• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.
Barva generacij, ki jo je pred pol stoletja poimenovala računovodkinja Barva generacij, ki jo je pred pol stoletja poimenovala računovodkinja V prostorih Švicarije v ljubljanskem Tivoliju je potekalo sklepno praznovanje 50-letnice Jupola
Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

Tu bodo priložnosti za navezovanje stikov in utrjevanje vezi z nemškimi partnerji

Čas branja: 5 min
19.04.2016  22:30  Dopolnjeno: 20.04.2016 15:22
Slovenska in nemška podjetja so lani ustvarila za blizu deset milijard evrov poslov; po priložnosti za nove na dogodke v Nemčiji in Sloveniji
Tu bodo priložnosti  za navezovanje stikov in utrjevanje vezi z nemškimi partnerji
Foto: Shutterstock

Obveščaj me o novih člankih:  

Nemški trg zaradi svoje bližine, odličnega gospodarskega položaja in velike kupne moči za številna slovenska podjetja pomeni ciljni trg za širitev poslovanja.Da bi podjetjem pri tem pomagali s koristnimi informacijami, smo pripravili pregled dogodkov, ki jih v podporo širitvi gospodarskega sodelovanja med Slovenijo in Nemčijo do konca leta pripravljajo v javni agenciji SPIRIT, na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) in Slovensko-nemški gospodarski zbornici.

Industrijski sejem Hannover Messe, od 25. do 27. aprila

Na najpomembnejšem sejmu industrijske tehnologije na svetu Hannover Messe bodo prek Evropske podjetniške mreže (EEN) organizirana individualna srečanja za mala in srednja podjetja. GZS kot njen partner podjetjem ponuja brezplačno udeležbo na teh srečanjih.

Slovensko-nemška gospodarska zbornica skupaj z Ameriško gospodarsko zbornico in ameriškim veleposlaništvom organizira voden obisk industrijskega sejma v Hannovru, kjer bodo udeleženci spoznali novosti o industriji 4.0.

Portal slovenskih dobaviteljev Lieferantenportal Slowenien, začetek maja

V začetku maja bo zaživel portal slovenskih dobaviteljev v nemškem jeziku lieferantenportal-slowenien.de. Njegova izdajateljica, Slovensko-nemška gospodarska zbornica, med prednostmi portala našteva predstavitev slovenskih podjetij na nemškem trgu v nemškem jeziku, širjenje poslovne mreže in preboj na nemški trg, neposreden stik z nemškimi poslovnimi partnerji in nove poslovne priložnosti.

Nemški forum - vstop na nemški trg, 19. maja

Javna agencija SPIRIT in Slovensko-nemška gospodarska zbornica soorganizirata Nemški forum o vstopu na nemški trg. Na dogodku bo potekalo več delavnic in okroglih miz. Teme bodo zajemale predstavitev nemškega trga in poslovanja, kako vstopiti na nemški trg, glavne značilnosti nemške poslovne kulture, kakšne so možnosti (so)financiranja in pridobivanja različnih sredstev, primere dobrih praks in tako naprej.Kot poudarjajo v agenciji SPIRIT, dogodek organizirajo z namenom, da bi slovenska podjetja pri vstopu na nemški trg imela čim manj tveganj.

Dan slovenskih dobaviteljev v podjetju BMW, 2. junija

Javna agencija SPIRIT skupaj z Avtomobilskim grozdom Slovenije (ACS) pripravlja predstavitev slovenskih proizvajalcev komponent in opreme v avtomobilski industriji. V okviru dogodka bo v podjetju BMW organizirana predstavitev oziroma hišni sejem slovenskih proizvajalcev/dobaviteljev komponent in opreme v avtomobilski industriji. Dogodek je eden izmed pomembnejših za podjetja iz avtomobilske industrije, poudarjajo na agenciji SPIRIT.

Nabavna pobuda nemškega zveznega združenja BME, 9. junija

Nemško zvezno združenje za materialno gospodarstvo, nabavo in logistiko (BME) v okviru dogodka B2B matchmaking v Dortmundu pripravlja srečanje z nabavniki 54 nemških podjetij iz različnih panog. Med temi bodo D. Swarovski, Knauf Engineering, Miele & Cie., Thyssenkrupp Steel Europe, Volkswagen Sarajevo, Roth Werke, SAMSON, ABM Greif­fenberger Antriebstechnik ...

