• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Z uporabo električnih vozil za službena potovanja letno prihranijo tri tone izpustov Z uporabo električnih vozil za službena potovanja letno prihranijo tri tone izpustov V družbi Fraport Slovenija so se letos zavezali, da bodo za vsa službena potovanja na območja, kjer je na voljo storitev souporabe, uporabljali električna vozila. Preveli smo, kje vse še pozitivno prispevajo k družbenemu in naravnemu okolju.
V prihodnjih treh desetletjih želijo izničiti odpadke na področju logistike V prihodnjih treh desetletjih želijo izničiti odpadke na področju logistike Ta cilj so si pri DHL Ekspres (Slovenija) postavili v okviru programa GoGreen. Že do leta 2025 mora zato več kot polovica njihove prodaje vključevati zelene rešitve. Preverili smo, katere ogljično nevtralne storitve že opravljajo in kako to vpliva na zaposlene.
Družinsko podjetje, ki se širi še na biološka zdravila Družinsko podjetje, ki se širi še na biološka zdravila V podjetju Labena so slavnostno odprli nove laboratorije; v treh letih so vanje vložili štiri milijone evrov

Kako si na mednarodnih trgih zgradiš zaupanje, če si majhno podjetje? Svetujejo Janez Škrabec, Tone Stanovnik in Luka Topolovec

Čas branja: 2 min
31.01.2017  22:30
Kako si na mednarodnih trgih zgradiš zaupanje, če si majhno podjetje? Svetujejo Janez Škrabec, Tone Stanovnik in Luka Topolovec
Janez Škrabec
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  

Na Izvoznem fokusu, ki bo v petek, 3. Februarja, v Ljubljani, boste od izkušenih podjetnikov v živo slišali, kaj je treba storiti, da si zgradiš zaupanje in širiš poslovanje k tujim kupcem.

Tone Stanovnik, eden od ustanoviteljev in direktor informacijskotehnološke družbe Špica, bo opisal, kako so prišli do prvih partnerjev na novih trgih. Špica je denimo lani osvojila prve kupce v Afriki. V Keniji so pridobili dva večja posla, enega pri državnem elektropodjetju, drugega na plantaži čaja, ki ima 16 tisoč zaposlenih. Oboji uporabljajo njihovo mobilno rešitev za beleženje navzočnosti na delovnem mestu.

Janez Škrabec, ustanovitelj in direktor največjega slovenskega inženirinškega podjetja Riko, bo govoril o začetkih Rika, največjih izzivih, pa tudi o tem, kako priti do največjih mednarodnih poslov. Riko ima bogate izkušnje v Ruski federaciji, Belorusiji, Makedoniji, tudi Veliki Britaniji in Franciji. Imeli boste priložnost, da ga vprašate za nasvet.

Luka Topolovec iz podjetja Equaleyes, ki ima danes 25 zaposlenih, bo povedal, kako jim je uspelo tako zrasti. Veliko večino posla opravijo v Veliki Britaniji. Kako vzpostaviti zaupanje, ko nisi znan oziroma prihajaš iz države, ki nima posebnega slovesa? Kako doseči, da stranka potrdi naročilo? Kako se organizirati, če nisi stalno fizično navzoč na tujem trgu, a bi bilo dobro, da bi bil? Jože Torkar iz Petrola bo delil izkušnje, kako na tujem trgu prodajati rešitve, ki so razmeroma nove za podjetje glede na njegovo osnovno dejavnost. So pa hkrati rešitve upravljanja sistemov, ki niso preproste niti za same naročnike. Kompleksnost rešitve, prepletenost vključenih oseb, novi trgi ... Kako vse to voditi, da na koncu uspešno izkoristite prodajno priložnost. Bodite tudi vi del 9. Izvoznega fokusa in pridite v petek, 3. marca, v BTC v Kristalno palačo. Udeležba je brezplačna.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Ajdovci naredili sladoled, ki zažiga na Instagramu 2

Incom, ki sladoled prodaja od Avstralije do Amerike, znani sta njegovi znamki Leone in AL!ve, je na Instagramu opazen s pisanimi korneti...

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice Zakaj se bo svinjsko meso v Sloveniji močno podražilo 11

Zaradi povečanega evropskega izvoza svinjine na Kitajsko se bodo v Sloveniji cene povišale za okoli 30 odstotkov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte Primorce, ki prodajajo od Brazilije do Bangladeša in so vstopili v ameriški Walmart

V zadnjih dveh letih je Gostol-Gopan prodajo linij za peko kruha povečal za 40 odstotkov, hočejo pa še več; direktor Fabrizio Korošec:...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Družinsko podjetje, ki se širi še na biološka zdravila 2

V podjetju Labena so slavnostno odprli nove laboratorije; v treh letih so vanje vložili štiri milijone evrov