• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
 Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Moči pri promociji slovenske kulinarike sta združili Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) s svojo blagovno znamko Gostilna Slovenije in Slovensko-ameriško gospodarsko združenje (SABA).
Talum nad negotov trg z inovativnostjo Talum nad negotov trg z inovativnostjo V okviru natečaja Upam si! so letos zbirali inovativne predloge, kako s pomočjo sodobne tehnologije za večjo učinkovitost in produktivnost povezati naprave in stroje v procesih z ljudmi.
Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Izdelava gonilnika za največji posamični črpalni agregat za hidroelektrarno v Evropi je za podjetje Litostroj Power že drugi rekord v letošnjem letu, saj bodo v kratkem na pot odpremil tudi gonilnik z največjim padcem na Francisovi turbini za projekt Häusling.
Mlinotest odprl obrat svežih testenin Mlinotest odprl obrat svežih testenin Gre za največjo tovrstno tovarno Vzhodno od Italije; naložba je vredna skoraj pet milijonov evrov

V podjetju Knauf Insulation so odprti za nova partnerstva

Čas branja: 3 min
29.03.2018  22:30
V podjetju si ob dobrem poslovanju obetajo številna nova partnerstva na prodajnem, razvojno-raziskovalnem in nabavnem področju
V podjetju Knauf Insulation so odprti za nova partnerstva
V škofjeloškem Knauf Insulationu, ki ga vodi Tomaž Lanišek, se iz svojih aktivnosti skušajo naučiti kar največ in jih potencialno pretvoriti v nove priložnosti.

»Lahko bi rekli, da nam na številnih področjih delovanja lepo uspeva, imamo pa še veliko rezerv,« pravi Tomaž Lanišek, direktor družbe Knauf Insulation Škofja Loka, in dodaja, da se trg vse bolj premika v smeri bolj kakovostnih in trajnostnih izolacijskih rešitev. Dodano vrednost prinašajo tudi ustrezno servisiranje in materiali, ki sodijo med najboljše. Ker želijo zmanjšati tveganja za prihodnost, bodo prihodke trenutne rasti razpršili.

Izolacija v gradbeništvu kot njihova glavna dejavnost bistveno pripomore k manjši porabi energije za ogrevanje ali hlajenje stavb, kar posledično pomeni tudi manj izpustov škodljivih snovi v zrak. »Kot prednost uporabe izolacije štejemo manjšo porabo primarne energije za ogrevanje stavb, kar pripomore k zmanjšanju onesnaževanja. Stavbe v Evropi za svoje delovanje porabijo kar 40 odstotkov vse porabljene energije, zato je prispevek izolacije k zmanjševanju onesnaževanja in podnebnih sprememb res izjemen,« razlaga prvi mož škofjeloške družbe.

Želijo si bolj spodbudno domače okolje

Slovenija je zanje pogosto kot pilotni trg, pri čemer so v interakciji s številnimi deležniki, na primer s slovenskimi znanstveno-izobraževalnimi institucijami, kjer kot partnerji iščejo znanja in rešitve v različnih razvojnih projektih.

Njihove izkušnje kažejo, da so znanstvene institucije praviloma odprte za sodelovanje z gospodarstvom, saj s tem svoje znanje prenašajo v prakso. »Dostop do njih je razmeroma preprost, če le imamo prave projekte in prave ljudi za komunikacijo in sodelovanje,« pripoveduje Lanišek.

Tudi kadre za zdaj iščejo skoraj izključno v Sloveniji, čeprav priznajo, da postaja velik izziv pridobivanje strokovnih in visoko motiviranih delavcev. Ves čas so tako pripravljeni sprejeti ambiciozne, inovativne in učinkovite delavce na vseh področjih poslovanja.

Doma bi si želeli predvsem spodbudnejše podjetniško okolje, tako v smislu obdavčitve dela kot tudi v smislu različnih oblik motiviranja razvojno-raziskovalnega dela in podpore inovacijam.

Po drugi strani domače poslovno okolje pomeni prednost z vidika geografske bližine partnerjev in lažjega sporazumevanja v domačem jeziku ter posledično v hitrejšem odvijanju projekta.

