• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Nemci bodo subvencionirali le nakupe električnih avtov. Kaj to pomeni za naše avtomobiliste? Nemci bodo subvencionirali le nakupe električnih avtov. Kaj to pomeni za naše avtomobiliste? Slovenski avtomobilski dobavitelji letos pričakujejo od 15- do 30-odstotni upad prihodkov; odpuščajo agencijske delavce, ne podaljšujejo pogodb za določen čas, v nemilosti so redno zaposleni
Ljubljanski proizvajalec sesalnikov, ki je v svoji niši v svetu največji, je med korono tržni delež še povečal Ljubljanski proizvajalec sesalnikov, ki je v svoji niši v svetu največji, je med korono tržni delež še povečal Ljudje so bolj odgovorni do svojega zdravja in več čistijo; Hyli se oskrbne verige niso pretrgale, so se pa njenim tekmecem
Kako financirati rast prodaje brez dodatnega zadolževanja Kako financirati rast prodaje brez dodatnega zadolževanja V Unicredit banki Slovenija so navdušeni nad zanimanjem podjetij za brezplačno analizo WoCa
M. Batagelj: Zdaj je čas za nakup novega turističnega podjetja M. Batagelj: Zdaj je čas za nakup novega turističnega podjetja Koronavirus in posledice, ki jih prinaša gospodarstvu, so cene znižali, pravi prvi človek Postojnske jame; letos pričakujejo 30 odstotkov lanskih prihodkov

Filmsko-vinska promocija Goriških Brd v Bruslju

Čas branja: 3 min
17.11.2015  15:17
Ščurek, Kristančič, Simčiča in Skočaj osvajajo Bruseljčane
Filmsko-vinska promocija Goriških Brd v Bruslju

Obveščaj me o novih člankih:  

Danes bo v Bruslju velik dan za briške vinarje. Zgodbo o njih in kako so Goriška Brda prišla na svetovni zemljevid vin, bo prikazala premiera dokumentarnega filma Terra Magica. Gre za predzadnji film tragično preminulega režiserja Jureta Breceljnika. Ob tem dogodku bodo svoje vino promovirali tudi briški vinarji, ki jih predstavljajo v filmu.

To so - Aleš Kristančič s posestva Movia, Marjan Simčič, Aleks Simčič, Marko Skočaj in Stojan Ščurek. Pred premiero Terre Magice v Bruslju, ki jo organizirata evroposlanca Tanja Fajon in Franc Bogovič, smo z vinarji govorili o letošnji letini. Aleša Kristančiča in Marjana Simčiča nismo uspeli priklicati na festival oranžnih vin na Dunaju.

Ščurek znova povečuje izvoz vin

Stojan Ščurek iz Medane s petimi sinovi obdeluje 20 hektarjev vinogradov in letos, ko je količina grozdja povprečna, kakovost pa nadpovprečna, pričakuje okoli sto tisoč buteljk vina. Poleg rdeče in bele stare brajde, ki sta njihovi najbolj znani zvrsti, pod blagovno znamko Ščurek prodajo največ rebule med belimi vini in merlota med rdečimi.

scurek-stojan-xxA.1447685398.JPG.w.960px.jpg
Da bomo s Kitajske dobivali stalna naročila in da bomo v redni ponudbi tamkajšnjih restavracij in distributerjev, jih moramo še izobraziti o našem vinu in Sloveniji, pravi Stojan Ščurek, vinar iz Medane. Foto: Marijan Močivnik

Pred tremi leti so pol vin Ščurek že izvozili, največ sivega pinota in merlota. S krizo je delež izvoza upadel na 30 odstotkov, a ga želijo povečati. »Izvažamo v deset evropskih držav, že 15 let v ZDA, zadnja leta pa tudi na Kitajsko,« pravi Stojan Ščurek.

V zadnjih štirih letih so na Kitajsko poslali tri zabojnike vina izključno za poslovna darila. »Za stalna naročila in da bomo v redni ponudbi restavracij in distributerjev, jih moramo še izobraziti o našem vinu,« pravi Ščurek.

Na Balkanu deloma zaradi manjše kupne moči deloma zaradi vzpona domačih vinarjev ne računa na rast prodaje. Več možnosti za to vidi v Belgiji, Luksemburgu, Nemčiji in na Nizozemskem ter, seveda, v ZDA in na Kitajskem.

V izvoz od 70 do 80 odstotkov vin Edi Simčič

Aleks Simčič v Vipolžah pridela okoli 40 tisoč buteljk pod blagovno znamko Edi Simčič, kot je ime njegovemu očetu. Njihova zvrst Kolos je najdražje rdeče vino v Sloveniji. Od 70 do 80 odstotkov vina izvozijo, tudi v ZDA in na Kitajsko.

