• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

»Z uporabo množičnih podatkov in inovacijami želimo podjetjem pomagati do kakovostnih odločitev«

Čas branja: 6 min
13.06.2018  22:00
Intervju z Janezom Križanom, direktorjem digitalne transformacije in inovacij pri A1 Slovenija
»Z uporabo množičnih podatkov in inovacijami želimo podjetjem pomagati do kakovostnih odločitev«
»Uspeh je odvisen od kakovosti odločitev, ki jih sprejema podjetje. Na kakovost odločitev pa najbolj vplivata kakovost podatkov in njihova pravočasna razpoložljivost,« poudarja Janez Križan, direktor digitalne transformacije in inovacij pri A1 Slovenija.
Telekomunikacijski operater A1 se intenzivno transformira v IKTpodjetje in pravnim osebam ponuja najem vse več varnostnih in poslovnih rešitev. Zanimalo nas je, kakšne inovacije pripravljajo. Ta...

Več iz teme:  

Prebrali ste 3% članka.

BERITE NAPREJ...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
Novice Rast se upočasnjuje: Kaj se dogaja na sedmih ključnih izvoznih trgih za Slovenijo? 16

Gospodarstvo na območju z evrom je v tretjem četrtletju raslo najpočasneje v zadnjih štirih letih

IZVOZNIKI
Novice
Novice (Intervju) Domel nadgrajuje izdelke s storitvami, podatkovni centri družb Facebook in Google so možni kupci

Janez Rihtaršič, direktor razvoja družbe Domel, pojasnjuje, kam Domel usmerja svoj razvoj in zakaj so tako uspešni, da kar 40 odstotkov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Štiri tveganja, ki jih za svetovno gospodarstvo vidi Mojmir Mrak

Finančni tokovi so bolje urejeni, vendar je manevrskega prostora za reševanje nove krize danes manj

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Atlantic Grupi gradijo novo kulturo in spreminjajo marketing 1

Intervju z Aleksandro Kregar Brus, direktorico korporativne strategije pri Atlantic Grupi