• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

Za e-Branjevko najuspešnejše leto

Čas branja: 3 min
04.04.2018  22:00  Dopolnjeno: 04.04.2018 22:05
Intervju: Tadej Grm, direktor prodaje pri družbi Rast Tim
Za e-Branjevko najuspešnejše leto
"Pri našem poslu je zaupanje precejšnjega pomena in pridobljenega želimo za vsako ceno obdržati. Nekaj podjetij nas je zamenjalo z drugimi dobavitelji, vendar so se čez mesec ali dva vrnila," pravi Tadej Grm, direktor prodaje e-Branjevke (na desni). Na fotografiji z bratom Gregorjem, direktorjem nabave.
Družinsko podjetje Rast Tim, ki je lastnik blagovne znamke e-Branjevka, pod katero dostavljajo sveže sadje in zelenjavo v podjetja in na domove, je lani povečalo prodajo za polovico. Enako rast...

Več iz teme:  

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.