Ljudje, ki se v ZDA ukvarjajo z vinom, so zelo poučeni in imajo jasne cilje o tem, koliko dobička želijo z vinom ustvariti. Medtem ko so ZDA zelo dinamičen in odprt trg tako za bela kot rdeča vina, so Kitajci večji ljubitelji rdečih vin. Po 15 letih je izvoz vin Edi Simčič v ameriške vinoteke in restavracije že utečen, na Kitajsko pa še ne, zato jo je Aleks Simčič v zadnjem letu in pol obiskal kar šestkrat.

simcic-aleks-xxA.1447689386.JPG.w.960px.jpg
Kolos iz vinske kleti Aleksa Simčiča (na sliki) v Vipolžah je najdražje rdeče vino v Sloveniji. Foto: Marijan Močivnik

»Za distributerje iz različnih provinc in premožne kupce, ki kakovostno vino vse bolj cenijo kot statusni simbol, prirejamo pokušine, kjer jih poučimo tudi o Sloveniji in ujemajoči se hrani. Na pokušinah vino tudi kupijo, pijejo pa ga zlasti ob bolj svečanih trenutkih, ko kaj praznujejo in se obdarujejo,« pravi Aleks Simčič.

Četrtina vin Dolfo za tuje kupce

Po zelo suhih vinih Dolfo je znana vinogradniško-vinarska kmetija v Ceglem, ki jo vodi Marko Skočaj. Z družino neguje 14 hektarjev vinogradov na slovenski in italijanski strani Brd. Na leto pridela 55 tisoč steklenic vina. Trži ga pod blagovno znamko Dolfo, kot se je imenoval njegov nono, ki je kmalu po prvi svetovni vojni kupil prvi vinograd in verjel, da so v Brdih odlični naravni pogoji za rast trte in pridelavo vina, ki ga ne bo težko prodati.

skocaj-marko-xxA.1447685434.JPG.w.960px.jpg
»S petimi vini smo letos prišli na vinsko karto restavracije Tantris v Münchnu, ki ima dve Michelinovi zvezdici, kar je naš največji uspeh,« pravi Marko Skočaj iz Ceglega.

Z letošnjo letino grozdja je Marko Skočaj zadovoljen: »Tako dobro letino grozdja in tako dobro vreme bi podpisal za naprej.« Prvič po dolgih letih so datum trgatve izbrali vinarji, ni je določilo vreme. Grozdje so obrali v času polne zrelosti, kar je za vinarje najpomembnejše, pravi Skočaj. Dodaja, da je kakovost vina v 98 odstotkih odvisna od narave, in ne od kletarjenja, zato prisega na čim bolj naravna vina brez dodatkov.

Med njihova najbolj prodajana vina sodi penina Dolfo Spirito, sestavljena iz 70 odstotkov chardonnaya in 30 odstotkov modrega pinota. Od čistih sortnih vin pa po prodaji vodijo sivi pinot, chardonnay in merlot reserve.

Tri četrtine svojih vin prodajo doma, četrtino pa izvozijo v vinoteke in restavracije v Avstriji, Italiji, Nemčiji, na Hrvaškem in Nizozemskem. »S petimi vini smo letos prišli na vinsko karto restavracije Tantris v Münchnu, ki ima dve Michelinovi zvezdici, kar je naš največji uspeh,« pravi Skočaj.

Nove tuje kupce najdejo na sejmih ali prek širokega kroga prijateljev. »Da spoznajo naša vina, jih povabimo v našo klet, v Brda. Ko pridejo k nam domov, so naši,« opisuje Marko Skočaj briški recept za trženje vin.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Ljubljanski proizvajalec sesalnikov, ki je v svoji niši v svetu največji, je med korono tržni delež še povečal 14

Ljudje so bolj odgovorni do svojega zdravja in več čistijo; Hyli se oskrbne verige niso pretrgale, so se pa njenim tekmecem

IZVOZNIKI
Novice
Novice M. Batagelj: Zdaj je čas za nakup novega turističnega podjetja 7

Koronavirus in posledice, ki jih prinaša gospodarstvu, so cene znižali, pravi prvi človek Postojnske jame; letos pričakujejo 30...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Atlantic investira pet milijonov evrov v širitev proizvodnje argete v Izoli in išče nove kadre 3

Enzo Smrekar, član uprave Atlantic Grupe, o novih navadah kupcev in pokoronskem poslovanju

IZVOZNIKI
Novice
Novice Elon Musk si želi, to slovensko IT-podjetje pa že ima proizvodnjo v Teksasu 7

Kako je Jeseničan Edvard König ustvaril 24-milijonsko podjetje EKWB, ki se iz tržne niše širi na množični trg; v ZDA so začeli...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bo od jutri v Sloveniji spet dovoljen letalski potniški promet? 29

Če bo z jutrišnjim dnem letalski promet sproščen, kdaj bomo spet lahko leteli z Aerodroma Jožeta Pučnika?

IZVOZNIKI
Novice
Novice Prvi sinergijski učinki Intereurope in Pošte Slovenije že vidni 1

Intervju z Markom Cegnarjem, predsednikom uprave Intereurope

IZVOZNIKI
Novice