• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
V Škofji Loki odprli prvo kisikarno pri nas V Škofji Loki odprli prvo kisikarno pri nas Danes je podjetje Messer Slovenija v Škofji Loki odprlo prvo kisikarno v Sloveniji. Gorenjska je tako dobila približno 20 novih delovnih mest.
Prevzem: Podkrižnik v Nemčiji do obrata družbe Bosch Rexroth Prevzem: Podkrižnik v Nemčiji do obrata družbe Bosch Rexroth Iztok Podkrižnik v Nemčiji prevzema, da bi rasel v robotiki; skupaj s proizvodno lokacijo družbe Bosch Rexroth v Ober-Ramstadtu bo prevzel okoli sto zaposlenih
Po vstopu finančnega sklada želi Gostol-Gopan postati globalni igralec Po vstopu finančnega sklada želi Gostol-Gopan postati globalni igralec Po vstopu italijanskega sklada Xenon bo novogoriški Gostol-Gopan rasel še s prevzemi; njihov cilj je postati vodilen v Evropi in prepoznaven ponudnik linij za proizvodnjo kruha na svetu
Na junijskem Izvoznem fokusu, boste izvedeli, kako pridobiti in ohraniti mednarodnega kupca Na junijskem Izvoznem fokusu, boste izvedeli, kako pridobiti in ohraniti mednarodnega kupca Na tokratnem Izvoznem fokusu bomo govorili o osvajanju novih kupcev, poslovnem partnerstvu in iskanju zunanjih sodelavcev v mednarodnem poslovanju.

Največ priložnosti za Avto G na nemškem in ruskem trgu

25.04.2018  22:30
Družinsko podjetje Avto G prodaja tehnično keramiko velikim podjetjem, kot so Daimler-Benz, Bosch, Siemens in Voith, in drugim znanim blagovnim znamkam na nemškem trgu
Največ priložnosti za Avto G na nemškem in ruskem trgu
»Kupec je zadovoljen, če rešite njegov problem. S partnerjem vedno naredimo načrt sodelovanja. Z našimi bogatimi praktičnimi izkušnjami lahko kupcem svetujemo in tako skupaj z njimi pridemo do najoptimalnejših rešitev,« nam je njihov pristop do kupcev opisal direktor prodaje in delni lastnik podjetja Avto G Anes Mujezinović (na sliki levo, na njegovi desni je direktor podjetja Ibrahim Mujezinović).

Podjetje Avto G, proizvajalec izdelkov iz tehnične keramike, je lani praznovalo 20-letnico delovanja, ima osem zaposlenih in 4,5 milijona evrov letnih prihodkov (približno 80 odstotkov teh izvira iz uvoza). Za njimi je uspešno leto, saj jim je prodaja rasla na vseh trgih, na katerih so navzoči: tako v EU kot tudi v državah tretjega sveta, predvsem Rusiji. Leta 2017 so prihodki za tretjino presegli tiste iz leta 2016, letos pa načrtujejo desetodstotno rast prihodkov, predvsem zaradi širjenja na nove trge in uvedbe novih izdelkov, ki so že uspešno prestali certificiranje pri kupcih. Navzočnost bodo krepili predvsem v Nemčiji in Rusiji.

Na ruskem trgu je trenutno največ priložnosti

Najpomembnejši trg je zanje še vedno Nemčija, kjer so izdelki iz tehnične keramike že dolgo prisotni in stranke dobro vedo, kaj hočejo. Dolgoletna part­nerstva s kupci, med katerimi so velika podjetja Daimler-Benz, Bosch, Siemens, Voith, Jumo in številna druga, so najbolj zaslužna za njihovo odlično poslovanje. Mujezinović zato poudarja: »Če stranke dobro poslujejo, potem imamo tudi dobavitelji boljše poslovanje. Obenem pa moramo biti, če želimo sodelovati s takšnimi podjetji, tudi sami zelo dobro organizirani in strankam vedno ponuditi več, kot jim lahko naši tekmeci.« Največ priložnosti trenutno prepoznajo v Rusiji. »Na tem trgu je ogromno možnosti za naše izdelke, a nas čaka še veliko dela, saj stranke še ne vedo, kaj je keramika, in jih je treba nenehno izobraževati,« pravi Mujezinović. Za BiH, kjer so solastnik tovarne, pravi: »Zelo pomembna je bližina proizvodnje in ključnih strank. Opažamo, da v zadnjih letih čedalje več tujih part­nerjev raje kupuje izdelke na Balkanu kot na Kitajskem, saj je zanje mnogo lažje, če poslujejo v isti časovni coni, miselnost je podobna, roki dobave so mnogo krajši in vsi vhodni materiali prihajajo od znanih dobaviteljev.« Poslovno okolje na Balkanu zato ocenjuje kot dobro, prednost pa vidi tudi v tem, da jim informacijsko podporo omogočajo partnerji v Sloveniji.

