• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
 Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Moči pri promociji slovenske kulinarike sta združili Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) s svojo blagovno znamko Gostilna Slovenije in Slovensko-ameriško gospodarsko združenje (SABA).
Talum nad negotov trg z inovativnostjo Talum nad negotov trg z inovativnostjo V okviru natečaja Upam si! so letos zbirali inovativne predloge, kako s pomočjo sodobne tehnologije za večjo učinkovitost in produktivnost povezati naprave in stroje v procesih z ljudmi.
Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Izdelava gonilnika za največji posamični črpalni agregat za hidroelektrarno v Evropi je za podjetje Litostroj Power že drugi rekord v letošnjem letu, saj bodo v kratkem na pot odpremil tudi gonilnik z največjim padcem na Francisovi turbini za projekt Häusling.
Mlinotest odprl obrat svežih testenin Mlinotest odprl obrat svežih testenin Gre za največjo tovrstno tovarno Vzhodno od Italije; naložba je vredna skoraj pet milijonov evrov

Kako v poslu pridobiti ključne mednarodne kupce in kdo je uspel na Amazonu

Čas branja: 4 min
06.04.2018  16:30
 Kako v poslu pridobiti ključne mednarodne kupce in kdo je uspel na Amazonu
Naslednji, 15. Izvozni fokus, bo v ljubljanski Kristalni palači potekal 7. junija.
Foto: Jure Makovec

14. Izvozni fokus, ki je potekal v Kristalni palači v Ljubljani, je bil posvečen osvajanju novih trgov, novih mednarodnih kupcev, izmenjavi izkušenj v mednarodnem poslovanju ter predstavitvi dejavnikov večje mednarodne uspešnosti.

Po njihovih izdelkih povprašujejo po vsem svetu

Nik Vene iz podjetja NV Holders je opisal pot do končnih kupcev na različnih globalnih trgih in kako priti do sodelovanja z Amazonom. Kot prvi med govorniki je Nik poudaril pomembnost razumevanja partnerjev. Tega se je sam naučil skozi dve neuspešni kampanji množičnega financiranja. Šele, ko je zgradil spletno skupnost okoli 50 tisoč ljudi na ameriškem trgu in se lotil nove kampanje na podlagi povratnih informacij od teh ljudi, je njegova ideja zares zaživela. Z novo kampanjo na Kickstarterju mu je uspelo zbrati 100 tisoč dolarjev in postati najpopularnejša modna kampanja v tistem mesecu. Sledila je strma rast, opazili so ga mediji, njegova kampanja pa je postala viralna. Potem so prišle ponudbe za partnerstva in v enem letu mu je uspelo prodati 8.300 kosov. Sedaj že razvija žensko različico napenjalnika.

Kako vedeti, ali je vaša spletna komunikacija učinkovita

Črt Podlogar iz podjetja Red Orbit meni, da večina podjetij podcenjuje kompleksnost spletne analitike. Ni dovolj, da podjetje spremlja zgolj osnovne parametre. Vedno je treba upoštevati štiri ključne elemente: nakupno fazo, industrijo, poslovni model in zrelost podjetja. Če želite vedeti, s kom se vam zares splača ukvarjati in kakšna je realizacija iz posameznih leadov, vam osredotočanje samo na model zadnjega klika ne bo zadostovalo, tako kot ne bo dovolj, če boste merili samo, kdo je prišel na spletno mesto, kjer je objavljen vaš članek. Danes namreč lahko s pomočjo spletne analitike že izveste, kdo je članek zares prebral.

Pomen analitike in razumevanja uporabnika je poudarila tudi Lenka Tušar iz podjetja Yunexo, ki se ukvarja z digitalnim tržnim dostop do kitajskih porabnikov. Udeležencem je predstavila temeljne zakonitosti in ovire tako imenovane digitalne svilne poti. To je tehnološko zelo napreden trg, ki pa ima zaradi kulturnih razlik, cenzure vsebin in programske blokade povsem svoje zakonitosti. Facebooka in Googla tam ne boste srečali. Se bo pa moralo podjetje za uspešno pozicioniranje na trgu pojaviti na Wechatu, ki s svojimi podaplikacijami pomeni osnovo digitalnega komuniciranja in ima milijardo uporabnikov. Kitajci so tudi zelo dojemljivi za marketinške sugestije in vplivneži imajo tu pomembno vlogo.

