• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Čezmejni projekt spodbuja uvedbo vajeništva v kovinski industriji Čezmejni projekt spodbuja uvedbo vajeništva v kovinski industriji V prihodnjem šolskem letu bodo pri Advantage Austria v okviru čezmejnega projekta INNOVET skupaj s projektnimi partnerji ponudil prva pilotna usposabljanja za mlade.

Delamaris s pomlajeno blagovno znamko pospešeno na nemški trg

Čas branja: 4 min
29.05.2018  19:28  Dopolnjeno: 29.05.2018 19:30
Intervju s Karmen Rodman, direktorico strateškega marketinga Pivke in Delamarisa
Delamaris s pomlajeno blagovno znamko pospešeno na nemški trg
»Delamarisove izdelke prodajamo v 23 državah, po prenovi embalaže, ki jo izvajamo postopoma, pa smo spoznali, da je bil to kljub strahovom pravi korak. Prodaja je zrasla, kupci pa se še bolj zavedajo naše blagovne znamke in njene kakovosti,« pravi Karmen Rodman, direktorica strateškega marketinga Pivke in Delamarisa.
Proizvajalec konzerviranih ribjih izdelkov Delamaris, ki ima 139-letno tradicijo, je pred koncem postopne prenove embalaže za svoje izdelke. Zanimalo nas je, kako je sprememba embalaže vplivala na...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.