• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

Kako pridobiti in obdržati mednarodnega kupca

Čas branja: 2 min
24.05.2018  10:55
15. Izvozni fokus bo potekal 7. junija, od 9.00 do 13.30 v kongresni dvorani Kristalne palače.
Kako pridobiti in obdržati mednarodnega kupca
Govorili bomo o osvajanju novih kupcev, poslovnem partnerstvu in iskanju zunanjih sodelavcev v mednarodnem poslovanju.
Foto: Jure Makovec

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Pridobiti in obdržati mednarodnega kupca je velik izziv. Kupci pri mednarodnem poslovanju so kompleksnejši od domačih, poslovno okolje se spreminja hitreje, prodajni in komunikacijski kanali se razlikujejo ...

Program je tokrat razdeljen v dva dela

V prvem delu bomo z gosti govorili o zunanjih sodelavcih in partnerskih mrežah, v drugem pa o iskanju novih kupcev in osvajanju novih trgov. Med njima bo daljši odmor, namenjen mreženju.

Predavanje Davorja Vuchovskega bo koristno za vse, ki želite optimizirati svoje poslovanje na tujih trgih. Predavatelj vas bo seznanil z nekaj prednostmi in pastmi, na katere morate biti pozorni, ko izločite del svojih funkcij zunanjim partnerjem. Blaž Kop pa vam bo iz svojih izkušenj ob praktičnih primerih svetoval, kako razviti prodajo prek partnerske mreže v tujini.

»Razvoj partnerske mreže je zelo dinamičen proces in težko je postaviti fiksna pravila. Celo po 15 letih še vedno odkrivamo nove pristope in nove vrste partnerjev,« na kratko predstavi svoje predavanje Blaž Kop iz podjetja NiceLabel.

V drugem delu bo z nami spet Črt Podlogar iz podjetja Red Orbit, ki nam bo zaupal konkretne metode in trike, ki jih boste lahko uporabili, ko boste morali v množici neznancev na mednarodnih trgih poiskati ključne kupce. Blaž Triglav iz podjetja Mediately, ki ponuja mobilne aplikacije za zdravnike, pa bo z nami delil njihov »startupovski« pristop pri odpiranju novih trgov.

Izvozni fokusi so butični izobraževalni dogodki

S fokusi želimo vsem izvoznikom ponuditi mesto za izmenjavo idej, pristopov in informacij v živo, drug od drugega. Vsi prispevki na fokusih so izrazito praktični. Predstavljajo jih poslovneži, ki delajo v tujini in govorijo o svojih izkušnjah. Organiziramo jih, da omogočimo neposredno komunikacijo. Izvozni fokusi so torej »živi« delček projekta Izvozniki.si dnevnika Finance.

Naslednji 16. Izvozni fokus bo 18. oktobra 2018.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.