• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

Kako v poslu pridobiti ključne mednarodne kupce in kdo je uspel na Amazonu

Čas branja: 4 min
06.04.2018  16:30
 Kako v poslu pridobiti ključne mednarodne kupce in kdo je uspel na Amazonu
Naslednji, 15. Izvozni fokus, bo v ljubljanski Kristalni palači potekal 7. junija.
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  
Nik Vene dodaj
Amazon dodaj
Kickstarter dodaj
Črt Podlogar dodaj
Red Orbit dodaj

14. Izvozni fokus, ki je potekal v Kristalni palači v Ljubljani, je bil posvečen osvajanju novih trgov, novih mednarodnih kupcev, izmenjavi izkušenj v mednarodnem poslovanju ter predstavitvi dejavnikov večje mednarodne uspešnosti.

Po njihovih izdelkih povprašujejo po vsem svetu

Nik Vene iz podjetja NV Holders je opisal pot do končnih kupcev na različnih globalnih trgih in kako priti do sodelovanja z Amazonom. Kot prvi med govorniki je Nik poudaril pomembnost razumevanja partnerjev. Tega se je sam naučil skozi dve neuspešni kampanji množičnega financiranja. Šele, ko je zgradil spletno skupnost okoli 50 tisoč ljudi na ameriškem trgu in se lotil nove kampanje na podlagi povratnih informacij od teh ljudi, je njegova ideja zares zaživela. Z novo kampanjo na Kickstarterju mu je uspelo zbrati 100 tisoč dolarjev in postati najpopularnejša modna kampanja v tistem mesecu. Sledila je strma rast, opazili so ga mediji, njegova kampanja pa je postala viralna. Potem so prišle ponudbe za partnerstva in v enem letu mu je uspelo prodati 8.300 kosov. Sedaj že razvija žensko različico napenjalnika.

Kako vedeti, ali je vaša spletna komunikacija učinkovita

Črt Podlogar iz podjetja Red Orbit meni, da večina podjetij podcenjuje kompleksnost spletne analitike. Ni dovolj, da podjetje spremlja zgolj osnovne parametre. Vedno je treba upoštevati štiri ključne elemente: nakupno fazo, industrijo, poslovni model in zrelost podjetja. Če želite vedeti, s kom se vam zares splača ukvarjati in kakšna je realizacija iz posameznih leadov, vam osredotočanje samo na model zadnjega klika ne bo zadostovalo, tako kot ne bo dovolj, če boste merili samo, kdo je prišel na spletno mesto, kjer je objavljen vaš članek. Danes namreč lahko s pomočjo spletne analitike že izveste, kdo je članek zares prebral.

Pomen analitike in razumevanja uporabnika je poudarila tudi Lenka Tušar iz podjetja Yunexo, ki se ukvarja z digitalnim tržnim dostop do kitajskih porabnikov. Udeležencem je predstavila temeljne zakonitosti in ovire tako imenovane digitalne svilne poti. To je tehnološko zelo napreden trg, ki pa ima zaradi kulturnih razlik, cenzure vsebin in programske blokade povsem svoje zakonitosti. Facebooka in Googla tam ne boste srečali. Se bo pa moralo podjetje za uspešno pozicioniranje na trgu pojaviti na Wechatu, ki s svojimi podaplikacijami pomeni osnovo digitalnega komuniciranja in ima milijardo uporabnikov. Kitajci so tudi zelo dojemljivi za marketinške sugestije in vplivneži imajo tu pomembno vlogo.

Kako razviti sodelovanje s ključnimi mednarodnimi kupci

Anja Aristovnik, ki pri podjetju Skaza skrbi za partnerje iz pohištvene industrije, je predstavila 26 letno sodelovanje s pohištvenim velikanom Ikeo. Od njihovih klasičnih dobaviteljev se razlikujejo po tem, da sodelujejo tudi na razvojni ravni, zato jih Ikea obravnava kot prioritiziranega dobavitelja. Razvili so enostaven, a uspešen procesni pristop razvoja sodelovanja, ki temelji na strukturirani aktivnosti. Ker kupci prevečkrat nastopajo s pozicije moči, transparentno komuniciranje strategije in poslovnih ciljev, glede na njene izkušnje, prinese koristi obema partnerjema.

Benjanim Nikl iz podjetja Tam-Europe bo udeležencem dogodka prav gotovo ostal v spominu po anekdoti, kako se je po več neprespanih nočeh, ker ni bilo potrditve naročila, zjutraj usedel v avto in odpeljal v Nemčijo, na parkirišču počakal svojega poslovnega partnerja, ga opomnil na njun dogovor in sklenil posel.

Po mnenju Primoža Klemena iz podjetja Profil je pri iskanju kadrov za mednarodno poslovanje potrebno upoštevati kulturne razlike in navade. Vedno nas namreč omejuje okolje, v katerem živimo, zato se moramo zavedati, kako na nas vplivajo naše pretekle izkušnje in predpostavke.

"Proudly made in Slovenia"

Podjetje Silco je verjetno eno redkih, ki na izdelkih, namenjenih izvozu, s ponosom navaja svoje geografsko poreklo, čeprav so lastnika Sašo Kronovoška večkrat prepričevali, da bi bilo bolj smiselno seliti proizvodnjo v Avstrijo ali Nemčijo. Ker pa so hoteli biti odkriti do kupcev, so slovenski izdelek ohranili v Sloveniji. Danes imajo svoje proizvodne obrate in laboratorij v bližini Vranskega, izvažajo pa predvsem v Veliko Britanijo, države Beneluksa in druge države zahodne Evrope. V njihovi prodajni brošuri je poleg predstavitve Slovenije zapisano tudi "Proudly made in Slovenia". Petdesetodstotno rast v izvozu dosegajo, ker se držijo svoje poslovne poti, pa tudi zato, ker so vsi njihovi poslovni dogovori zavarovani.

Naslednji, 15. Izvozni fokus, bo v ljubljanski Kristalni palači potekal 7. junija.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.