Kaj je pomembno pri ohranjanju partnerjev in iskanju novih

»Nova partnerstva sklepamo na številnih področjih – pri prodaji, razvoju in raziskavah ter nabavi. Ne nazadnje gre tudi za nova partnerstva v komplementarnih panogah,« razlaga direktor škofjeloške družbe. Kot pravi, morajo novi partnerji vsaj po večini kriterijev ustrezati njihovim vrednotam. »Seveda jih izbiramo tudi po kriterijih sinergijskih učinkov na naše poslovanje. Iščemo torej razvojno naravnane, inovativne in poslovno stabilne partnerje,« dodaja.

Kot primer dobrega partnerstva je Lanišek navedel tudi sodelovanje z UniCredit Bank in njihovo mednarodno navzočnost. »Za vsako podjetje je dobro sodelovanje z banko odločilnega pomena. Dodatna prednost pa je, če je to zelo ugledna banka za poslovanje na mednarodnih trgih, saj imamo tako hitrejši dostop do kredibilnih podatkov o trgih, partnerjih in razmerah nasploh. V primerih, ko tudi tuji partnerji poslujejo z isto bančno skupino, pa to prinaša dodatno varnost na obeh straneh,« pojasnjuje direktor Knauf Insulationa Škofja Loka.

Prihodnost je v trajnostni gradnji

Prve korake na področju trajnostne gradnje delajo z gradnjo novega izobraževalnega centra v Škofji Loki. Ta demonstracijski objekt bo prvi v Sloveniji, certificiran po nemškem standardu za trajnostno gradnjo (DGNB). Danes že služi kot pilotni projekt slovenskega ministrstva pri pripravi smernic trajnostne gradnje in je obenem pilotni projekt evropske komisije, ki pripravlja tovrstne smernice na evropski ravni.

»Pri nas spremljajo gradnjo, beležijo težave, izzive, priložnosti in tako skupaj rastemo na področju trajnostne gradnje, ki je prav gotovo prihodnost graditeljstva, sploh, če želimo graditi stavbe za kakovostno bivanje ljudi in ob tem skrbeti tudi za okolje, kar je vsekakor cilj sodobne družbe,« meni Lanišek.

Če si nov, moraš biti boljši in drugačen od konkurence

Pri skupini Knauf Insulation, ki v 35 državah zaposluje več kot pet tisoč ljudi, sicer že dolgo niso več zgolj proizvajalec gradbenih izdelkov. Njihov tržni pristop je usmerjen v ponudbo sistemskih rešitev na področju gradbeništva in zelenih rešitev. V zadnjem času veliko pozornosti namenjajo tudi digitalizaciji, in to tako v proizvodno-tehničnih procesih kot pri prodajno-marketinških aktivnostih.

»Če se pojaviš na globalnem trgu kot razmeroma nov igralec, mora biti tvoja rešitev boljša ali vsaj drugačna od konkurenčnih, saj le tako izstopaš. Zaradi tega moramo biti mi korak pred drugimi, kar nam na številnih področjih uspeva,« izzive in priložnosti mednarodnega okolja povzema Lanišek.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju z zmagovalcem izvoza) V Evropi smo priznani kot Mercedes, Audi ali BMW

Tomaž Kmecl in Peter Novak, glavni in komercialni direktor Kolektorja Etre, pravita, da imajo njihovi transformatorji v Evropi tak status...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Katera so najuspešnejša slovenska podjetja in zakaj so bila 14. septembra na Brdu pri Kranju 15

Slovenski izvozniki in tisti, ki sodelujejo z njimi, so gonilo slovenskega gospodarstva, zato so najboljši tudi ob letošnjem osrednjem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kaan Ozkan, Revoz: »Novi model bo vodilen na trgu«

Predsednik uprave Revoza pričakuje, da bodo letos naredili 11 odstotkov več vozil, s čimer bodo zelo blizu rekordnemu letu 2009

IZVOZNIKI
Novice
Novice Škofjeloški Knauf tako uspešen, da je prevzel vodenje hrvaškega podjetja 2

Škofjeloški Knauf Insulation je postal razvojno-prodajni center istoimenske multinacionalke za tehnično izolacijo za ves svet

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so v Danfossu Trati uporabili logiko iz avtoindustrije, da so postali glavni na trgu energetskih rešitev 3

Imajo vodilni tržni delež pri ventilih in regulatorjih za sisteme daljinskega ogrevanja in hlajenja

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kje so v Avstriji priložnosti za slovenska podjetja

Kako tesno sta povezani Slovenija in Avstrija in kje so priložnosti za širitev poslovanja pri naših severnih sosedih, je pod drobnogled...