• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

Na infrastrukturi Slovenskih železnic načrtujejo za 700 milijonov evrov naložb

Čas branja: 3 min
09.04.2018  16:10
Slovenske železnice in Direkcija RS za infrastrukturo so danes predstavile nadgradnjo železniškega omrežja in ukrepe za zmanjšanje zamud vlakov
Na infrastrukturi Slovenskih železnic načrtujejo za 700 milijonov evrov naložb
Na sliki Matjaž Kranjc, direktor družbe SŽ-Infrastruktura, vodja sektorja za železnice na direkciji za infrastrukturo Dejan Jurkovič in direktor družbe SŽ-Infrastruktura Matjaž Kranjc. Z vsemi ukrepi nameravajo v prihodnjih sedmih letih povečati število potnikov z zdajšnjih 14 na 22 milijonov na leto.

Obveščaj me o novih člankih:  

Za vse investicijske načrte na področju potniškega prometa bodo denar črpali iz 15-letne pogodbe z državo. Od 700 milijonov bo za 242 milijonov evrov evropskih sredstev.

Največja gradbišča so na severovzhodu Slovenije

Zdaj potekajo številna investicijska dela pri infrastrukturi slovenskih železnic, ki predvsem na štajerskem koncu povzročajo številne zamude. Razlog je v majhnosti omrežja, zaradi katerega ni obvoznih prog. Posodobili bodo 45 kilometrov železniških tirov in devet postaj.

Ta hip poteka nadgradnja proge Zidani Most–Celje, kjer so dela na postajah Celje in Laško v sklepni fazi, od 19. julija pa bodo zapirali odsek Celje–Rimske Toplice. Celotna investicija je vredna 282 milijonov evrov, od tega 90,6 milijona evrov prispeva Bruselj. Prav tako poteka tudi nadgradnja železniške proge Poljčane–Slovenska Bistrica v vrednosti 52 milijonov evrov, od tega je 12 milijonov evropskega denarja.

Končuje se 80 milijonov evrov vredna nadgradnja železniške postaje Pragersko, kjer bodo dela predvidoma začeli prihodnje leto, enako velja za železniško progo Maribor–Šentilj, ki je ocenjena na 242 milijonov evrov, od tega si sto milijonov evrov obetajo iz evropskega proračuna. Vsa omenjena dela bodo predvidoma končana do konca leta 2022.

Novi vozni red

Zaradi obsežnih investicijskih del na železniškem omrežju in trenutnih zamud v voznem redu bo na Slovenskih železnicah 19. julija začel veljati nov vozni red, ki bo podaljšal vozne čase, veljal pa bo verjetno tudi v prihodnjih dveh letih, ko se bodo na omrežju nadaljevale številne prenove in investicije. Zamud pa naj ne bi več bilo. Do leta 2023 nameravajo zamenjati tudi celotno garnituro potniških vlakov, prvih 25 garnitur v vrednosti 170 milijonov evrov je že naročenih.

Napovedujejo boljše storitve, kot jih imajo sosednje države

Že letos bo začel veljati nov prodajni sistem, ki vključuje tudi spletno prodajo in prenovo tarif. Pripravljajo nižje cene v shemah lojalnosti. Tako se bodo redni uporabniki lahko vozili ceneje. Veliko pozornosti zdaj namenjajo integraciji javnega potniškega prometa in povsem novih storitev, ki bodo vključevale prevoz od železniške postaje do končne postaje potnika. V pripravi je razpis za ponudnika omrežja wi-fi, tako na vlakih kot na vseh potniških postajah po Sloveniji. Do leta 2020 naj bi bil tako naš železniški potniški sistem primerljiv oziroma boljši od tistega, ki ga imajo v sosednih državah, je obljubil Boštjan Koren, direktor potniškega prometa pri Slovenskih železnicah.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.