• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Gospodarska menjava med Slovenijo in Hrvaško: Sodelovanje, partnerstvo in skupaj Na poslovnem zajtrku Poslovnega kluba SLO CRO ob dnevu državnosti Republike Slovenije in Republike Hrvaške sta se na Mokricah srečala slovenski in hrvaški gospodarski minister
Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Ekološkega mleka še ne pridelamo dovolj za izvoz Čeprav izvozimo polovico slovenskega mleka, moramo ekološko pridelanega uvažati; Ljubljanske mlekarne ga imajo trenutno dovolj le za izdelavo običajnega bio tekočega jogurta
To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.

Štirikolesnik za naravo, mesto in družino

Čas branja: 4 min
24.04.2018  22:30
Proizvajalci so ponudbo vozil SUV (sport utility vehicle) prilagodili finančnim zmožnostim kupcev in dinamičnemu življenjskemu slogu družinskih članov
Štirikolesnik za naravo, mesto in družino
Novi ford ecosport je na voljo v 12 barvah. Lahko pa ga popestrite tudi s kontrastno barvo strehe.

Obveščaj me o novih člankih:  

Leta 2004 je takratni župan Londona Ken Livingstone voznike športnih terencev označil za »popolne idiote«, ker vozijo tako potratna in umazana vozila.Leta 2018 so vozila SUV najbolj priljubljena karoserijska različica med evropskimi kupci in njihova prevlada je vsako leto večja. »Vse bolj izpodrivajo segment enoprostorcev vseh dimenzij, stagnira pa tudi segment majhnih vozil,« nam je zaupal direktor prodaje in trženja pri Summit motors Ljubljana Boštjan Hribovšek.

Mladi vozniki, ženske in starejši pari

Vozila SUV danes pomenijo prilagodljivost, ki ustreza vsem družinskim članom tako na dolgih potovanjih kot vsakodnevnih opravkih v mestu. Ponujajo nam občutek varnosti, privlačen in sodoben dizajn, prostornost. Mladi ob tem cenijo tudi občutek moči med vožnjo in športni značaj. Takšen je tudi novi Fordov ecosport, ki ga poleg dobre preglednosti, prostornosti in udobja enoprostorcev odlikuje tudi prtljažni prostor karavanov in vozna lahkotnost limuzin. Direktor prodaje in trženja pri Summit motors Ljubljana tako opisuje, koga z njimi nagovarjajo: »Privlačna podoba izpeljanke ST-line novega ecosporta nam daje samozavest, da nagovarjamo mlajše voznike v starostni skupini med 30 in 45 let. Primarno pa se mali SUV prodajajo ženskam, starim 45 let in več, kot drugo vozilo v družini oziroma so namenjeni starejšim parom, starim nad 55 let.«

Dvajsetodstotna letna rast prodaje vozil SUV v Evropi

V Evropi je največja rast prav v segmentu športnih terencev. Statistični podatki kažejo, da je bilo v letu 2017 skupaj na novo registriranih 15,5 milijona vozil, kar je 3,1 odstotka več kot leto prej. Pri tem kar 29-odstotni delež oziroma 4,5 milijona vozil sodi v skupino SUV, ki je v primerjavi z letom 2016 zrasla za 20 odstotkov. Samo pri Fordu so lani v Evropi dosegli 24-odstotno rast v segmentu SUV. Hribovšek pa o domačem trgu pravi: »Podobno zaznavamo rast tudi v Sloveniji. Segment malih vozil SUV v zadnjih dveh četrtletjih raste 10- in 37-odstotno glede na isto obdobje leto prej. V letu 2017 smo prodali 260 vozil SUV, največ kuge (231). Njeno prodajo smo letos podvojili in s tem prehiteli rast segmenta v prejšnjem letu. Letos pa vidimo velik potencial za rast prodaje v tem segmentu predvsem zaradi novega privlačnega ecosporta.«

Novi Fordov ecosport

Novega forda ecosporta za Evropo izdelujejo v Fordovem proizvodnem obratu v Craiovi v Romuniji, v katerega so pri Fordu vložili 200 milijonov evrov. Ecosport se je v prodajni paleti Fordovih športnih terencev za Evropo pridružil modeloma edge in kuga, zdaj pa pride še novi »crossover« – fiesta active s potezami SUV. »Ford je od leta 2014, ko smo model uvedli v tej regiji, v Evropi prodal več kot 166 tisoč kompaktnih športnih terencev ecosport, lani pa se je prodaja povečala za 40 odstotkov,« je povedal Steven Armstrong, podpredsednik skupine in predsednik družbe Ford Motor Company za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. »Novi ford ecosport ponuja uporabnikom še več sloga, udobja, zmogljivosti in izbire – funkcionalnost robatega SUV uspešno združuje s praktičnostjo mestnega avta.« »Z izboljšavami kakovosti, tehnologij in vsestranskosti novega forda ecosporta smo zagotovili večjo samozavest in nadzor, ki ju želijo vozniki športnih terencev,« dodaja Gary Boes, globalni direktor linije vozil v segmentu B pri Ford Motor Company. »Voznike čaka več udobja in brezskrbnosti kot kadarkoli doslej.«

Zdaj na voljo tudi štirikolesni pogon

Novi ford ecosport prvič vključuje štirikolesni pogon – pri nas bo na voljo jeseni. Po besedah Hribovška ciljajo na 10 odstotkov znotraj celotne prodaje. »Omenjeni inteligentni štirikolesni pogon stalno meri oprijem pnevmatik na cestišču in lahko v manj kot 20 milisekundah navor med sprednjimi in zadnjimi kolesi porazdeli v razmerju do 50: 50. Sistem zagotavlja brezhiben prenos navora vsem štirim kolesom, da tako omogoči optimalno vodenje in oprijem, še posebej na spolzkih cestiščih,« so delovanje opisali pri Fordu. Pri tem velja opozoriti, da so vodenje in vozne lastnosti z optimalno nastavitvijo vzmeti, blažilnikov, pomožnih vzmetnih elementov, krmilnega gonila, vzvojnega prečnika in elektronskega programa za stabilnost ter profilov servovolana tudi pri novem ecosportu posebej prilagojene evropskim kupcem. Nadgradili so tudi varnostne elemente, ki zdaj vključujejo sprednji varnostni blazini za voznika in sovoznika, voznikovo kolensko varnostno blazino, nove stranske varnostne blazine za dodatno zaščito prsnega koša, ki potnika usmerijo stran od udarca, in nove varnostne zavese za maksimalno zaščito ob bočnem trčenju.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice To je Kamničan, ki mu je uspelo s spletno prodajo očal in leč, ki so nekajkrat cenejše 13

Pri 34 letih ima podjetji, ki sta lani ustvarili 27 milijonov evrov prihodkov in dva milijona evrov čistega dobička

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
Novice Lip Bled še naprej meri na prvo mesto, zato nadaljujejo večmilijonske naložbe 2

Na trgu Nemčije in Avstrije ustvarijo 45 odstotkov vseh prihodkov