• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
»Z uporabo množičnih podatkov in inovacijami želimo podjetjem pomagati do kakovostnih odločitev« »Z uporabo množičnih podatkov in inovacijami želimo podjetjem pomagati do kakovostnih odločitev« Intervju z Janezom Križanom, direktorjem digitalne transformacije in inovacij pri A1 Slovenija
Kje so skrite priložnosti uporabe masovnih podatkov Kje so skrite priložnosti uporabe masovnih podatkov Na dogodku Ulovite kupce! smo z gosti govorili, kako ključen je dober pregled nad informacijami, ki v podjetje prihajajo iz različnih virov in kako izkoristiti te masovne podatke za nove poslovne priložnosti.
Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« Florjan Vasle, direktor Term Olimia: »Gostje zelo dobro vedo, kaj hočejo in kaj plačajo, zato smo v Termah Olimia ponudbo segmentirali«

Iskratel bo krepil proizvodnjo sredi Evrazije, v Jekaterinburgu

17.12.2015  15:18
V kranjskem Iskratelu, ki imaj zdaj lokalna podjetja po 30 državah, bodo najbolj okrepili razvojne zmogljivosti v Rusiji in Makedoniji
Iskratel bo krepil proizvodnjo sredi Evrazije, v Jekaterinburgu
"Najprej bomo okrepili proizvodnjo v Jekaterinburgu, naslednji korak bo verjetno širitev v Iranu", pravi Željko Puljić, direktor Iskratela. Foto: Jure Makovec

V kranjskem Iskratelu so prvo podjetje z lokalno proizvodnjo odprli v Turčiji, nato pa v Sovjetski zvezi - vse to je bilo še v osemdesetih letih. Zdaj imajo lokalno proizvodnjo v 13 državah, sicer pa imajo bodisi predstavništvo, podružnico, servis ali lokalno podjetje v 30 državah.

Letos so odprli lokalno predstavništvo v Teheranu, pred tem pa v Istanbulu.

V tujini imajo zdaj približno 250 zaposlenih in približno toliko podizvajalcev.

Sedem lokacij v Ruski federaciji

V Ruski federaciji imajo kar sedem lokacij z lokalno proizvodnjo. Poleg predstavništva v Moskvi imajo največje lokalno podjetje v Jekaterinburgu, kjer je skupaj približno 150 zaposlenih v prodaji, razvoju, proizvodnji in servisnem centru, pravi Željko Puljić, direktor Iskratela.

Lokalno podjetje imajo tudi v Kazahstanu v Almaty in predstavništvo v Astani, kjer je več kot 30 zaposlenih, V Ukrajini imajo lokalno podjetje IskraTelUkraina v Kiyevu in servisni center v Harkovu, podjetja imajo tudi v Azerbajdžanu, na Poljskem, v Moldaviji, Uzbekistanu, Makedoniji, BiH in Turkmenistanu.

Na obzorju tudi prevzemi

Iskratel je postavil strategijo širitve na nove trge v dokumentu o razvoju poslovanja podjetja do 2020.

"Najprej gremo v širitev lokalne proizvodnje v Jekaterinburgu, predvidevamo pa, da bo potreben prenos tehnologije in lokalna proizvodnja v Iranu ter povečanje obsega proizvodnje za zunanje partnerje v Kranju. Ocenjujemo, da bomo v naslednjih treh do petih letih tesneje partnersko sodelovali ali prevzeli nekaj manjših in srednje velikih podjetij, predvsem na področju novih tehnologij, kot so virtualizacija, na področju komuniciranja med napravami oziroma na področju interneta stvari. V naslednjih dveh letih bomo bistveno povečati razvojne zmogljivosti v tujini, iz sedanjih 50 na več kot 200, predvsem v Rusiji in Makedoniji," pravi Puljić.

O naložbah slovenskih podjetij v tujini in poslovanju slovenskih multinacionalk več v članku tednika Manager z naslovom Slovenske multinacionalke: kdo si je polomil zobe v tujini in komu je uspelo.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« 7

Florjan Vasle, direktor Term Olimia: »Gostje zelo dobro vedo, kaj hočejo in kaj plačajo, zato smo v Termah Olimia ponudbo segmentirali«

IZVOZNIKI
Novice
Novice Dobre novice: v Novem mestu bodo delali čisto novega clia, ki bo mestni terenec 37

V Revozu napovedujejo, da bodo letos v proizvodnjo novega modela vložili 90 milijonov evrov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Balkanski tiger. Ne Slovenija, to je Romunija 12

Romunija je reven, 20-milijonski trg, ki pa izjemno hitro raste

IZVOZNIKI
Novice
Novice Prevzem: Podkrižnik v Nemčiji do obrata družbe Bosch Rexroth 1

Iztok Podkrižnik v Nemčiji prevzema, da bi rasel v robotiki; skupaj s proizvodno lokacijo družbe Bosch Rexroth v Ober-Ramstadtu bo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice V Škofji Loki odprli prvo Messerjevo kisikarno pri nas

Z današnjim uradnim odprtjem kisikarne so v družbi Messer uspešno zaključili svojo največjo investicijo. Gorenjska je tako dobila...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Po vstopu finančnega sklada želi Gostol-Gopan postati globalni igralec 1

Po vstopu italijanskega sklada Xenon bo novogoriški Gostol-Gopan rasel še s prevzemi; njihov cilj je postati vodilen v Evropi in...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Delamaris s pomlajeno blagovno znamko pospešeno na nemški trg

Intervju s Karmen Rodman, direktorico strateškega marketinga Pivke in Delamarisa