• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

V podjetju Knauf Insulation so odprti za nova partnerstva

Čas branja: 3 min
29.03.2018  22:30
V podjetju si ob dobrem poslovanju obetajo številna nova partnerstva na prodajnem, razvojno-raziskovalnem in nabavnem področju
V podjetju Knauf Insulation so odprti za nova partnerstva
V škofjeloškem Knauf Insulationu, ki ga vodi Tomaž Lanišek, se iz svojih aktivnosti skušajo naučiti kar največ in jih potencialno pretvoriti v nove priložnosti.

Obveščaj me o novih člankih:  

»Lahko bi rekli, da nam na številnih področjih delovanja lepo uspeva, imamo pa še veliko rezerv,« pravi Tomaž Lanišek, direktor družbe Knauf Insulation Škofja Loka, in dodaja, da se trg vse bolj premika v smeri bolj kakovostnih in trajnostnih izolacijskih rešitev. Dodano vrednost prinašajo tudi ustrezno servisiranje in materiali, ki sodijo med najboljše. Ker želijo zmanjšati tveganja za prihodnost, bodo prihodke trenutne rasti razpršili.

Izolacija v gradbeništvu kot njihova glavna dejavnost bistveno pripomore k manjši porabi energije za ogrevanje ali hlajenje stavb, kar posledično pomeni tudi manj izpustov škodljivih snovi v zrak. »Kot prednost uporabe izolacije štejemo manjšo porabo primarne energije za ogrevanje stavb, kar pripomore k zmanjšanju onesnaževanja. Stavbe v Evropi za svoje delovanje porabijo kar 40 odstotkov vse porabljene energije, zato je prispevek izolacije k zmanjševanju onesnaževanja in podnebnih sprememb res izjemen,« razlaga prvi mož škofjeloške družbe.

Želijo si bolj spodbudno domače okolje

Slovenija je zanje pogosto kot pilotni trg, pri čemer so v interakciji s številnimi deležniki, na primer s slovenskimi znanstveno-izobraževalnimi institucijami, kjer kot partnerji iščejo znanja in rešitve v različnih razvojnih projektih.

Njihove izkušnje kažejo, da so znanstvene institucije praviloma odprte za sodelovanje z gospodarstvom, saj s tem svoje znanje prenašajo v prakso. »Dostop do njih je razmeroma preprost, če le imamo prave projekte in prave ljudi za komunikacijo in sodelovanje,« pripoveduje Lanišek.

Tudi kadre za zdaj iščejo skoraj izključno v Sloveniji, čeprav priznajo, da postaja velik izziv pridobivanje strokovnih in visoko motiviranih delavcev. Ves čas so tako pripravljeni sprejeti ambiciozne, inovativne in učinkovite delavce na vseh področjih poslovanja.

Doma bi si želeli predvsem spodbudnejše podjetniško okolje, tako v smislu obdavčitve dela kot tudi v smislu različnih oblik motiviranja razvojno-raziskovalnega dela in podpore inovacijam.

Po drugi strani domače poslovno okolje pomeni prednost z vidika geografske bližine partnerjev in lažjega sporazumevanja v domačem jeziku ter posledično v hitrejšem odvijanju projekta.

Kaj je pomembno pri ohranjanju partnerjev in iskanju novih

»Nova partnerstva sklepamo na številnih področjih – pri prodaji, razvoju in raziskavah ter nabavi. Ne nazadnje gre tudi za nova partnerstva v komplementarnih panogah,« razlaga direktor škofjeloške družbe. Kot pravi, morajo novi partnerji vsaj po večini kriterijev ustrezati njihovim vrednotam. »Seveda jih izbiramo tudi po kriterijih sinergijskih učinkov na naše poslovanje. Iščemo torej razvojno naravnane, inovativne in poslovno stabilne partnerje,« dodaja.

Kot primer dobrega partnerstva je Lanišek navedel tudi sodelovanje z UniCredit Bank in njihovo mednarodno navzočnost. »Za vsako podjetje je dobro sodelovanje z banko odločilnega pomena. Dodatna prednost pa je, če je to zelo ugledna banka za poslovanje na mednarodnih trgih, saj imamo tako hitrejši dostop do kredibilnih podatkov o trgih, partnerjih in razmerah nasploh. V primerih, ko tudi tuji partnerji poslujejo z isto bančno skupino, pa to prinaša dodatno varnost na obeh straneh,« pojasnjuje direktor Knauf Insulationa Škofja Loka.

Prihodnost je v trajnostni gradnji

Prve korake na področju trajnostne gradnje delajo z gradnjo novega izobraževalnega centra v Škofji Loki. Ta demonstracijski objekt bo prvi v Sloveniji, certificiran po nemškem standardu za trajnostno gradnjo (DGNB). Danes že služi kot pilotni projekt slovenskega ministrstva pri pripravi smernic trajnostne gradnje in je obenem pilotni projekt evropske komisije, ki pripravlja tovrstne smernice na evropski ravni.

»Pri nas spremljajo gradnjo, beležijo težave, izzive, priložnosti in tako skupaj rastemo na področju trajnostne gradnje, ki je prav gotovo prihodnost graditeljstva, sploh, če želimo graditi stavbe za kakovostno bivanje ljudi in ob tem skrbeti tudi za okolje, kar je vsekakor cilj sodobne družbe,« meni Lanišek.

Če si nov, moraš biti boljši in drugačen od konkurence

Pri skupini Knauf Insulation, ki v 35 državah zaposluje več kot pet tisoč ljudi, sicer že dolgo niso več zgolj proizvajalec gradbenih izdelkov. Njihov tržni pristop je usmerjen v ponudbo sistemskih rešitev na področju gradbeništva in zelenih rešitev. V zadnjem času veliko pozornosti namenjajo tudi digitalizaciji, in to tako v proizvodno-tehničnih procesih kot pri prodajno-marketinških aktivnostih.

»Če se pojaviš na globalnem trgu kot razmeroma nov igralec, mora biti tvoja rešitev boljša ali vsaj drugačna od konkurenčnih, saj le tako izstopaš. Zaradi tega moramo biti mi korak pred drugimi, kar nam na številnih področjih uspeva,« izzive in priložnosti mednarodnega okolja povzema Lanišek.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.