• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Kako uspeti v Rusiji? Pet nasvetov Dušana Olaja in Mirjana Kulovca

Čas branja: 1 min
26.07.2016  22:30
Dušan Olaj, direktor in lastnik družbe Duol, v Rusko federacijo prodaja napihljive hale oziroma hitro postavljive konstrukcije, pokrite z membransko izolacijo, po domače balone. Mirjan Kulovec, direktor in solastnik Kolpe, pa opremo za kopalnice ter kompozitni material kerrock, ki ga prodajajo tudi bolnišnicam in hotelom. Ukvarjajo se tudi z inženiringom.
Kako uspeti v Rusiji? Pet nasvetov Dušana Olaja in Mirjana Kulovca

Oba v Ruski federaciji poslujeta že več desetletij. Njuni kupci so tako javne institucije kot zasebniki. Tule so njuni nasveti, kako uspeti na tem trgu.

1 Rusom zelo težko prodaš od doma, zato je pot v Rusijo, če želiš skleniti posel, neizogibna. Znanje ruskega jezika je izjemna prednost in precej lažje in hitreje boš sklenil posel, če obvladaš njihov jezik.

2 Treba je biti potrpežljiv. Če imaš seveda izdelke ali storitev, ki jih zanima, moraš temu dodati še potrpežljivost ob čakanju na odločitev kupca.

3 Država je velika, navaditi se je treba, da tam nimajo standardnih poslovnih navad. Pogajanja so zelo dolgotrajna. Tudi ko podpišeš pogodbo, je treba biti zelo potrpežljiv, ko čakaš na njeno izvedbo. Treba je znati improvizirati in tvegati.

4 Dobro je, če kupcu poleg svojega izdelka ali storitve dodaš možnost financiranja posla oziroma mu pomagaš do posojila ali lizinga.

5 Kmalu bodo samozadostni. Če želiš delati z njimi, zlasti dobivati posle prek javnih naročil, je tam treba imeti tudi proizvodnjo. To mora nadzirati Slovenec, komercializacijo oziroma prodajo pa obvezno domačini.

Preberite tudi:

26.07.2016
26.07.2016
26.07.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Rast se upočasnjuje: Kaj se dogaja na sedmih ključnih izvoznih trgih za Slovenijo? 16

Gospodarstvo na območju z evrom je v tretjem četrtletju raslo najpočasneje v zadnjih štirih letih

IZVOZNIKI
Novice
Novice (Intervju) Domel nadgrajuje izdelke s storitvami, podatkovni centri družb Facebook in Google so možni kupci

Janez Rihtaršič, direktor razvoja družbe Domel, pojasnjuje, kam Domel usmerja svoj razvoj in zakaj so tako uspešni, da kar 40 odstotkov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Štiri tveganja, ki jih za svetovno gospodarstvo vidi Mojmir Mrak

Finančni tokovi so bolje urejeni, vendar je manevrskega prostora za reševanje nove krize danes manj

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Atlantic Grupi gradijo novo kulturo in spreminjajo marketing 1

Intervju z Aleksandro Kregar Brus, direktorico korporativne strategije pri Atlantic Grupi