(intervju): Jochen Leonhardt, BVMW: Zavzemamo se za poenostavitev davčnih predpisov (intervju): Jochen Leonhardt, BVMW: Zavzemamo se za poenostavitev davčnih predpisov »Naša naloga je, da za vsak zakon ali predpis preverimo, kako bi vplival na prav vsako delovno mesto v podjetju,« je povedal Jochen Leonhardt, član uprave nemškega združenja malih in srednjih podjetij BVMW
(intervju) Marjan Batagelj: Od vlade zahtevamo nižje davke! (intervju) Marjan Batagelj: Od vlade zahtevamo nižje davke! V ponedeljek bo klub SBC podpisal sporazum o sodelovanju z nemškimi podjetniki, od slovenske vlade pa zahteval nižje davke

Naj izvoznik: Adria Mobil tekmecem jemlje tržni delež v Evropi

07.06.2017  19:48
Tržni delež na krepko rastočem evropskem trgu vozil za prosti čas so lani s 6,4 odstotka povečali na 6,5 odstotka
Naj izvoznik: Adria Mobil tekmecem jemlje tržni delež v Evropi
Adria Mobil, ki je izvoz lani povečala za dobrih 23 odstotkov, zaposlila 245 novih sodelavcev in v razvoj vložila sedem milijonov evrov, je na 4. Konferenci slovenskih izvoznikov prejela nagrado zmagovalec slovenskega izvoza. Na sliki Sonja Gole, generalna direktorica Adrie Mobila, in Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja.

Časnik Finance je na Konferenci slovenskih izvoznikov tretjič podelil nagrado zmagovalec slovenskega izvoza. S svojimi izvoznimi dosežki je strokovno komisijo najbolj prepričal novomeški proizvajalec počitniških prikolic, avtodomov in vanov Adria Mobil.

Poleg izvoznih dosežkov družbe v minulem letu so strokovno komisijo prepričali še moč blagovne znamke Adria, ki se uvršča med tri največje in najpomembnejše blagovne znamke vozil za prosti čas v Evropi, krepka rast podjetja – družba je lani prihodke povečala kar za 23 odstotkov, na 322 milijonov evrov, in visoka dodana vrednost na zaposlenega, ki presega 70 tisoč evrov. Pa tudi dejstvo, da je Adrii Mobilu kljub negotovosti, ki so jo v družbi občutili zaradi finančnih težav lastnika (holdinga ACH oziroma družbe Protej) ter različnih scenarijev glede privatizacije, uspelo rasti in se razvijati.

Znamka Adria na 450 prodajnih mestih

Adria Mobil počitniške prikolice, avtodome in vane izvaža v več kot 30 evropskih držav, pa tudi v Azijo in Avstralijo. Za prodajo počitniških vozil na več kot 450 prodajnih mestih po vsej Evropi, trženje in poprodajne storitve na posameznih trgih skrbijo pooblaščeni distributerji. Kot poudarjajo v družbi, je prav dobro organizirana in uspešna distribucijska in prodajna mreža, poleg celovitosti ponudbe počitniških vozil, kakovosti, inovativnosti ter vrhunskega dizajna, glavna konkurenčna prednost podjetja.

Lani je Adria Mobil tržni delež na krepko rastočem evropskem trgu vozil za prosti čas s 6,4 odstotka povečala na 6,5 odstotka. Skupaj je lani prodala 11.840 počitniških vozil. Za letos v družbi napovedujejo nadgradnjo lanskega rezultata.

Pet finalistov

Poleg Adrie Mobila so peterico finalistov za nagrado zmagovalec slovenskega izvoza sestavljali še ponudnik programskih rešitev Comtrade, proizvajalec medicinskih laserskih naprav Fotona, proizvajalec izdelkov iz aluminija Impol in proizvajalec energetskih transformatorjev Kolektor Etra.

Peterica podjetij, ki se je uvrstila med finaliste izbora, svojo rast in uspeh na trgu gradi na razvoju novih inovativnih izdelkov, tesnem sodelovanju s kupci in distributerji, razvoju lastne blagovne znamke, vstopanju na nove trge in pridobivanju novih kupcev.

Kako smo izbirali

Podlaga za izbor finalistov za nagrado zmagovalec slovenskega izvoza sta bili finančna in kvalitativna analiza izvoznikov, med njimi pa je zmagovalca izbrala strokovna komisija v sestavi Mojmir Mrak, profesor na ekonomski fakulteti v Ljubljani in akademski vodja projekta Izvozniki.si, Sibil Svilan, predsednik uprave SID banke, Alessandro Pontoglio, vodja Poslovanja s podjetji in investicijskega bančništva Unicredit banke, Sabina Petrov, urednica tujejezične revije Slovenija vas vabi!, Jure Ugovšek, analitik Financ, ter Peter Frankl, direktor in urednik Časnika Finance.

Lani je strokovno komisijo najbolj prepričalo podjetje RLS Merilna tehnika iz Komende, ki načrtuje, razvija in proizvaja magnetne senzorje za natančno nadzorovanje premikanja naprav, predlanskim pa ponudnik programske opreme NiceLabel za oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID iz Šenčurja Euro Plus.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
(intervju) Domel motorje zdaj izdeluje tudi za BMWi3, portfelj izdelkov bomo še širili 2

V sedmih letih bodo s podobnim številom zaposlenih prihodke z letošnjih 140 milijonov evrov povečali na 200 milijonov evrov in ohranili...

IZVOZNIKI
Novice
Novice ''To je najboljši gin, ki obenem odraža lepote Slovenije''

Intervju: Tomaž Kavčič, chef restavracije Pri Lojzetu na dvorcu Zemono

IZVOZNIKI
Novice
Novice Petrol vse bolj razvija storitve pametne mobilnosti

Intervju: Miha Valentinčič, direktor inovativnih poslovnih modelov in digitalizacije pri Petrolu

IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju) Marjan Batagelj: Od vlade zahtevamo nižje davke! 11

V ponedeljek bo klub SBC podpisal sporazum o sodelovanju z nemškimi podjetniki, od slovenske vlade pa zahteval nižje davke

IZVOZNIKI
Regija
Regija Hitri pregled tedna: Črnogorci višajo DDV, nemški velikan razvija avtonomne taksije, prodaja Nikija pa bi se lahko še zapletla

Izbrali smo nekaj dogodkov, ki so v preteklem tednu dni zaznamovali dogajanje v državah okoli nas

IZVOZNIKI
Novice
Novice Leto rekordov za Marjana Batagelja in prav take napovedi za 2018

V Postojnski jami so letos prihodke povečali za 20, čisti dobiček pa za 29 odstotkov