• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

Izvozni fokus: V ospredje ne postavite svojega izdelka, ampak svojega kupca

Čas branja: 1 min
23.03.2016  16:00
Če preveč energije vložite v svoj izdelek, vam zmanjka energije za kupca in prodajo; prevelika osredotočenost na izdelek je pogosta slabost slovenskih podjetij in razvojnih ekip.
Izvozni fokus: V ospredje ne postavite svojega izdelka, ampak svojega kupca
Približno sto udeležencev se je na Izvoznem fokusu seznanilo z dobrimi praksami in triki mednarodnega poslovanja. Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  

Tako je na 5. Izvoznem fokusu z naslovom naslovom Najnovejše dobre prakse in triki mednarodnega poslovanja, ki ga je danes v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravila Poslovna akademija Časnika Finance poudaril direktor in večinski lastnik IT družbe Špica International Tone Stanovnik. Prevelika osredotočenost na izdelek je po njegovih izkušnjah pogosta slabost slovenskih podjetij in razvojnih ekip v podjetjih.

Podjetjem, ki se odpravljajo na izvozno pot, je svetoval, naj poskušajo čim bolj izkoristiti slovenske izvozne "letalonosilke" oziroma velike slovenske izvoznike. Opozoril je tudi, da veliko izvozno priložnost za slovenske izvoznike pomeni Zagreb. Glavno mesto Hrvaške je le uro stran od Ljubljane in z dvema milijonoma prebivalcev tako še en slovenski trg.

Da podjetja na B2B trgu digitalnemu trženju namenjajo skoraj toliko denarja, kot podjetja, ki delujejo na B2C trgu, je na Izvoznem fokusu uvodoma poudaril Gregor Pfajfar z ljubljanske ekonomske fakultete, ki je v svojem predavanju osvetlil trende na področju digitalnega trženja. Denimo spletno prodajo s pomočjo video oglasov, ki vključujejo poziv k akciji.

Da ni umetnost izdelek ali storitev prodati, temveč za to dobiti plačilo, pa je v svojem predavanju o dejavnikih kreditnega tveganja poudaril Andrej Brvar iz družbe Bisnode. Nataša Arko iz Prve kreditne zavarovalnice pa je poudarila, da je zavarovanje terjatev več kot le zavarovanje, pomeni namreč tudi podporo poslovnaju.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.