Pri iskanju potencialnih dobaviteljev iz Slovenije združenju BME pomaga Slovensko-nemška gospodarska zbornica, ki prijave na svoji spletni strani ([slowenien.ahk.de]) zbira do 20. aprila. Kot poudarjajo na zbornici, so najbolj zaželena podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo kovinskih izdelkov ter izdelkov iz plastičnih mas in gume, predvsem za avtomobilsko industrijo. Na dogodek v Dortmund bodo povabljena tista slovenska podjetja, ki jih bodo nemška podjetja prepoznala kot potencialne dobavitelje in partnerje.

Gospodarska delegacija IHK Nürnberg, od 8. do 10. junija

Slovensko-nemška gospodarska zbornica bo gostila gospodarsko delegacijo iz Nürnberga, ki se je bo udeležilo več predstavnikov nemških podjetij. V okviru obiska bodo organizirana B2B matching srečanja s slovenskimi podjetji.

Investicijska konferenca na Bavarskem, 20. junija

Javna agencija SPIRIT načrtuje investicijsko konferenco, na kateri bo nemškim vlagateljem in gospodarstvenikom predstavila Slovenijo ter njene investicijske in poslovne priložnosti.

Obisk delegacije nemških podjetij, junija

Gospodarsko zbornico Slovenije bo junija obiskala delegacija nemških podjetij, predvsem iz logističnega sektorja. Dogodek je še v pripravi, vsebino bodo predvidoma razširili še na druge sektorje, pravijo na GZS in vabijo vse zainteresirane, da spremljajo njihove napovednike.

Sejem GlobalConnect v Stuttgartu, od 26. do 27. oktobra

V javni agenciji SPIRIT razmišljajo o nastopu na sejmu v Stut­tgartu oziroma forumu o izvozu in internacionalizaciji ter o investicijski konferenci.

Sejem EXPO Real, od 4. do 6. oktobra

Predstavniki javne agencije SPIRIT se bodo tradicionalno udeležili nepremičninsko-investicijskega sejma v Münchnu. Na njem bodo predstavljali na podlagi javnega povabila izbrane tržno najzanimivejše slovenske projekte. Vsako leto pripravijo tudi odmevne promocijske dogodke, na katerih Slovenijo in posamezne slovenske regije predstavijo kot zanimive investicijske in turistične destinacije.

Sejem eCarTec, od 18. do 20. oktobra

Javna agencija SPIRIT organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu avtomobilske industrije, vozil in komponent za električna vozila eCarTec v Münchnu.

Sejem Electronica, od 8. do 11. novembra

Javna agencija SPIRIT organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu elektronike v Münchnu, ki poteka vsaki dve leti, namenjen pa je predstavitvi izdelkov in komponent področja elektronike in elektrotehnike.

Strokovni simpozij - obnovljivi viri energije, 15. novembra

Slovensko-nemška gospodarska zbornica pripravlja simpozij o obnovljivih virih energije. Tema jesenskega simpozija, na katerem bodo gostili tako domače kot tuje strokovnjake, je pridobivanje energije iz biomase in bioplina.

Sejem SPS/IPC/DRIVES, od 22. do 24. novembra

Javna agencija SPIRIT organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu avtomatike, procesnih krmiljenj in elektronike v Nürnbergu, ki je namenjen predstavitvi izdelkov s področja industrijske avtomatike, komunikacijskih vmesnikov, kontrolnih tehnologij, pogonskih sistemov in tehnologij, elektromehanskih komponent, tehnologij za shranjevanje energije, senzorskih in kontrolnih tehnologij in inženiringa.

Nemški forum - vstop na nemški trg, 29. novembra

Slovensko-nemška gospodarska zbornica v sodelovanju s partnersko Štajersko gospodarsko zbornico v Mariboru organizira Nemški forum o vstopu na nemški trg. Podobno kot v Ljubljani v maju bo tudi v Mariboru na dogodku potekalo več delavnic in okroglih miz. Teme pa bodo vključevale predstavitev nemškega trga in poslovanja, kako vstopiti na nemški trg, glavne značilnosti nemške poslovne kulture, kakšne so možnosti (so)financiranja in pridobivanja različnih sredstev, primere dobrih praks in tako naprej.

Srečanje s trgovskimi agenti, novembra

Gospodarska zbornica Slovenije bo novembra pripravila srečanje z nemškimi trgovskimi agenti v okviru mreže IUCAB.

