• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
»Z uporabo množičnih podatkov in inovacijami želimo podjetjem pomagati do kakovostnih odločitev« »Z uporabo množičnih podatkov in inovacijami želimo podjetjem pomagati do kakovostnih odločitev« Intervju z Janezom Križanom, direktorjem digitalne transformacije in inovacij pri A1 Slovenija
Kje so skrite priložnosti uporabe masovnih podatkov Kje so skrite priložnosti uporabe masovnih podatkov Na dogodku Ulovite kupce! smo z gosti govorili, kako ključen je dober pregled nad informacijami, ki v podjetje prihajajo iz različnih virov in kako izkoristiti te masovne podatke za nove poslovne priložnosti.
Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« Florjan Vasle, direktor Term Olimia: »Gostje zelo dobro vedo, kaj hočejo in kaj plačajo, zato smo v Termah Olimia ponudbo segmentirali«

(intervju): Jochen Leonhardt, BVMW: Zavzemamo se za poenostavitev davčnih predpisov

16.01.2018  16:00
»Naša naloga je, da za vsak zakon ali predpis preverimo, kako bi vplival na prav vsako delovno mesto v podjetju,« je povedal Jochen Leonhardt, član uprave nemškega združenja malih in srednjih podjetij BVMW
(intervju): Jochen Leonhardt, BVMW: Zavzemamo se za poenostavitev davčnih predpisov
Jochen Leonhardt, BVMW: »Slovenska podjetja lahko pripeljemo v Nemčijo. Vsako leto organiziramo po Nemčiji dva tisoč dogodkov in na njih lahko predstavljamo slovenska podjetja, njihove izdelke, storitve in jim tako odpremo vrata.«
Foto: Jure Makovec
Slovenski podjetniki, združeni v klubu SBC (Slovenian Business Club), si želijo več priložnosti in poslov na nemškem, več kot 80-milijonskem trgu. S tem namenom so v ponedeljek na svojem prvem...
Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Prebrali ste 6% članka.

BERITE NAPREJ...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
Novice Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke« 7

Florjan Vasle, direktor Term Olimia: »Gostje zelo dobro vedo, kaj hočejo in kaj plačajo, zato smo v Termah Olimia ponudbo segmentirali«

IZVOZNIKI
Novice
Novice Dobre novice: v Novem mestu bodo delali čisto novega clia, ki bo mestni terenec 37

V Revozu napovedujejo, da bodo letos v proizvodnjo novega modela vložili 90 milijonov evrov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Balkanski tiger. Ne Slovenija, to je Romunija 12

Romunija je reven, 20-milijonski trg, ki pa izjemno hitro raste

IZVOZNIKI
Novice
Novice Prevzem: Podkrižnik v Nemčiji do obrata družbe Bosch Rexroth 1

Iztok Podkrižnik v Nemčiji prevzema, da bi rasel v robotiki; skupaj s proizvodno lokacijo družbe Bosch Rexroth v Ober-Ramstadtu bo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice V Škofji Loki odprli prvo Messerjevo kisikarno pri nas

Z današnjim uradnim odprtjem kisikarne so v družbi Messer uspešno zaključili svojo največjo investicijo. Gorenjska je tako dobila...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Po vstopu finančnega sklada želi Gostol-Gopan postati globalni igralec 1

Po vstopu italijanskega sklada Xenon bo novogoriški Gostol-Gopan rasel še s prevzemi; njihov cilj je postati vodilen v Evropi in...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Delamaris s pomlajeno blagovno znamko pospešeno na nemški trg

Intervju s Karmen Rodman, direktorico strateškega marketinga Pivke in Delamarisa