• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Šenčurski Euro Plus z novimi programskimi rešitvami za označevanje korak pred tekmeci

Čas branja: 2 min
16.08.2016  22:30  Dopolnjeno: 19.08.2016 08:11
Šenčurski Euro Plus, prvi prejemnik nagrade zmagovalec slovenskega izvoza, je po sedmih letih intenzivnega dela razvil novo programsko platformo za oblikovanje in tiskanje etiket ter upravljanje procesov NiceLabel 2017. S to je korak pred tekmeci.
Šenčurski Euro Plus z novimi programskimi rešitvami za označevanje korak pred tekmeci
Nove programske rešitve NiceLabel 2017 so edine na svetu, ki so zgrajene po enakih načelih kot Microsoft Word, kar omogoča hitro oblikovanje profesionalnih etiket najrazličnejšim uporabnikom. Tudi takim brez izkušenj oziroma specifičnih računalniških znanj, poudarja izvršni direktor podjetja Euro Plus Matej Košmrlj.

»NiceLabel 2017 je narejen povsem na novo. Ne gre za posodob­ljeno različico prejšnjih rešitev (zadnja je verzije 6). Ker smo uporabnikom NiceLabel želeli ponuditi v globalnem merilu edinstveno, najsodobnejšo in najučinkovitejšo rešitev za označevanje, obenem pa podjetju zagotoviti dolgoročen vir konkurenčnih prednosti, je programska koda napisana povsem na novo,« je poudaril Matej Košmrlj, izvršni direktor podjetja Euro Plus, krovnega podjetja skupine NiceLabel.

Koliko so v podjetju namenili za razvoj nove programske opreme, sogovornik ni razkril. Pravi le, da so vanj vložili precej finančnih sredstev, saj je zahteval večletno angažiranost velike ekipe.

Letos v podjetju načrtujejo devet milijonov evrov prihodkov, kar je 20 odstotkov več kot lani. Prihodki celotne skupine NiceLabel bodo precej večji. Teh javno ne objavljajo.

Lani so najboljše rezultate dosegli v ZDA, kjer so zrasli za 44 odstotkov, in v zahodni Evropi, in sicer tako s standardnimi programski paketi za oblikovanje etiket (za enostavno ročno tiskanje, za avtomatizirano tiskanje v drugih aplikacijah ter za spletno tiskanje v oblaku) kot s specifičnimi programskimi rešitvami za večja podjetja oziroma z vertikalnimi rešitvami za posamezne panoge.

nice-label-xx.1471370487.jpg.o.960px.jpg
Cene novih programskih paketov se gibljejo od 300 evrov za standardne pakete za označevanje s črtno kodo do več sto tisoč evrov za prilagojene rešitve za velike globalne korporacije.

Več novih kupcev

»Nova programska oprema omogoča najsodobnejše rešitve na področju označevanja, zato pričakujemo več novih kupcev v vseh segmentih. Torej v segmentu standardnih rešitev za oblikovanje in tiskanje etiket za manjše uporabnike, v segmentu rešitev za oblikovanje in nadzorovano tiskanje, predvsem pa v segmentu LMS (Label Management Systems) za upravljanje celotnega procesa označevanja,« napoveduje Košmrlj.

Ob tem dodaja, da nadaljevanje že doslej skokovite rasti prodaje pričakujejo med večjimi podjetji, ki želijo tiskanje etiket brez programiranja povezati s svojimi poslovnimi sistemi (denimo SAP, Oracle ...) in ga po preprosti poti avtomatiziratim, s tem pa optimizirati procese označevanja in povečati produktivnost. »Pričakujemo tudi povečanje prodaje osnovnih cenejših različic, kjer v preteklosti nismo bili tako konkurenčni, kot bi si želeli. Geografsko poleg Evrope in ZDA narašča povpraševanje v Aziji, kjer dosegamo vse boljše rezultate,« pravi.

Cene novih programskih paketov se gibljejo - odvisno od ravni funkcionalnosti in števila tiskalnikov pri končnih uporabnikih - od 300 evrov za standardne pakete za označevanje s črtno kodo do več sto tisoč evrov za prilagojene rešitve za velike globalne korporacije.

V razvoj vključili uporabnike

Med razvojem novih programskih rešitev so imeli pred očmi različne uporabnike. »Od majhnih zasebnikov do globalnih korporacij, ki želijo zmanjšati zapletenost označevanja in povečati učinkovitost logističnih procesov. Pri tem smo upoštevali želje in potrebe trga, ki jih v razvoju nenehno dobivajo od naših prodajnih ekip oziroma partnerskih podjetij, ki so v neposrednem stiku s končnimi uporabniki, vključili smo jih tudi na več stopnjah razvoja in v testiranje produktov, preden smo programsko rešitev uradno predstavili trgu,« pojasnjuje Košmrlj.

Preprosta uporaba

Na vprašanje, kakšne spremembe bodo pri svojem delu opazili uporabniki novih programskih rešitev NiceLabel v primerjavi z zdajšnjimi različicami, sogovornik odgovarja: »Nove programske rešitve so še preprostejše za uporabo kot prej. So edine na svetu, ki so zgrajene po enakih načelih kot Microsoft Word, kar omogoča hitro oblikovanje profesionalnih etiket najrazličnejšim uporabnikom, tudi takim brez izkušenj oziroma specifičnih računalniških znanj. Novi programi imajo povsem nove funkcionalnosti, ki prej niso bile na voljo in jih konkurenčna orodja še zdaleč ne morejo razviti čez noč, omogočajo pa najvišje ravni učinkovitosti oblikovanja in tiskanja etiket, nadzora tiskanja etiket in upravljanja celotnega procesa označevanja. Obenem pa jim olajšujejo doseganje skladnosti z najrazličnejšimi uredbami na področju označevanja (denimo v farmacevtski in prehrambni panogi). Nova različica poslovnim uporabnikom omogoča, da sami skrbijo za celoten proces označevanja, od oblikovanja do tiskanja etiket brez pomoči strokovnjakov za IT in naložb v programiranje aplikacij po meri.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Rast se upočasnjuje: Kaj se dogaja na sedmih ključnih izvoznih trgih za Slovenijo? 16

Gospodarstvo na območju z evrom je v tretjem četrtletju raslo najpočasneje v zadnjih štirih letih

IZVOZNIKI
Novice
Novice (Intervju) Domel nadgrajuje izdelke s storitvami, podatkovni centri družb Facebook in Google so možni kupci

Janez Rihtaršič, direktor razvoja družbe Domel, pojasnjuje, kam Domel usmerja svoj razvoj in zakaj so tako uspešni, da kar 40 odstotkov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Štiri tveganja, ki jih za svetovno gospodarstvo vidi Mojmir Mrak

Finančni tokovi so bolje urejeni, vendar je manevrskega prostora za reševanje nove krize danes manj

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Atlantic Grupi gradijo novo kulturo in spreminjajo marketing 1

Intervju z Aleksandro Kregar Brus, direktorico korporativne strategije pri Atlantic Grupi