• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
 Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Moči pri promociji slovenske kulinarike sta združili Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) s svojo blagovno znamko Gostilna Slovenije in Slovensko-ameriško gospodarsko združenje (SABA).
Talum nad negotov trg z inovativnostjo Talum nad negotov trg z inovativnostjo V okviru natečaja Upam si! so letos zbirali inovativne predloge, kako s pomočjo sodobne tehnologije za večjo učinkovitost in produktivnost povezati naprave in stroje v procesih z ljudmi.
Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Izdelava gonilnika za največji posamični črpalni agregat za hidroelektrarno v Evropi je za podjetje Litostroj Power že drugi rekord v letošnjem letu, saj bodo v kratkem na pot odpremil tudi gonilnik z največjim padcem na Francisovi turbini za projekt Häusling.
Mlinotest odprl obrat svežih testenin Mlinotest odprl obrat svežih testenin Gre za največjo tovrstno tovarno Vzhodno od Italije; naložba je vredna skoraj pet milijonov evrov

Največ priložnosti za Avto G na nemškem in ruskem trgu

Čas branja: 3 min
25.04.2018  22:30
Družinsko podjetje Avto G prodaja tehnično keramiko velikim podjetjem, kot so Daimler-Benz, Bosch, Siemens in Voith, in drugim znanim blagovnim znamkam na nemškem trgu
Največ priložnosti za Avto G na nemškem in ruskem trgu
»Kupec je zadovoljen, če rešite njegov problem. S partnerjem vedno naredimo načrt sodelovanja. Z našimi bogatimi praktičnimi izkušnjami lahko kupcem svetujemo in tako skupaj z njimi pridemo do najoptimalnejših rešitev,« nam je njihov pristop do kupcev opisal direktor prodaje in delni lastnik podjetja Avto G Anes Mujezinović (na sliki levo, na njegovi desni je direktor podjetja Ibrahim Mujezinović).

Podjetje Avto G, proizvajalec izdelkov iz tehnične keramike, je lani praznovalo 20-letnico delovanja, ima osem zaposlenih in 4,5 milijona evrov letnih prihodkov (približno 80 odstotkov teh izvira iz uvoza). Za njimi je uspešno leto, saj jim je prodaja rasla na vseh trgih, na katerih so navzoči: tako v EU kot tudi v državah tretjega sveta, predvsem Rusiji. Leta 2017 so prihodki za tretjino presegli tiste iz leta 2016, letos pa načrtujejo desetodstotno rast prihodkov, predvsem zaradi širjenja na nove trge in uvedbe novih izdelkov, ki so že uspešno prestali certificiranje pri kupcih. Navzočnost bodo krepili predvsem v Nemčiji in Rusiji.

Na ruskem trgu je trenutno največ priložnosti

Najpomembnejši trg je zanje še vedno Nemčija, kjer so izdelki iz tehnične keramike že dolgo prisotni in stranke dobro vedo, kaj hočejo. Dolgoletna part­nerstva s kupci, med katerimi so velika podjetja Daimler-Benz, Bosch, Siemens, Voith, Jumo in številna druga, so najbolj zaslužna za njihovo odlično poslovanje. Mujezinović zato poudarja: »Če stranke dobro poslujejo, potem imamo tudi dobavitelji boljše poslovanje. Obenem pa moramo biti, če želimo sodelovati s takšnimi podjetji, tudi sami zelo dobro organizirani in strankam vedno ponuditi več, kot jim lahko naši tekmeci.« Največ priložnosti trenutno prepoznajo v Rusiji. »Na tem trgu je ogromno možnosti za naše izdelke, a nas čaka še veliko dela, saj stranke še ne vedo, kaj je keramika, in jih je treba nenehno izobraževati,« pravi Mujezinović. Za BiH, kjer so solastnik tovarne, pravi: »Zelo pomembna je bližina proizvodnje in ključnih strank. Opažamo, da v zadnjih letih čedalje več tujih part­nerjev raje kupuje izdelke na Balkanu kot na Kitajskem, saj je zanje mnogo lažje, če poslujejo v isti časovni coni, miselnost je podobna, roki dobave so mnogo krajši in vsi vhodni materiali prihajajo od znanih dobaviteljev.« Poslovno okolje na Balkanu zato ocenjuje kot dobro, prednost pa vidi tudi v tem, da jim informacijsko podporo omogočajo partnerji v Sloveniji.

