• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida i8; na trgu bodo od leta 2022 naprej
Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo obvoznico, a z njeno gradnjo, po ocenah bi stala dobrih osem milijonov evrov, se zamuja
So v Arcturju našli odgovor, koliko je ravno prav turizma? So v Arcturju našli odgovor, koliko je ravno prav turizma? Slovenci z iniciativo, ki lahko postane evropski odgovor na prihodnost turizma
Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej Na kaj je treba biti pozoren pri poslovanju z Nemčijo in Avstrijo ter kje vse narašča število stečajev in zakaj? O tem bo govoril osrednji govornik 6. Konference slovenskih izvoznikov Franz Maier, direktor globalnega ponudnika zavarovanj terjatev Atradiusa za Avstrijo, Madžarsko, Romunijo in jugovzhodno Evropo
Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva Intervju z Rokom Rozmanom, glavnim izvršnim direktorjem in članom upravnega odbora Livarja

Izvozni fokus: V ospredje ne postavite svojega izdelka, ampak svojega kupca

Čas branja: 1 min
23.03.2016  16:00
Če preveč energije vložite v svoj izdelek, vam zmanjka energije za kupca in prodajo; prevelika osredotočenost na izdelek je pogosta slabost slovenskih podjetij in razvojnih ekip.
Izvozni fokus: V ospredje ne postavite svojega izdelka, ampak svojega kupca
Približno sto udeležencev se je na Izvoznem fokusu seznanilo z dobrimi praksami in triki mednarodnega poslovanja. Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  

Tako je na 5. Izvoznem fokusu z naslovom naslovom Najnovejše dobre prakse in triki mednarodnega poslovanja, ki ga je danes v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravila Poslovna akademija Časnika Finance poudaril direktor in večinski lastnik IT družbe Špica International Tone Stanovnik. Prevelika osredotočenost na izdelek je po njegovih izkušnjah pogosta slabost slovenskih podjetij in razvojnih ekip v podjetjih.

Podjetjem, ki se odpravljajo na izvozno pot, je svetoval, naj poskušajo čim bolj izkoristiti slovenske izvozne "letalonosilke" oziroma velike slovenske izvoznike. Opozoril je tudi, da veliko izvozno priložnost za slovenske izvoznike pomeni Zagreb. Glavno mesto Hrvaške je le uro stran od Ljubljane in z dvema milijonoma prebivalcev tako še en slovenski trg.

Da podjetja na B2B trgu digitalnemu trženju namenjajo skoraj toliko denarja, kot podjetja, ki delujejo na B2C trgu, je na Izvoznem fokusu uvodoma poudaril Gregor Pfajfar z ljubljanske ekonomske fakultete, ki je v svojem predavanju osvetlil trende na področju digitalnega trženja. Denimo spletno prodajo s pomočjo video oglasov, ki vključujejo poziv k akciji.

Da ni umetnost izdelek ali storitev prodati, temveč za to dobiti plačilo, pa je v svojem predavanju o dejavnikih kreditnega tveganja poudaril Andrej Brvar iz družbe Bisnode. Nataša Arko iz Prve kreditne zavarovalnice pa je poudarila, da je zavarovanje terjatev več kot le zavarovanje, pomeni namreč tudi podporo poslovnaju.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Siliko bo gradil prihodnost: dobili so več kot desetmilijonski posel za osnovo najprestižnejših modelov BMW 14

Deli, narejeni na Vrhniki in v Sevnici, bodo vgrajeni v BMW-jeva vozila serij 5, 7 in tudi novo različico športnega priključnega hibrida...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol dobil posle za BMW in Samsung; bodo ti propadli, ker država zamuja z infrastrukturo? 2

Impol letno za davke in prispevke odšteje 30 milijonov evrov; za širitev poslovanja potrebuje nov kablovod, ki bo tekel pod novo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kolektor Etra na Finskem, kjer gradijo novo jedrsko elektrarno, podpisala 20-milijonsko pogodbo 9

Peter Novak iz Kolektorja Etre je podpisal največjo pogodbo v zgodovini tovarne, in to pri svojih najbolj zahtevnih izdelkih,...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Pozornost pri Avstriji in Nemčiji ni odveč, pri treh državah pa še posebej

Na kaj je treba biti pozoren pri poslovanju z Nemčijo in Avstrijo ter kje vse narašča število stečajev in zakaj? O tem bo govoril...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako se Livar z zapolnjenimi proizvodnimi zmogljivostmi prestrukturira in kakšni so načrti novega vodstva 7

Intervju z Rokom Rozmanom, glavnim izvršnim direktorjem in članom upravnega odbora Livarja

IZVOZNIKI
Novice
Novice Ne prodajajo več zgolj 600 hotelskih sob, ampak štiri različne hotelske koncepte 2

S prenovo blagovne znamke so se v ljubljanskih Hotelih Union letos lotili razvoja identitete vsakega od svojih štirih hotelov

IZVOZNIKI
Novice
Novice »Pametne karoserije bodo krojile avtomobilsko industrijo v prihodnjih desetletjih« 1

Kratek intervju iz britanske izdaje revije Slovenija vas vabi! z Markom Gorjupom, direktorjem TPV Group, ki bo izšla septembra