Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik: "Naše zmogljivosti so polne do konca oktobra. S 4,2 milijonsko naložbo s katero zmogljivosti povečujemo za več kot 20 odstotkov, sledimo zahtevam svetovnega trga v nišnem segmentu super premium kakovosti."
Foto: Aleš Beno
V Steklarni Hrastnik so končali 4,2 milijonov evrov vredno naložbo v svoj najdonosnejši program embalažnega stekla, kjer izdeluje steklenice za žgane pijače in parfume. S tem zmogljivosti na...
Vnesite varnostno kodo, ki ste jo prejeli po izpolnitvi obrazca za pozabljeno geslo. Po uspešni nastavitvi novega gesla boste avtomatično tudi prijavljeni.
Prijava prek Facebooka in Googla za vas ni izvedljiva, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov
Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov.
Ali sprejemate zunanje piškotke?