• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

TOP avtoprevozniki: tako so rasli trije najboljši

Čas branja: 2 min
09.06.2015  22:30
Transport Finec prevaža odpadne surovine, Petrans je specialist pri zbirnih prevozih za Beneluks in Veliko Britanijo, Brus vozi za avtoindustrijo in tujce

Obveščaj me o novih člankih:  
Petrans dodaj
Peter Katrašnik dodaj
Rudnik dodaj
Viator & Vektor dodaj
Herta Čuk dodaj

Letos smo z lestvice TOP logistov vzeli pod drobnogled najboljše avtoprevoznike in jih razvrstili na posebno lestvico. Pri tem smo upoštevali le tiste, ki so se na lestvico največjih uvrstili med prvih 70.

Na lestvici smo identificirali 33 avtoprevoznikov, razvrstili pa smo jih glede na rast prihodkov, rast EBITDA, čiste dobičkovne marže, ROE in dodano vrednost na zaposlenega. Podobno kot logistična panoga so imeli tudi največji avtoprevozniki lani 6,1-odstotno rast prihodkov od prodaje. So pa lani močno izboljšali dobiček iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA), in sicer v povprečju kar za 22 odstotkov. Rast dobičkonosnosti se kaže v EBIT marži, ki se je s petih odstotkov v letu 2013 med največjimi 30 avtoprevozniki povzpela na 6,5 odstotka. Donos na sredstva je lani znašal 7,6 odstotka, kar poenostavljeno pomeni, da se, upoštevajoč vse stroške poslovanja - torej tudi režijo, davke in stroške financiranja, nakup tovornjaka povrne v 12 letih.

12

let je potrebnih, da se povrne strošek nakupa tovornjaka.

1. Transport Finec: s prevozi odpadnih surovin do sto delovnih mest

»Od leta 2008 nenehno rastemo, kupujemo približno deset vozil na leto,« pravi Irena Finec Golf iz vodstva prevozniške družbe Transport Finec Borut, s. p. Zdaj imajo že približno 90 tovornjakov, njihov glavni posel pa je prevoz sekundarnih surovin. Prepeljejo največ odpadnih barvnih surovin, plastike, papirja in komunalnih odpadkov, približno 80 odstotkov poslov pa opravijo v tujini. Prevažali so tudi žita, vendar se zaradi nove regulative v Italiji s tega področja povsem umikajo. V Italiji so namreč z direktivo prepovedali prevoz komunalnih odpadkov in žit z istimi tovornjaki. Največ prevozov barvnih kovin sicer opravijo v tujini od zbirališč do livarn. »Širimo krog strank, nove pa pridobivamo predvsem s priporočili. Gre za drage materiale. Baker na tovornjaku je vreden po 150 tisoč evrov, zato je pomembno zaupanje,« pravi Irena Finec Golf. Ker so preveliki za s. p., se bodo drugo leto preoblikovali v d. o. o in preselili v Grosuplje. Tudi letos kaže dobro, kupili so že 15 novih tovornjakov in zaposlujejo že skoraj sto ljudi. Poleg avtoprevozništva imajo še avtopralnico in servis za tovornjake ter zastopstvo za nizozemske prikolice Kraker za Slovenijo in države nekdanje Jugoslavije.

2. Petrans: zbirni tovori za trge Beneluksa in Velike Britanije

»Rasli smo skupaj z našimi strankami,« pravi Peter Katrašnik iz Petransa, kjer imajo že 83 zaposlenih in 61 vozil, poleg lastnega voznega parka pa tudi več pogodbenih izvajalcev. Njihova glavna dejavnost so prevozi zbirnih tovorov iz Slovenije, severne Italije in Avstrije v države Beneluksa in Velike Britanije. Hkrati imajo zastopstvo za prikolice Kögel, ki jih prodajo vse več. Septembra se bo Petrans preselil na Rudnik (Ne, Silvano Benussi na Rudniku ne kupuje sam!) v prostore Viator & Vektorja. Tam bodo imeli 4.600 kvadratnih metrov visokoregalnih skladišč in 1.500 paletnih mest, začeli se bodo intenzivneje ukvarjati s skladiščenjem.

3. Brus: vozijo za domačo avtoindustrijo in za tujce

»Uspelo nam je s trdim delom,« pravi Herta Čuk, direktorica družbe Brus Transport iz Godoviča, ki je vodenje prevzela po upokojitvi lastnika Pavla Brusa. V Brusu imajo zdaj 80 vlačilcev in približno sto polpriklopnikov. »Ves čas kupujemo nova vozila in prodajamo stara, tako da nimamo starejših vozil od pet let,« pravi Čukova. V družbi so zdaj 104 zaposleni, ukvarjajo pa se z mednarodnimi prevozi iz Slovenije in severne Italije v Nemčijo, Avstrijo, države Beneluksa, na Dansko, Slovaško in tudi na Hrvaško. Približno polovica njihovih strank so domači izvozniki iz avtomobilske industrije, polovica strank pa je iz tujine. Tudi letos pričakujejo dobro leto, rezultate bodo še nekoliko izboljšali, ne bo pa večjih preskokov.

id-top-avtoprevozniki-111



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.