• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
 Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Moči pri promociji slovenske kulinarike sta združili Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) s svojo blagovno znamko Gostilna Slovenije in Slovensko-ameriško gospodarsko združenje (SABA).
Talum nad negotov trg z inovativnostjo Talum nad negotov trg z inovativnostjo V okviru natečaja Upam si! so letos zbirali inovativne predloge, kako s pomočjo sodobne tehnologije za večjo učinkovitost in produktivnost povezati naprave in stroje v procesih z ljudmi.
Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Izdelava gonilnika za največji posamični črpalni agregat za hidroelektrarno v Evropi je za podjetje Litostroj Power že drugi rekord v letošnjem letu, saj bodo v kratkem na pot odpremil tudi gonilnik z največjim padcem na Francisovi turbini za projekt Häusling.
Mlinotest odprl obrat svežih testenin Mlinotest odprl obrat svežih testenin Gre za največjo tovrstno tovarno Vzhodno od Italije; naložba je vredna skoraj pet milijonov evrov

V poslovnem svetu je osebni stik še vedno nenadomestljiv

Čas branja: 3 min
19.06.2018  21:30
Konferenca slovenskih izvoznikov, ki bo 14. septembra na Brdu pri Kranju, je namenjena tudi mreženju predvsem predstavnikov vodstev in vodij prodaje izvozno usmerjenih podjetij ter tistih, ki sodelujejo z njimi. Zbrali smo poudarke, kako nekateri gradijo socialni kapital.
V poslovnem svetu je osebni stik še vedno nenadomestljiv
»Konference izvoznikov se z veseljem udeležujemo že leta. Kljub vsej napredni tehnologiji pa je v poslovnem svetu osebni stik še vedno nenadomestljiv,« poudarja Štefan Vavti, predsednik uprave Unicredit banke Slovenija.
Foto: Jure Makovec

Gregor Schoss, direktor področja varnosti in elektromagnetike pri Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje SIQ, vidi prednost takih dogodkov predvsem v povezovanju znotraj skupnosti izvoznikov in medsebojni pomoči pri navezovanju stikov na drugih trgih. »Včasih imamo težave priti do določenih kontaktov oziroma se nam ne uspe uskladiti. Na tovrstnih dogodkih pa je tudi s pomočjo ekipe izvoznikov stik lažje navezati,« nam je zaupal Schoss. Dodal je, da lahko srečate nekoga, ki mogoče že sodeluje z družbo v Nemčiji, ki je zanimiva tudi za vas, in vam lahko pomaga najti pravega sogovornika v želenem podjetju.

Marko Lotrič, generalni direktor in ustanovitelj družbe Lotrič Metrology, je prav tako poudaril, da kot posamezniki velikokrat nimajo dostopa do mrež odločevalcev. So le del sestavljanke, ki se na takšnih dogodkih poveže v celoto. »Gibanje izvoznikov to omogoča, zato naše članstvo in udeležbo na tovrstnih dogodkih štejemo za privilegij. Ekipa nas pozna že dovolj dobro, da nas poveže s pravimi odločevalci v sorodnih podjetjih,« je skrb za vsakega člana skupnosti opisal Lotrič.

Gibanje za slovenski izvoz Izvozniki.si je pomemben povezovalni člen

Štefan Vavti, predsednik uprave Unicredit banke Slovenija, ki je v projekt Izvozniki.si vključena že peto leto, poudarja, da so v njem prepoznali pomemben povezovalni člen slovenskih izvoznikov. Nalogo banke v skupnosti razume kot enega izmed stebrov gradnje zdravega in odprtega gospodarskega okolja, ki omogoča uspešen razvoj slovenskih izvoznih podjetij. »Ker smo pomemben partner pri širjenju poslovanja, je za nas pomembno, da poznamo zgodbe podjetij in jim lahko v odločilnih trenutkih pridemo naproti,« pove Vavti in poudari, da je izvozna konferenca vir koristnih informacij in dobrih praks ter velika priložnost, da spoznamo poslovne zgodbe in izkušnje izvoznikov.

Boštjan Hribovšek, direktor prodaje in trženja pri družbi Summit Motors Ljubljana, poudarja, da so tovrstni dogodki namenjeni predvsem utrjevanju odnosov z lokalnim okoljem. »Prek Izvozniki.si in Konference slovenskih izvoznikov imamo možnost kot predstavniki dveh globalnih korporacij, Sumitomo in Ford, podpirati lokalne projekte in na takih dogodkih je tovrstne stike najlažje navezovati,« je povedal Hribovšek.

Leon Korošec, direktor zimskošportne divizije v družbi Elan, pozdravlja to, da projekt Izvozniki.si vključuje različne dogodke, kjer se lahko sreča s kolegi iz drugih izvozno naravnanih družb. »Kot podjetje z več kot 90 odstotki izvoza se nam zdi smiselno, da smo del projekta Izvozniki.si. Mednarodno poslovanje je izjemno kompleksna tematika in pristopi k različnim trgom se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato je tako koristno kot tudi prijetno s kolegi izmenjati izkušnje ter deliti mnenja in poglede,« je razložil Korošec.

Uspešno mreženje deluje po načelu izmenjave pozornosti, koristnih informacij in uslug

Temeljno pravilo pri navezovanju stikov je, da se moramo zavedati, da imamo ljudje radi koristne informacije in stike, ne maramo pa pretirano prodajno naravnanih nadlegovanj.

Zavedati se moramo, da so na dogodku zbrani posamezniki z namenom širjenja poslovnih vezi, zato lahko s samozavestnim nastopom in malo sreče hitro pridobimo nove poslovne partnerje. To pa lahko dosežemo le, če na dogodek pridemo s ciljem in se tako tudi mrežimo, lahko strnemo misli naših sogovornikov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju z zmagovalcem izvoza) V Evropi smo priznani kot Mercedes, Audi ali BMW

Tomaž Kmecl in Peter Novak, glavni in komercialni direktor Kolektorja Etre, pravita, da imajo njihovi transformatorji v Evropi tak status...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Katera so najuspešnejša slovenska podjetja in zakaj so bila 14. septembra na Brdu pri Kranju 10

Slovenski izvozniki in tisti, ki sodelujejo z njimi, so gonilo slovenskega gospodarstva, zato so najboljši tudi ob letošnjem osrednjem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kaan Ozkan, Revoz: »Novi model bo vodilen na trgu«

Predsednik uprave Revoza pričakuje, da bodo letos naredili 11 odstotkov več vozil, s čimer bodo zelo blizu rekordnemu letu 2009

IZVOZNIKI
Novice
Novice Škofjeloški Knauf tako uspešen, da je prevzel vodenje hrvaškega podjetja 2

Škofjeloški Knauf Insulation je postal razvojno-prodajni center istoimenske multinacionalke za tehnično izolacijo za ves svet

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so v Danfossu Trati uporabili logiko iz avtoindustrije, da so postali glavni na trgu energetskih rešitev 3

Imajo vodilni tržni delež pri ventilih in regulatorjih za sisteme daljinskega ogrevanja in hlajenja

IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju) Marca prihodnje leto želimo pobarvati prvi avtomobil v Hočah

Intervju z Wolfgangom Zitzem, podpredsednikom področja celotne proizvodnje vozil v Magni Steyr iz Gradca, in Davidom Adamom, vodjo...