• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Skupina Krka prodajo v Q1 povečala za 12, EBIT pa za 17 odstotokov; najbolj raste na zahodu Skupina Krka prodajo v Q1 povečala za 12, EBIT pa za 17 odstotokov; najbolj raste na zahodu Raste dobičkonosnost skupine in matične družbe; letos tudi več vlaganj kot v prvem četrtletju lani; na borzi zeleno!
Sooblikujejo lokalno skupnost, kot ambasador inovativnosti pa delujejo še veliko širše Sooblikujejo lokalno skupnost, kot ambasador inovativnosti pa delujejo še veliko širše V skupini Iskratel se zavedajo, da so etična načela, družbena odgovornost in ugled odločilnega pomena za njihov poslovni uspeh. Pogledali smo, kako so te vrednote vgrajene v njihove poslovne aktivnosti.
Ob večjem dobičku še več vračajo okolju Ob večjem dobičku še več vračajo okolju V skupini Slovenskih železnic zdaj, ko letno ustvarijo okoli 30 milijonov evrov dobička, različno spodbujajo gospodarski, socialni in družbeni razvoj lokalnega slovenskega okolja, v katerem poslujejo in delujejo.
Kako so Avstrijci na Bledu povezali jugovzhodno Evropo Kako so Avstrijci na Bledu povezali jugovzhodno Evropo Mednarodna poslovna konferenca Austria Connect Southeast Europe 4.0 je prejšnji teden na Bledu povezala avstrijske podružnice, investitorje in partnerje avstrijskih podjetij iz jugovzhodne Evrope.

Enzo Smrekar je oglaševalska osebnost leta

Čas branja: 1 min
06.03.2018  15:15  Dopolnjeno: 06.03.2018 15:30
Enzo Smrekar, predsednik uprave Droge Kolinske in glavni direktor strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi je Slovenska oglaševalska zbornica razglasila za oglaševalsko osebnost leta.
Enzo Smrekar je oglaševalska osebnost leta
Enzo Smrekar je blagovno znamko Argeta s svojo ekipo v desetih letih pripeljal s tretje na prvo pozicijo v državah regije in na vodilno tržno pozicijo tudi v Avstriji in Švici.
Foto: Jure Makovec
Po mnenju odbora Slovenske oglaševalske zbornice je Enzo Smrekar s svojim delom močno zaznamoval zadnje desetletje oglaševalske stroke in prispeval k povezovanju učinkovitosti in kreativnosti v...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
Novice LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji 4

V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov

IZVOZNIKI
Novice
Novice (uspešni) Zakaj je Petrol največji po prihodkih in kje vidi sebe 6

Kako deluje skupina, ki ji je že lani uspelo preseči načrtovane prihodke za leto 2022

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja 5

Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice S kakšno gospodarsko rastjo so leto začeli največji slovenski izvozni trgi

Objavljamo še sveže napovedi, kaj so analitiki iz Bloombergove ankete napovedali Nemčiji, Franciji in Italiji do konca leta