• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad

Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke«

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
turizem   dodaj
Olimia dodaj
Florjan Vasle dodaj
Adria dodaj
 
Čas branja: 6 min
12.06.2018  13:55  Dopolnjeno: 12.06.2018 13:55
Florjan Vasle, direktor Term Olimia: »Gostje zelo dobro vedo, kaj hočejo in kaj plačajo, zato smo v Termah Olimia ponudbo segmentirali«
Terme Olimia: »Orhidelio smo zaprli za otroke«
Florjan Vasle, direktor družbe Terme Olimia: "Goste smo segmentirali, ker jim hočemo ponuditi in pokazati najboljše, kar imamo. Orhidelio namenjamo gostom, ki si želijo razvajanje, mir in uživanje, zato smo jo s 1. junijem zaprli za otroke, mlajše od 14 let. Za družine z živahnimi otroki je Termalija Family Fun, Termalija Relax pa za tiste, ki si želijo umirjenega rekreativnega plavanja.
Foto: Aleš Beno
V Termah Olimia so pred nedavnim odprli popolnoma prenovljene bazene. Ob tej priložnosti smo se z direktorjem Term Olimia Florjanom Vasletom pogovarjali o posledicah te njihove skoraj 11-milijonske...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation