se dogovarja za štiri trge

»Predstavili smo naše podjetje, tehnologijo, standarde, brezalkoholne pijače in žganja ter doživeli pozitiven odziv,« pravi Marko Hren, direktor Dane. Sparovim nabavnikom so že poslali konkretne ponudbe za brezalkoholne pijače v PET-­embalaži in tetrapaku. V Dani bi radi oskrbovali Spar v Avstriji, pa tudi v severni Italiji, na Madžarskem in Hrvaškem.

S trgovskimi znamkami zapolnijo proizvodnjo

Vital Mestinje je v Salzburgu nastopil z vsemi pijačami pod svojo blagovno znamko Frupi, ki obsega sirupe, nektarje, sadne pijače in ledeni čaj. Takšne pijače razen nektarjev polnijo tudi za Sparove trgovske znamke v Sloveniji in so jih tudi pokazali avstrijskim nabavnikom. Z njihovim odzivom je direktorica Vitala Mira Močnik zadovoljna: »Skupaj smo izbrali nabor pijač pod našo blagovno znamko in trgovskimi znamkami ter se dogovorili, da jim do konca marca pošljemo vzorce in cenovne ponudbe.« Ker imajo v Vitalovi proizvodnji še dovolj prostih zmogljivosti, so zainteresirani za dobavo pijač na sosednje trge. Teoretično so lahko pijače na policah od 30 do 45 dni po tem, ko trgovec potrdi izdelke in njihov dizajn.

Avstrijce zanimajo različni izdelki Ljubljanskih mlekarn, ki bi jih ponudili na različnih trgih. »Dogovarjamo se o možnostih za sodelovanje,« so redkobesedni v največji mlekarni pri nas, odkar je v lasti francoskega Lactalisa.

Povabili so še podjetji iz kemične industrije

Hišni sejem v centrali avstrijskega Spara je pripravila javna agencija SPIRIT Slovenija ob pomoči veleposlanika na Dunaju Andreja Rahtena in častnega konzula v Salzburgu Antona Franza Santnerja. Pri organizaciji sta sodelovala še zbornica kmetijsko-živilskih podjetij pri GZS in kmetijsko ministrstvo. Poleg že omenjenih petih živilskih podjetij je Spar na hišni sejem v Salzburg povabil še Kozmetiko Afrodita in TKI Hrastnik.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Intervju z zmagovalcem slovenskega izvoza: Ko sem rekel, da bom zgradil nov fructal, so se mi malo smejali 24

Andrej Slokar, ustanovitelj in lastnik Incoma, ter Boštjan Jerončič, direktor Incoma, o tem, zakaj je podjetje, ki sladoled prodaja po...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice Zakaj so Švedi razočarali Iskraemeco, ki spreminja strategijo in osvaja vse več trgov 14

Finalist izbora Zmagovalec slovenskega izvoza je prisoten v 62 državah in se širi, med zadnjimi uspešno v Dubaju in Argentini ter odpira...