• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Kitajci bi drugi tir zgradili v treh letih in ga tudi financirali

Čas branja: 1 min
20.01.2016  17:15
Kitajska delegacija, ki je bila danes na obisku v Luki Koper, je ponudila rešitev za drugi tir
Kitajci bi drugi tir zgradili v treh letih in ga tudi financirali
Po mnenju predstavnikov China Gezhouba Group bi projekt izgradnje drugega tira med Koprom in Divačo lahko zaključili v manj kot treh letih.

Danes so v Luki Koper gostili kitajsko delegacijo gradbenih in finančnih strokovnjakov. Natančneje predstavnike Kitajske razvojne banke in podjetja China Gezhouba Group.

Kitajski gostje so se želeli seznaniti z razvojnimi načrti pristanišča, saj so resno zainteresirani za financiranje in gradnjo drugega železniškega tira med Koprom in Divačo. O tem so se včeraj pogovarjali tudi na ministrstvu za infrastrukturo, so sporočili iz Luke Koper.

Projekt bi končali v treh letih

Po mnenju predstavnikov China Gezhouba Group bi projekt lahko zaključili v manj kot treh letih, sploh ob dejstvu, da naj bi bilo marca 2016 izdano gradbeno dovoljenje za celotno traso predvidene proge.

Prepričani so tudi, da je mogoče ocenjeno vrednost sedanje rešitve pomembno zmanjšati, zato so pripravljeni revizijo projekta narediti tudi sami. Močno so namreč zainteresirani za izvajanje gradbenih del, kar je njihova specializacija.

Ideja o ustanovitvi posebnega projektnega podjetja, ki bi vlagal v nove zmogljivosti in jih za tem na podlagi koncesije tudi upravljal, se jim, ob sedanjem uspešnem konceptu delovanja koprskega pristanišča, ne zdi zanimiva. Prav tako se jim zdi ekonomsko nesmiselno vezati projekt tretjega pomola s projektom drugega tira.

IMG-8647.1453368697.JPG.s.960px.jpg
Kitajska delegacija med pogovorom o gradnji in financiranju drugega tira v Luki Koper.

Zainteresirani so tudi za financiranje naložbe

Predstavniki Kitajske razvojne banke pa so izrazili interes za financiranje naložbe v drugi tir, kakor tudi naložb v pristaniško infrastrukturo, saj so mnenja, da ima koprsko pristanišče velik potencial in poslovni ter organizacijski model, ki ga velja podpreti, so v sporočilu za javnost še zapisali v Luki Koper.

O minulih kitajskih načrtih z Luko Koper smo pisali tudi v članku Kitajske milijarde v evropskih infrastrukturnih projektih.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Rast se upočasnjuje: Kaj se dogaja na sedmih ključnih izvoznih trgih za Slovenijo? 16

Gospodarstvo na območju z evrom je v tretjem četrtletju raslo najpočasneje v zadnjih štirih letih

IZVOZNIKI
Novice
Novice (Intervju) Domel nadgrajuje izdelke s storitvami, podatkovni centri družb Facebook in Google so možni kupci

Janez Rihtaršič, direktor razvoja družbe Domel, pojasnjuje, kam Domel usmerja svoj razvoj in zakaj so tako uspešni, da kar 40 odstotkov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Štiri tveganja, ki jih za svetovno gospodarstvo vidi Mojmir Mrak

Finančni tokovi so bolje urejeni, vendar je manevrskega prostora za reševanje nove krize danes manj

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Atlantic Grupi gradijo novo kulturo in spreminjajo marketing 1

Intervju z Aleksandro Kregar Brus, direktorico korporativne strategije pri Atlantic Grupi