• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

Letos si v Umagu želijo zmage Aljaža Bedeneta

Čas branja: 3 min
11.04.2018  14:10  Dopolnjeno: 11.04.2018 14:30
29. ATP turnir Croatia Open Umag bo od 13. do 22. julija v Umagu, ki se v tem času spremeni v središče tenisa, zabave, druženja in doživetij Istre
Letos si v Umagu želijo zmage Aljaža Bedeneta
Tomislav Dragajna, član organizacijskega odbora, Ronald Korotaj, predsednik organizacijskega odbora, Aljaž Bedene, udeleženec turnirja, Tadej Čolori, član uprave Zavarovalnice Triglav in Ela Nala Milič, mlada tenisačica, so predstavili 29. ATP turnir Plava laguna Croatia Open Umag.

Obveščaj me o novih člankih:  

Predstavitev teniškega turnirja so pripravili v prostorih Triglav Laba na Dunajski.

Lestvico dvigujejo novi poslovni partnerji

Ronald Korotaj, predsednik organizacijskega odbora turnirja v Umagu, je poudaril, da turnir izboljšujejo skupaj s poslovnimi partnerji. Pomembno jim je, da sklepajo partnerstva, ki pripeljejo novosti in dogodek nadgradijo. Iščejo predvsem take partnerje, ki so zavezani športu in regiji. Vse to so našli pri skupini Zavarovalnica Triglav, ki kot glavni sponzor pri turnirju sodeluje že drugo leto.

Želijo dati pečat regiji

Tadej Čolori, član uprave Zavarovalnice Triglav, pravi, da stavijo na mlade upe in da je za njih zavezanost športu zelo pomembna. To seveda drži, saj jih poznamo že ko partnerja dogodka v Planici in kot sponzorja številnih mladih športnikov. Družbeno odgovornost so pokazali tudi z razpisom Mladi upi. Da pomagajo tudi mladim teniškim igralkam, je na dogodku potrdila Ela Nala Milič.

Turnir v Umagu je zanje tudi odlična priložnost za mreženje in utrjevanje številnih partnerstev v regiji, kjer so s svojo skupino močno zasidrani. Med njihovimi partnerji je tudi drugi glavni sponzor turnirja Plava Laguna.

Najstarejši in najuglednejši teniški turnir na Hrvaškem in v regiji

Umaški turnir je eden redkih, ki potekajo nepretrgano že več kot 25 let. Spremlja ga bogat brezplačen zabavni program, ki bo tudi letos postregel z regijskimi zvezdniki in mednarodnimi didžeji. Območje ATP, ki vključuje številne prireditvene prostore in restavracije, bo veliko 30 tisoč kvadratnih metrov in bo gostilo tudi Istrski kulinarični festival ter pokušnje lokalnih vin. Na prireditvi sto tisoč obiskovalcev denimo spije prek 30 tisoč kozarcev vina in poje štiri tisoč porcij fužev s tartufi.

Odlična medijska pokritost

Tekmovanje bodo prenašali v približno stotih državah in na 16 televizijskih mrežah. Najbolj zavzeto jih vsako leto spremljajo v Avstriji, Nemčiji, Italiji, Rusiji, Sloveniji in na Nizozemskem. Za oglaševanje bodo porabili 300 tisoč evrov, kar zajema med drugim tri oglaševalske kampanje v Sloveniji in Hrvaški ter prek 500 radijskih oglasov v regiji. Pričakujejo prek 400 akreditiranih novinarjev. Velik poudarek dajejo pojavljanju na družbenih omrežjih. Tam je bilo lani več kot 2.500 objav, prek aplikacije Facebook Live pa si je turnir ogledalo 11 tisoč ljudi. Podobnih medijskih dogodkov, kot je bila današnja predstavitev v Ljubljani, bo v regiji še šest.

Na turnirju spoznal svojo ženo

Aljaž Bedene, ki se je lansko jesen poročil, je svojo partnerko pred leti spoznal prav na turnirju v Umagu. Letos je favorit mnogih, kar je bilo čutiti tudi na današnjem dogodku. Tudi organizatorji bi se z veseljem podpisali pod to željo. Aljaž pa glede pritiska pravi: »Sam vidim prednost v tem, da so dvoboji v popoldanskih urah, ko pride veliko gledalcev in je vedno navzoča tudi moja družina. Vse to naredi ta turnir nekaj posebnega.«



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.