Čas branja: 1 min
19.03.2013  05:59
V zadnjem desetletju je opazen trend povečanega povpraševanja po SUV vozilih.

V avto-dilerju Mi-Da Motors trdijo, da sta Fordova modela Fokus in Mondeo priljubljeni izbiri makedonskih menedžerjev. Pri tem svoje stranke opozarjajo, da posebno pozornost namenijo splošni kakovosti vozila, garancijskim pogojem, stroškom vzdrževanja ter porabi goriva.

Ljupka Malinovska iz Automobile SK pa razlaga, da v zadnjih desetih letih zaznavajo trend povečanega povpraševanja po športno-namenskimi vozili (SUV – sport utility vehicles). Najbolj premožne stranke po besedah Malinovske pa najraje posegajo po Jeepovem terencu Grand Cherokee.

Vozni park se krči, s cest izginjajo fiati, množijo se citroëni

Prodaja avtomobilov v Sloveniji upada že nekaj let, vozni park pa se je začel krčiti šele lani, kar opozarja na poglobljeno gospodarsko krizo. Znižujejo se tudi premije avtomobilskega zavarovanja, že od leta 2009, kasko premije pa upadajo od leta 2011. Upadajoč vozni park odseva posledice slabih razmer na področju prodaje avtomobilov. Z zamikom sporoča zmanjšanje kupne moči v Sloveniji, opozarja na staranje voznega parka, upad obiska servisov in tudi uspešnost avtomobilske znamke. Po najnovejših podatkih z naših cest najhitreje izginjajo fiati, v zadnjih letih se je njihovo število zmanjšalo s slabih 65 na 54 tisoč oziroma za 16 odstotkov. Pri distributerju Fiata velik upad pojasnjujejo z dolgo navzočnostjo na trgu; tako imajo manj možnosti za rast kot znamke, ki se po naših cestah vozijo manj časa. V prihodnje bodo vozni park poskušali oživiti s tradicionalnimi majhnimi avti in še z novimi modeli višjih razredov, denimo freemontom in 500L ter z modeli s pogonom na zemeljski ali utekočinjeni naftni plin. V absolutnem upadu druga najhitreje izginjajoča znamka avtomobilov Renault, sicer največja po voznem parku, je v istem obdobju izgubila skoraj 5.500 vozil s slovenskimi tablicami. Nesporno se na naših cestah najhitreje množijo citroëni. Konec prejšnjega leta jih je bilo skoraj 9.300 več kot pred štirimi leti. Kaj delajo prav, pa na Citroënu Slovenija niso komentirali. Podobno uspešen je Volkswagen, saj se zdaj po slovenskih cestah vozi dobrih osem tisoč več volkswagnov kot konec leta 2008.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW 14

Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? 3

Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice