• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Tako boste svojim sedanjim kupcem prodali še več

Čas branja: 1 min
19.09.2016  10:35  Dopolnjeno: 19.09.2016 10:36
Bodite proaktivni, zbirajte informacije, kupcu svetujte že v pripravljalnih fazah na projekt
Tako boste svojim sedanjim kupcem prodali še več
Za dolgoročno sodelovanje s kupcem je ključnega pomena odlična dvosmerna komunikacija, pri kateri pa moramo kot izvajalec znati predvsem dobro poslušati, poudarja Uroš Kušar iz ljubljanskega energetskega podjetja Litostroj Power. Foto: Press

Obveščaj me o novih člankih:  

"Pri kontaktih s kupcem bodi odprt, iskren in strokoven. Vedno se sprašuj, kaj je konkretna potreba kupca, ki jo lahko zadovoljiš in kaj ima kupec od skupnega posla. Dolgoročni uspeh je zagotovljen samo, če je win-win situacija."

Tako poudarja Uroš Kušar iz ljubljanskega podjetja za načrtovanje in izdelavo energetske ter industrijske opreme Litostroj Power.

Uroš Kušar bo prihodnji torek na 7. Izvoznem fokusu v Ljubljani udeležencem dogodka predstavil, kako so v podjetju Litostroj Power, ki letos načrtuje 34,5 milijonov prihodkov od prodaje, EBITDA v višini 4,3 milijona evrov in slaba dva milijona evrov čistega dobička, povečali obseg poslovanja s svojimi sedanjimi kupci.

Do bo učinek pri prodaji sedanjim kupcem podjetja čim večji, Uroš Kušar svetuje še: »Vzdržuj kontakt z obstoječim kupcem tudi, ko nimaš aktivnega projekta. Bodi proaktiven, zbiraj informacije, kupcu svetuj že v pripravljalnih fazah na projekt, če je to potrebno, in ne čakaj da bo objavljeno povpraševanje.«

Za 15 odstotkov več novih naročil, kot so načrtovali

V podjetju Litostroj Power, ki je v lasti češke družbe Energo-Pro, so lani načrt pridobivanja novih naročil presegli za 15 odstotkov. Skupaj jim je lani uspelo pridobiti za 71 milijonov evrov novih naročil, načrtovali so jih za 61,7 milijona evrov. Od tega je bilo kar nekaj novih naročil od poslovnih partnerjev iz preteklosti. Za letos načrtujejo za 62 milijonov evrov novih naročil.

Nujna odlična dvosmerna komunikacija

Na vprašanje, kje pri prodaji obstoječim kupcem v praksi opaža največ pomanjkljivosti oziroma težav, Uroš Kušar odgovarja: »Za dolgoročno sodelovanje s kupcem je ključnega pomena odlična dvosmerna komunikacija, pri kateri pa moramo kot izvajalec znati predvsem dobro poslušati. S kupcem imamo namreč skupni cilj in to je uspešno zaključen projekt.«

 



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Katerih podjetij je vse več med vplačniki premij za pokojninsko zavarovanje zaposlenim in kdo si te prihranke izplačuje, kdaj in zakaj 3

Intervju z Robertom Leskovarjem, vodjo oddelka pokojninskih zavarovanj pri zavarovalnici Generali

IZVOZNIKI
Novice
Novice Intervju z zmagovalcem slovenskega izvoza: Ko sem rekel, da bom zgradil nov fructal, so se mi malo smejali 24

Andrej Slokar, ustanovitelj in lastnik Incoma, ter Boštjan Jerončič, direktor Incoma, o tem, zakaj je podjetje, ki sladoled prodaja po...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte podjetje, ki v gradbeni kemiji raste trikrat hitreje kot trg

Finalist tekmovanja Zmagovalec slovenskega izvoza

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rešitev za prihodnost Impola in Slovenske Bistrice še kar v zraku 10

Kdaj bo DRSI, ki sodi pod resor Alenke Bratušek, začel graditi obvoznico Slovenska Bistrica, ki bi Impolu zagotovila dolgoročno...

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice Zakaj so Švedi razočarali Iskraemeco, ki spreminja strategijo in osvaja vse več trgov 14

Finalist izbora Zmagovalec slovenskega izvoza je prisoten v 62 državah in se širi, med zadnjimi uspešno v Dubaju in Argentini ter odpira...