Banka je njihov najpomembnejši partner na lokalni ravni

»Na lokalni ravni so naši najpomembnejši partnerji banke, ki nam omogočajo predvsem dobro finančno povezavo med našimi dobavitelji in strankami,« pravi direktor prodaje. Za njihovo mednarodno poslovanje je glavno, da banka sledi zahtevam njihovih strank po različnih plačilnih pogojih in metodah. Ob tem je poudaril, da so prvo podjetje v Sloveniji, ki je uvedlo plačilo dobaviteljem s plačilno obvezo (BPO), ki omogoča enostavno omejevanje tveganj in cenejše financiranje dobavnih verig, hkrati pa učinkovito nadomešča avanse in prosta nakazila. Z uvedbo te plačilne metode so postali bolj fleksibilni in si prihranili nekaj stroškov.

Štejejo izkušnje in poštenost

»Za ljubezen sta potrebna dva. Iščemo predvsem odkritost in poštenost, brez tega ne moremo računati na dolgoročno sodelovanje,« nam zaupa sogovornik in pove, da je s part­nerjem vedno treba narediti načrt sodelovanja. Sami imajo ogromno praktičnih izkušenj, zato lahko kupcem svetujejo in tako skupaj z njimi pridejo do najbolj optimalnih rešitev. »Da bi pridobili novo stranko oziroma ohranili staro, moramo biti zelo konkurenčni in nenehno slediti svetovnim smernicam. Poleg dobre kakovosti naših izdelkov in dobre cene stranke cenijo predvsem to, da smo hitri pri dobavi naših izdelkov, zelo fleksibilni in da ponujamo širok nabor storitev oziroma izdelkov,« je recept za uspeh opisal Mujezinović.

Treba je predvideti potrebe kupcev

»Pri rokih dobave poskušamo dobaviti celotno količino v 30 dneh od dneva potrditve tehnične dokumentacije. Če je le mogoče in če stranke to zahtevajo, so možne tudi delne dobave že v 20 dneh,« pravi sogovornik. Kratke roke dobave jim omogoča predvsem veliko izkušenj in to, da imajo v svoji tovarni stroje za vse proizvodne procese. Trudijo se vnaprej predvideti potrebe strank in imeti veliko izdelkov v zalogi. Kot svojo prednost poudarjajo tudi širok nabor izdelkov za različne industrije, medtem ko so njihovi tekmeci usmerjeni večinoma ožje, na en segment izdelkov.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Balkanski tiger. Ne Slovenija, to je Romunija 9

Romunija je reven, 20-milijonski trg, ki pa izjemno hitro raste

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako selijo proizvodnjo iz Avstrije v Šmartno pri Litiji

Prebivalci Litije, Šmartnega in drugi: seznanite se v živo s štiri milijone evrov vredno naložbo družbe Herz. Vašim krajem prinaša...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Zmage Taluma: iz proizvajalca aluminija še v dobavitelja KTM

Talum v velikem naložbenem in zaposlitvenem zagonu uresničuje cilje o izdelkih z višjo dodano vrednostjo

IZVOZNIKI
Novice
Novice Prevzem: Podkrižnik v Nemčiji do obrata družbe Bosch Rexroth 1

Iztok Podkrižnik v Nemčiji prevzema, da bi rasel v robotiki; skupaj s proizvodno lokacijo družbe Bosch Rexroth v Ober-Ramstadtu bo...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kočevje bo za Yaskawo postalo evropski center robotike 13

Ne samo 250, ampak kar 500 novih delovnih mest bo s 50-milijonskim vložkom Yaskawa odprla v Kočevju