• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

Kako 50-krat peljati okoli Zemlje in ostati čil

Čas branja: 5 min
03.04.2018  22:30
Kako 50-krat peljati okoli Zemlje in ostati čil

Obveščaj me o novih člankih:  

Za varno in udobno vožnjo slovenskih alpskih smučarjev, nordijcev in deskarjev skrbi zlati sponzor Smučarske zveze SlovenijeFord. Blagovna znamka, ki je že tretje leto zapored na prvem mestu po prodaji gospodarskih vozil v Sloveniji. Trenutno zimski junaki uporabljajo 61 njihovih vozil, kar je 14 več kot leto prej.

Podjetje Summit motors Ljubljana, ki je uradni zastopnik in uvoznik za Fordova vozila v Sloveniji, s Smučarsko zvezo Slovenije (SZS) uspešno sodeluje že šest let. Ti so pred dvema sezonama s 36 vozili naredili kar 1,5 milijona kilometrov, v prejšnji pa so s 47 presegli dva milijona kilometrov. Tudi v sezoni, ki se je pravkar končala, je seštevek podoben, saj je 61 Fordovih vozil (od tega 44 kombijev) športnike pripeljalo na 140 tisoč treningov in 200 tekem. Naši upi v zimskih športih se strinjajo, da je bilo vozil dovolj, da so se lahko osredotočili na tisto, kar je zanje najpomembneje – svoje nastope in rezultate. Zaupali so nam nekaj zanimivosti.

Kompozicija, dolga kar 317 metrov

Največ kilometrov, kar 800 tisoč, so v lanski sezoni prevozili alpski smučarji z 21 vozili, ekipe smučarskih skokov in kombinacije pa so z 19 vozili prepotovale prav tako občudovanja vrednih 760 tisoč kilometrov. Najvišje ležeči prelaz, ki so ga lani prevozili s Fordovimi vozili, je bil italijanski Stelvio z 2.757 metri nadmorske višine. Na najdaljšo pot v Levi na Finsko, ki je od Slovenije oddaljen 3.300 kilometrov, pa so se na tekmo slaloma odpravili alpinci, za kar so potrebovali skoraj 40 ur. Izračunali so, da bi lahko v vsa Fordova vozila, ki jih uporabljajo, naenkrat skupaj naložili do 60 ton prtljage, če pa bi vsa vozila postavili v vrsto, bi bila kompozicija dolga 317 metrov.

Primoža Peterke tudi devet ur vožnje ne utrudi

Pomočnik trenerja ženske A-ekipe v smučarskih skokih Primož Peterka med sezono opravi izjemno veliko voženj s Fordovim potniškim kombijem tourneo custom. Pri tem gre večinoma za dolge vožnje, ki trajajo povprečno od pet do 13 ur. Primoževa najdaljša pot doslej tako rekoč v enem kosu pa je bila okoli 2.200 kilometrov, torej dobrih 24 ur, in sicer do Lillehammerja na Norveškem. Na vožnjah, ki ponavadi trajajo do devet ur, pogosto prevaža dekleta iz ekipe skupaj z njihovo osebno prtljago. Kot glavno lastnost Fordovih vozil poudarja udobje in dejstvo, da lahko vsaka od športnic svojemu sedežu prilagodi smer in nagib. »Dovolj imajo prostora, da stegnejo noge. Obenem imamo tudi dovolj prostora za veliko opreme,« povzema Primož. Sam najbolj ceni njegovo preglednost spredaj, da ima v kabini vse pri roki, in udobno sedenje.

Na poti 200 dni na leto

Pomočnik trenerja slovenske A-reprezentance v teku na smučeh Nejc Brodar pravi, da je v njihovi ekipi tako rekoč mojster za vse, večino časa pa tudi voznik. Vsako leto je na poti okoli 200 dni. V pred nedavnim končani zimski sezoni so skupaj z ekipo naredili več kot 75 tisoč kilometrov. Kadar so tekme ali treningi nekje v razdalji šest ur vožnje, prevaža tudi športnike, kadar potujejo dlje, pa isti kombi turneo custom spremenijo v tovornega. Opreme imajo namreč nepredstavljivo veliko, saj vsaka vrsta snega zahteva svoje smuči in čevlje. En tekmovalec ima s seboj navadno 15 različnih parov. Tako so letos na olimpijske igre samo za ekipo 15 tekačev na smučeh peljali tono opreme.

Kondicijski trener ženske smučarske reprezentance Danijel Ošep dodaja, da kamorkoli se odpravijo, s seboj prevažajo uteži, sobna kolesa ter drugo opremo za fitnes in kondicijsko opremo. »Dokler vreme dovoljuje, smo zunaj, sicer uporabljamo hotelske fitnese, telovadnice v bližini in podobno. Treningi in priprave temeljijo na individualnem pristopu za vsako tekmovalko glede na njene cilje, potrebe, discipline, v katerih tekmuje, morebitne poškodbe, glede na fazo treninga, kaj mora še natrenirati in podobno,« Ošep razlaga, zakaj potrebujejo toliko opreme.

Družbeno odgovorna akcija Junaki gredo dlje

Pri Fordu športnikov ne podpirajo samo z dinamičnimi in udobnimi vozili, ampak tudi s projektom Junaki gredo dlje, ki letos poteka drugo leto in s katerim podpirajo mlade obetavne slovenske zimske junake. Gre za enoletno namensko podporo za izvedbo treningov in priprav. V projektu zbrana sredstva razdelijo med tri športnike ali športnice, po enega iz alpske, skakalne in tekaške reprezentance. Prejemnike namenskih sredstev za sezono 2018–2019 bodo izbrali ta mesec na podlagi več strokovnih meril. Več o projektu si lahko preberete na njihovi Facebook strani JunakiGredoDlje, kjer lahko tudi spremljate aktualne napovedi in rezultate. Dokaz, da podpirajo prave perspektivne upe in da je torej projekt pomemben, je mladi skakalec Timi Zajc, ki je lani postal prejemnik finančne podpore akcije in letos z doseženimi rezultati že izstopa na domači in mednarodni tekmovalni ravni. Pohvali se lahko z državnim naslovom, zmago v celinskem pokalu, nastopom na olimpijskih igrah in dejstvom, da se je v zgodovino zapisal kot prvi udeleženec svetovnega pokala, rojen v novem tisočletju.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.