• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov
Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu
Hotelirska vročica v Ljubljani: za koliko hotelov je še prostor? Hotelirska vročica v Ljubljani: za koliko hotelov je še prostor? Ljubljansko hotelirstvo je letos vstopilo v nov investicijski cikel, ugotavljajo v občinskem zavodu Turizem Ljubljana, kjer napovedujejo, da bo prestolnica do leta 2022 število sob z današnjih 2.700 povečala na štiri tisoč.
Množični podatki dajejo podlago za boljše odločitve kot vaša čustva Množični podatki dajejo podlago za boljše odločitve kot vaša čustva Glavni namen prireditve "Kako iz množice podatkov ustvariti dodano vrednost v poslovanju" je bil udeležencem predstaviti, kako pametno ovrednotiti podatke, ki jih imamo na voljo, da bomo na njihovi podlagi sprejemali boljše odločitve

Kako pridobiti in obdržati mednarodnega kupca

Čas branja: 2 min
24.05.2018  10:55
15. Izvozni fokus bo potekal 7. junija, od 9.00 do 13.30 v kongresni dvorani Kristalne palače.
Kako pridobiti in obdržati mednarodnega kupca
Govorili bomo o osvajanju novih kupcev, poslovnem partnerstvu in iskanju zunanjih sodelavcev v mednarodnem poslovanju.
Foto: Jure Makovec

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Pridobiti in obdržati mednarodnega kupca je velik izziv. Kupci pri mednarodnem poslovanju so kompleksnejši od domačih, poslovno okolje se spreminja hitreje, prodajni in komunikacijski kanali se razlikujejo ...

Program je tokrat razdeljen v dva dela

V prvem delu bomo z gosti govorili o zunanjih sodelavcih in partnerskih mrežah, v drugem pa o iskanju novih kupcev in osvajanju novih trgov. Med njima bo daljši odmor, namenjen mreženju.

Predavanje Davorja Vuchovskega bo koristno za vse, ki želite optimizirati svoje poslovanje na tujih trgih. Predavatelj vas bo seznanil z nekaj prednostmi in pastmi, na katere morate biti pozorni, ko izločite del svojih funkcij zunanjim partnerjem. Blaž Kop pa vam bo iz svojih izkušenj ob praktičnih primerih svetoval, kako razviti prodajo prek partnerske mreže v tujini.

»Razvoj partnerske mreže je zelo dinamičen proces in težko je postaviti fiksna pravila. Celo po 15 letih še vedno odkrivamo nove pristope in nove vrste partnerjev,« na kratko predstavi svoje predavanje Blaž Kop iz podjetja NiceLabel.

V drugem delu bo z nami spet Črt Podlogar iz podjetja Red Orbit, ki nam bo zaupal konkretne metode in trike, ki jih boste lahko uporabili, ko boste morali v množici neznancev na mednarodnih trgih poiskati ključne kupce. Blaž Triglav iz podjetja Mediately, ki ponuja mobilne aplikacije za zdravnike, pa bo z nami delil njihov »startupovski« pristop pri odpiranju novih trgov.

Izvozni fokusi so butični izobraževalni dogodki

S fokusi želimo vsem izvoznikom ponuditi mesto za izmenjavo idej, pristopov in informacij v živo, drug od drugega. Vsi prispevki na fokusih so izrazito praktični. Predstavljajo jih poslovneži, ki delajo v tujini in govorijo o svojih izkušnjah. Organiziramo jih, da omogočimo neposredno komunikacijo. Izvozni fokusi so torej »živi« delček projekta Izvozniki.si dnevnika Finance.

Naslednji 16. Izvozni fokus bo 18. oktobra 2018.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (uspešni) Zakaj je Petrol največji po prihodkih in kje vidi sebe 6

Kako deluje skupina, ki ji je že lani uspelo preseči načrtovane prihodke za leto 2022

IZVOZNIKI
Novice
Novice LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji 3

V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja 5

Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu

IZVOZNIKI
Novice
Novice S kakšno gospodarsko rastjo so leto začeli največji slovenski izvozni trgi

Objavljamo še sveže napovedi, kaj so analitiki iz Bloombergove ankete napovedali Nemčiji, Franciji in Italiji do konca leta