Banka je njihov najpomembnejši partner na lokalni ravni

»Na lokalni ravni so naši najpomembnejši partnerji banke, ki nam omogočajo predvsem dobro finančno povezavo med našimi dobavitelji in strankami,« pravi direktor prodaje. Za njihovo mednarodno poslovanje je glavno, da banka sledi zahtevam njihovih strank po različnih plačilnih pogojih in metodah. Ob tem je poudaril, da so prvo podjetje v Sloveniji, ki je uvedlo plačilo dobaviteljem s plačilno obvezo (BPO), ki omogoča enostavno omejevanje tveganj in cenejše financiranje dobavnih verig, hkrati pa učinkovito nadomešča avanse in prosta nakazila. Z uvedbo te plačilne metode so postali bolj fleksibilni in si prihranili nekaj stroškov.

Štejejo izkušnje in poštenost

»Za ljubezen sta potrebna dva. Iščemo predvsem odkritost in poštenost, brez tega ne moremo računati na dolgoročno sodelovanje,« nam zaupa sogovornik in pove, da je s part­nerjem vedno treba narediti načrt sodelovanja. Sami imajo ogromno praktičnih izkušenj, zato lahko kupcem svetujejo in tako skupaj z njimi pridejo do najbolj optimalnih rešitev. »Da bi pridobili novo stranko oziroma ohranili staro, moramo biti zelo konkurenčni in nenehno slediti svetovnim smernicam. Poleg dobre kakovosti naših izdelkov in dobre cene stranke cenijo predvsem to, da smo hitri pri dobavi naših izdelkov, zelo fleksibilni in da ponujamo širok nabor storitev oziroma izdelkov,« je recept za uspeh opisal Mujezinović.

Treba je predvideti potrebe kupcev

»Pri rokih dobave poskušamo dobaviti celotno količino v 30 dneh od dneva potrditve tehnične dokumentacije. Če je le mogoče in če stranke to zahtevajo, so možne tudi delne dobave že v 20 dneh,« pravi sogovornik. Kratke roke dobave jim omogoča predvsem veliko izkušenj in to, da imajo v svoji tovarni stroje za vse proizvodne procese. Trudijo se vnaprej predvideti potrebe strank in imeti veliko izdelkov v zalogi. Kot svojo prednost poudarjajo tudi širok nabor izdelkov za različne industrije, medtem ko so njihovi tekmeci usmerjeni večinoma ožje, na en segment izdelkov.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju z zmagovalcem izvoza) V Evropi smo priznani kot Mercedes, Audi ali BMW

Tomaž Kmecl in Peter Novak, glavni in komercialni direktor Kolektorja Etre, pravita, da imajo njihovi transformatorji v Evropi tak status...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Katera so najuspešnejša slovenska podjetja in zakaj so bila 14. septembra na Brdu pri Kranju 12

Slovenski izvozniki in tisti, ki sodelujejo z njimi, so gonilo slovenskega gospodarstva, zato so najboljši tudi ob letošnjem osrednjem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kaan Ozkan, Revoz: »Novi model bo vodilen na trgu«

Predsednik uprave Revoza pričakuje, da bodo letos naredili 11 odstotkov več vozil, s čimer bodo zelo blizu rekordnemu letu 2009

IZVOZNIKI
Novice
Novice Škofjeloški Knauf tako uspešen, da je prevzel vodenje hrvaškega podjetja 2

Škofjeloški Knauf Insulation je postal razvojno-prodajni center istoimenske multinacionalke za tehnično izolacijo za ves svet

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so v Danfossu Trati uporabili logiko iz avtoindustrije, da so postali glavni na trgu energetskih rešitev 3

Imajo vodilni tržni delež pri ventilih in regulatorjih za sisteme daljinskega ogrevanja in hlajenja

IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju) Marca prihodnje leto želimo pobarvati prvi avtomobil v Hočah

Intervju z Wolfgangom Zitzem, podpredsednikom področja celotne proizvodnje vozil v Magni Steyr iz Gradca, in Davidom Adamom, vodjo...