• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
 Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Moči pri promociji slovenske kulinarike sta združili Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) s svojo blagovno znamko Gostilna Slovenije in Slovensko-ameriško gospodarsko združenje (SABA).
Talum nad negotov trg z inovativnostjo Talum nad negotov trg z inovativnostjo V okviru natečaja Upam si! so letos zbirali inovativne predloge, kako s pomočjo sodobne tehnologije za večjo učinkovitost in produktivnost povezati naprave in stroje v procesih z ljudmi.
Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Izdelava gonilnika za največji posamični črpalni agregat za hidroelektrarno v Evropi je za podjetje Litostroj Power že drugi rekord v letošnjem letu, saj bodo v kratkem na pot odpremil tudi gonilnik z največjim padcem na Francisovi turbini za projekt Häusling.
Mlinotest odprl obrat svežih testenin Mlinotest odprl obrat svežih testenin Gre za največjo tovrstno tovarno Vzhodno od Italije; naložba je vredna skoraj pet milijonov evrov

Kako pridobiti in obdržati mednarodnega kupca

Čas branja: 2 min
24.05.2018  10:55
15. Izvozni fokus bo potekal 7. junija, od 9.00 do 13.30 v kongresni dvorani Kristalne palače.
Kako pridobiti in obdržati mednarodnega kupca
Govorili bomo o osvajanju novih kupcev, poslovnem partnerstvu in iskanju zunanjih sodelavcev v mednarodnem poslovanju.
Foto: Jure Makovec

Pridobiti in obdržati mednarodnega kupca je velik izziv. Kupci pri mednarodnem poslovanju so kompleksnejši od domačih, poslovno okolje se spreminja hitreje, prodajni in komunikacijski kanali se razlikujejo ...

Program je tokrat razdeljen v dva dela

V prvem delu bomo z gosti govorili o zunanjih sodelavcih in partnerskih mrežah, v drugem pa o iskanju novih kupcev in osvajanju novih trgov. Med njima bo daljši odmor, namenjen mreženju.

Predavanje Davorja Vuchovskega bo koristno za vse, ki želite optimizirati svoje poslovanje na tujih trgih. Predavatelj vas bo seznanil z nekaj prednostmi in pastmi, na katere morate biti pozorni, ko izločite del svojih funkcij zunanjim partnerjem. Blaž Kop pa vam bo iz svojih izkušenj ob praktičnih primerih svetoval, kako razviti prodajo prek partnerske mreže v tujini.

»Razvoj partnerske mreže je zelo dinamičen proces in težko je postaviti fiksna pravila. Celo po 15 letih še vedno odkrivamo nove pristope in nove vrste partnerjev,« na kratko predstavi svoje predavanje Blaž Kop iz podjetja NiceLabel.

V drugem delu bo z nami spet Črt Podlogar iz podjetja Red Orbit, ki nam bo zaupal konkretne metode in trike, ki jih boste lahko uporabili, ko boste morali v množici neznancev na mednarodnih trgih poiskati ključne kupce. Blaž Triglav iz podjetja Mediately, ki ponuja mobilne aplikacije za zdravnike, pa bo z nami delil njihov »startupovski« pristop pri odpiranju novih trgov.

Izvozni fokusi so butični izobraževalni dogodki

S fokusi želimo vsem izvoznikom ponuditi mesto za izmenjavo idej, pristopov in informacij v živo, drug od drugega. Vsi prispevki na fokusih so izrazito praktični. Predstavljajo jih poslovneži, ki delajo v tujini in govorijo o svojih izkušnjah. Organiziramo jih, da omogočimo neposredno komunikacijo. Izvozni fokusi so torej »živi« delček projekta Izvozniki.si dnevnika Finance.

Naslednji 16. Izvozni fokus bo 18. oktobra 2018.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju z zmagovalcem izvoza) V Evropi smo priznani kot Mercedes, Audi ali BMW

Tomaž Kmecl in Peter Novak, glavni in komercialni direktor Kolektorja Etre, pravita, da imajo njihovi transformatorji v Evropi tak status...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Katera so najuspešnejša slovenska podjetja in zakaj so bila 14. septembra na Brdu pri Kranju 15

Slovenski izvozniki in tisti, ki sodelujejo z njimi, so gonilo slovenskega gospodarstva, zato so najboljši tudi ob letošnjem osrednjem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kaan Ozkan, Revoz: »Novi model bo vodilen na trgu«

Predsednik uprave Revoza pričakuje, da bodo letos naredili 11 odstotkov več vozil, s čimer bodo zelo blizu rekordnemu letu 2009

IZVOZNIKI
Novice
Novice Škofjeloški Knauf tako uspešen, da je prevzel vodenje hrvaškega podjetja 2

Škofjeloški Knauf Insulation je postal razvojno-prodajni center istoimenske multinacionalke za tehnično izolacijo za ves svet

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so v Danfossu Trati uporabili logiko iz avtoindustrije, da so postali glavni na trgu energetskih rešitev 3

Imajo vodilni tržni delež pri ventilih in regulatorjih za sisteme daljinskega ogrevanja in hlajenja

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kje so v Avstriji priložnosti za slovenska podjetja

Kako tesno sta povezani Slovenija in Avstrija in kje so priložnosti za širitev poslovanja pri naših severnih sosedih, je pod drobnogled...