• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Čezmejni projekt spodbuja uvedbo vajeništva v kovinski industriji Čezmejni projekt spodbuja uvedbo vajeništva v kovinski industriji V prihodnjem šolskem letu bodo pri Advantage Austria v okviru čezmejnega projekta INNOVET skupaj s projektnimi partnerji ponudil prva pilotna usposabljanja za mlade.

Enzo Smrekar je oglaševalska osebnost leta

Čas branja: 1 min
06.03.2018  15:15  Dopolnjeno: 06.03.2018 15:30
Enzo Smrekar, predsednik uprave Droge Kolinske in glavni direktor strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi je Slovenska oglaševalska zbornica razglasila za oglaševalsko osebnost leta.
Enzo Smrekar je oglaševalska osebnost leta
Enzo Smrekar je blagovno znamko Argeta s svojo ekipo v desetih letih pripeljal s tretje na prvo pozicijo v državah regije in na vodilno tržno pozicijo tudi v Avstriji in Švici.
Foto: Jure Makovec
Po mnenju odbora Slovenske oglaševalske zbornice je Enzo Smrekar s svojim delom močno zaznamoval zadnje desetletje oglaševalske stroke in prispeval k povezovanju učinkovitosti in kreativnosti v...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.