Kako razviti sodelovanje s ključnimi mednarodnimi kupci

Anja Aristovnik, ki pri podjetju Skaza skrbi za partnerje iz pohištvene industrije, je predstavila 26 letno sodelovanje s pohištvenim velikanom Ikeo. Od njihovih klasičnih dobaviteljev se razlikujejo po tem, da sodelujejo tudi na razvojni ravni, zato jih Ikea obravnava kot prioritiziranega dobavitelja. Razvili so enostaven, a uspešen procesni pristop razvoja sodelovanja, ki temelji na strukturirani aktivnosti. Ker kupci prevečkrat nastopajo s pozicije moči, transparentno komuniciranje strategije in poslovnih ciljev, glede na njene izkušnje, prinese koristi obema partnerjema.

Benjanim Nikl iz podjetja Tam-Europe bo udeležencem dogodka prav gotovo ostal v spominu po anekdoti, kako se je po več neprespanih nočeh, ker ni bilo potrditve naročila, zjutraj usedel v avto in odpeljal v Nemčijo, na parkirišču počakal svojega poslovnega partnerja, ga opomnil na njun dogovor in sklenil posel.

Po mnenju Primoža Klemena iz podjetja Profil je pri iskanju kadrov za mednarodno poslovanje potrebno upoštevati kulturne razlike in navade. Vedno nas namreč omejuje okolje, v katerem živimo, zato se moramo zavedati, kako na nas vplivajo naše pretekle izkušnje in predpostavke.

"Proudly made in Slovenia"

Podjetje Silco je verjetno eno redkih, ki na izdelkih, namenjenih izvozu, s ponosom navaja svoje geografsko poreklo, čeprav so lastnika Sašo Kronovoška večkrat prepričevali, da bi bilo bolj smiselno seliti proizvodnjo v Avstrijo ali Nemčijo. Ker pa so hoteli biti odkriti do kupcev, so slovenski izdelek ohranili v Sloveniji. Danes imajo svoje proizvodne obrate in laboratorij v bližini Vranskega, izvažajo pa predvsem v Veliko Britanijo, države Beneluksa in druge države zahodne Evrope. V njihovi prodajni brošuri je poleg predstavitve Slovenije zapisano tudi "Proudly made in Slovenia". Petdesetodstotno rast v izvozu dosegajo, ker se držijo svoje poslovne poti, pa tudi zato, ker so vsi njihovi poslovni dogovori zavarovani.

Naslednji, 15. Izvozni fokus, bo v ljubljanski Kristalni palači potekal 7. junija.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju z zmagovalcem izvoza) V Evropi smo priznani kot Mercedes, Audi ali BMW

Tomaž Kmecl in Peter Novak, glavni in komercialni direktor Kolektorja Etre, pravita, da imajo njihovi transformatorji v Evropi tak status...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Katera so najuspešnejša slovenska podjetja in zakaj so bila 14. septembra na Brdu pri Kranju 12

Slovenski izvozniki in tisti, ki sodelujejo z njimi, so gonilo slovenskega gospodarstva, zato so najboljši tudi ob letošnjem osrednjem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kaan Ozkan, Revoz: »Novi model bo vodilen na trgu«

Predsednik uprave Revoza pričakuje, da bodo letos naredili 11 odstotkov več vozil, s čimer bodo zelo blizu rekordnemu letu 2009

IZVOZNIKI
Novice
Novice Škofjeloški Knauf tako uspešen, da je prevzel vodenje hrvaškega podjetja 2

Škofjeloški Knauf Insulation je postal razvojno-prodajni center istoimenske multinacionalke za tehnično izolacijo za ves svet

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so v Danfossu Trati uporabili logiko iz avtoindustrije, da so postali glavni na trgu energetskih rešitev 3

Imajo vodilni tržni delež pri ventilih in regulatorjih za sisteme daljinskega ogrevanja in hlajenja

IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju) Marca prihodnje leto želimo pobarvati prvi avtomobil v Hočah

Intervju z Wolfgangom Zitzem, podpredsednikom področja celotne proizvodnje vozil v Magni Steyr iz Gradca, in Davidom Adamom, vodjo...