• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
 Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Moči pri promociji slovenske kulinarike sta združili Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) s svojo blagovno znamko Gostilna Slovenije in Slovensko-ameriško gospodarsko združenje (SABA).
Talum nad negotov trg z inovativnostjo Talum nad negotov trg z inovativnostjo V okviru natečaja Upam si! so letos zbirali inovativne predloge, kako s pomočjo sodobne tehnologije za večjo učinkovitost in produktivnost povezati naprave in stroje v procesih z ljudmi.
Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Izdelava gonilnika za največji posamični črpalni agregat za hidroelektrarno v Evropi je za podjetje Litostroj Power že drugi rekord v letošnjem letu, saj bodo v kratkem na pot odpremil tudi gonilnik z največjim padcem na Francisovi turbini za projekt Häusling.
Mlinotest odprl obrat svežih testenin Mlinotest odprl obrat svežih testenin Gre za največjo tovrstno tovarno Vzhodno od Italije; naložba je vredna skoraj pet milijonov evrov

Letos si v Umagu želijo zmage Aljaža Bedeneta

Čas branja: 3 min
11.04.2018  14:10  Dopolnjeno: 11.04.2018 14:30
29. ATP turnir Croatia Open Umag bo od 13. do 22. julija v Umagu, ki se v tem času spremeni v središče tenisa, zabave, druženja in doživetij Istre
Letos si v Umagu želijo zmage Aljaža Bedeneta
Tomislav Dragajna, član organizacijskega odbora, Ronald Korotaj, predsednik organizacijskega odbora, Aljaž Bedene, udeleženec turnirja, Tadej Čolori, član uprave Zavarovalnice Triglav in Ela Nala Milič, mlada tenisačica, so predstavili 29. ATP turnir Plava laguna Croatia Open Umag.

Predstavitev teniškega turnirja so pripravili v prostorih Triglav Laba na Dunajski.

Lestvico dvigujejo novi poslovni partnerji

Ronald Korotaj, predsednik organizacijskega odbora turnirja v Umagu, je poudaril, da turnir izboljšujejo skupaj s poslovnimi partnerji. Pomembno jim je, da sklepajo partnerstva, ki pripeljejo novosti in dogodek nadgradijo. Iščejo predvsem take partnerje, ki so zavezani športu in regiji. Vse to so našli pri skupini Zavarovalnica Triglav, ki kot glavni sponzor pri turnirju sodeluje že drugo leto.

Želijo dati pečat regiji

Tadej Čolori, član uprave Zavarovalnice Triglav, pravi, da stavijo na mlade upe in da je za njih zavezanost športu zelo pomembna. To seveda drži, saj jih poznamo že ko partnerja dogodka v Planici in kot sponzorja številnih mladih športnikov. Družbeno odgovornost so pokazali tudi z razpisom Mladi upi. Da pomagajo tudi mladim teniškim igralkam, je na dogodku potrdila Ela Nala Milič.

Turnir v Umagu je zanje tudi odlična priložnost za mreženje in utrjevanje številnih partnerstev v regiji, kjer so s svojo skupino močno zasidrani. Med njihovimi partnerji je tudi drugi glavni sponzor turnirja Plava Laguna.

Najstarejši in najuglednejši teniški turnir na Hrvaškem in v regiji

Umaški turnir je eden redkih, ki potekajo nepretrgano že več kot 25 let. Spremlja ga bogat brezplačen zabavni program, ki bo tudi letos postregel z regijskimi zvezdniki in mednarodnimi didžeji. Območje ATP, ki vključuje številne prireditvene prostore in restavracije, bo veliko 30 tisoč kvadratnih metrov in bo gostilo tudi Istrski kulinarični festival ter pokušnje lokalnih vin. Na prireditvi sto tisoč obiskovalcev denimo spije prek 30 tisoč kozarcev vina in poje štiri tisoč porcij fužev s tartufi.

Odlična medijska pokritost

Tekmovanje bodo prenašali v približno stotih državah in na 16 televizijskih mrežah. Najbolj zavzeto jih vsako leto spremljajo v Avstriji, Nemčiji, Italiji, Rusiji, Sloveniji in na Nizozemskem. Za oglaševanje bodo porabili 300 tisoč evrov, kar zajema med drugim tri oglaševalske kampanje v Sloveniji in Hrvaški ter prek 500 radijskih oglasov v regiji. Pričakujejo prek 400 akreditiranih novinarjev. Velik poudarek dajejo pojavljanju na družbenih omrežjih. Tam je bilo lani več kot 2.500 objav, prek aplikacije Facebook Live pa si je turnir ogledalo 11 tisoč ljudi. Podobnih medijskih dogodkov, kot je bila današnja predstavitev v Ljubljani, bo v regiji še šest.

Na turnirju spoznal svojo ženo

Aljaž Bedene, ki se je lansko jesen poročil, je svojo partnerko pred leti spoznal prav na turnirju v Umagu. Letos je favorit mnogih, kar je bilo čutiti tudi na današnjem dogodku. Tudi organizatorji bi se z veseljem podpisali pod to željo. Aljaž pa glede pritiska pravi: »Sam vidim prednost v tem, da so dvoboji v popoldanskih urah, ko pride veliko gledalcev in je vedno navzoča tudi moja družina. Vse to naredi ta turnir nekaj posebnega.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju z zmagovalcem izvoza) V Evropi smo priznani kot Mercedes, Audi ali BMW

Tomaž Kmecl in Peter Novak, glavni in komercialni direktor Kolektorja Etre, pravita, da imajo njihovi transformatorji v Evropi tak status...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Katera so najuspešnejša slovenska podjetja in zakaj so bila 14. septembra na Brdu pri Kranju 10

Slovenski izvozniki in tisti, ki sodelujejo z njimi, so gonilo slovenskega gospodarstva, zato so najboljši tudi ob letošnjem osrednjem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kaan Ozkan, Revoz: »Novi model bo vodilen na trgu«

Predsednik uprave Revoza pričakuje, da bodo letos naredili 11 odstotkov več vozil, s čimer bodo zelo blizu rekordnemu letu 2009

IZVOZNIKI
Novice
Novice Škofjeloški Knauf tako uspešen, da je prevzel vodenje hrvaškega podjetja 2

Škofjeloški Knauf Insulation je postal razvojno-prodajni center istoimenske multinacionalke za tehnično izolacijo za ves svet

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so v Danfossu Trati uporabili logiko iz avtoindustrije, da so postali glavni na trgu energetskih rešitev 3

Imajo vodilni tržni delež pri ventilih in regulatorjih za sisteme daljinskega ogrevanja in hlajenja

IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju) Marca prihodnje leto želimo pobarvati prvi avtomobil v Hočah

Intervju z Wolfgangom Zitzem, podpredsednikom področja celotne proizvodnje vozil v Magni Steyr iz Gradca, in Davidom Adamom, vodjo...