Sejem EUROMOLD, od 6. do 9. decembra

Javna agencija SPIRIT organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu EUROMOLD v Düsseldorfu, ki je namenjen predstavitvi izdelkov in tehnologij s področja orodjarstva in modeliranja, izdelave prototipov, hitrega oblikovanja prototipov in vzorcev, CAD/CAM-tehnologij in orodij, procesiranja, simuliranja ter sorodnih vsebin.

Kako od dogodka odnesti kar največ

»Uspešna predstavitev tujim poslovnim partnerjem je v veliki meri odvisna od poznavanja poslovnega okolja in običajev posameznega trga, pripravljenosti slovenskega podjetja, proaktivnosti, vztrajnosti in potrpežljivosti,« na vprašanje, kako se je treba na tak dogodek pripraviti, da podjetje iz njega kar največ odnese, odgovarjajo v javni agenciji SPIRIT.

Ob tem dodajajo, da je pridobljene poslovne kontakte treba redno negovati, saj se večina poslov, pridobljenih na tovrstnih dogodkov, sklene na daljši rok.

»Podjetja naj bodo predvsem dobro pripravljena. To pomeni, da vložijo čas in sredstva v primerno promocijo, pripravijo materiale v nemščini, cenike, prodajne pogoje, skratka popoln paket ponudbe z datumom veljavnosti. Ponudbe se je potrebno držati in ne spreminjati cen. V nadaljevanju komunikacije je treba upoštevati dogovorjene časovne roke in vzdrževati s podjetjem stalen kontakt. Nič se ne zgodi čez noč. Nemci pričakujejo izpolnitev dogovorjenega v vseh ozirih,« opozarja vodja področja v Centru za mednarodno poslovanje pri GZS Vanja Bele.

B2B matchmaking srečanja so kot zmenki

»Za B2B matchmaking je potrebna priprava. Pomembno je, da ima podjetje spletno stran v tujem jeziku, po možnosti v nemškem. Enako velja za informacije o proizvodnem programu. Tudi te morajo biti v tujem jeziku. Dobro pa je, če se podjetja že vnaprej pripravijo na sestanke v smislu, da pridobijo informacije o vseh sodelujočih podjetjih in najdejo tržno nišo, v kateri so sami najboljši ter temu prilagodijo tudi predstavitev oziroma prodajno strategijo,« poudarja predsednica Slovensko-nemške gospodarske zbornice Gertrud Rantzen.

Ob tem dodaja, da so B2B matchmaking srečanja kot zmenki. »Tudi tam je razvoj nadaljnjih dogodkov stvar osebnega kontakta, ali si boste v slovo stisnili roko ali pa boste odšli naprej na večerjo in še kaj, oziroma ali boste uskladili podrobnosti za podpis pogodbe.«

Pred dogodkom na pripravljalni seminar

Agencija SPIRIT podjetjem možnosti predstavitve na tujih trgih nudi bodisi v okviru vhodnih in izhodnih gospodarskih delegacij bodisi v okviru sejemskih nastopov.

»Pred samo delegacijo kot tudi pred samim skupinskim sejemskim nastopom podjetja v okviru pripravljalnega seminarja na dogodek pripravimo. Med drugim jim predstavimo specifike poslovanja in poslovne običaje na posameznem trgu ter jim priporočamo, kako naj pripravijo svojo predstavitev in na kaj naj bodo pozorna.

Opažamo, da je zanimanje slovenskih izvoznikov, tako sedanjih kot potencialnih, za naše storitve vsako leto večje. Vse več podjetij se namreč zaveda, da so priložnosti za širitev posla in njihovo rast zunaj meja naše države. Veliki večini manjših podjetij, ki se na tuje trge odpravljajo morda celo prvič, primanjkuje strateškega, načrtovalskega in operativnega znanja in izkušenj, običajno pa tudi sredstev, potrebnih za učinkovito predstavitev na tujem. Zato je tu pomoč agencije SPIRIT Slovenija nepogrešljiva,« so poudarili.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol začenja naložbo za 40-milijonski posel z BMW

Dodana vrednost pri novih izdelkih za električne modele BMW je dva- do trikrat višja kot pri njihovem povprečnem izdelku

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Avstrijci na Bledu povezali jugovzhodno Evropo 1

Mednarodna poslovna konferenca Austria Connect Southeast Europe 4.0 je prejšnji teden na Bledu povezala avstrijske podružnice,...