• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec  Tako bodo v gorenjskem podjetju zagotovili vsakemu zaposlenemu vsaj 1.500 evrov neto na mesec Plače v proizvodnji bodo zvišali za 36 odstotkov; ker nočejo uravnilovke, bodo plače sicer zvišali v celotnem podjetju, lažje bi bilo, če bi država končno sprejela socialno oziroma razvojno kapico oziroma kako drugače razbremenila višje plače.
Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka Cosylab vse močnejši pri prodaji programske opreme za zdravljenje raka V tem visokotehnološkem podjetju, kjer zaposlujejo fizike, IT-strokovnjake in elektroinženirje, so v zadnjem letu število zaposlenih povečali za četrtino.

V poslovnem svetu je osebni stik še vedno nenadomestljiv

Čas branja: 3 min
19.06.2018  21:30
Konferenca slovenskih izvoznikov, ki bo 14. septembra na Brdu pri Kranju, je namenjena tudi mreženju predvsem predstavnikov vodstev in vodij prodaje izvozno usmerjenih podjetij ter tistih, ki sodelujejo z njimi. Zbrali smo poudarke, kako nekateri gradijo socialni kapital.
V poslovnem svetu je osebni stik še vedno nenadomestljiv
»Konference izvoznikov se z veseljem udeležujemo že leta. Kljub vsej napredni tehnologiji pa je v poslovnem svetu osebni stik še vedno nenadomestljiv,« poudarja Štefan Vavti, predsednik uprave Unicredit banke Slovenija.
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  

Gregor Schoss, direktor področja varnosti in elektromagnetike pri Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje SIQ, vidi prednost takih dogodkov predvsem v povezovanju znotraj skupnosti izvoznikov in medsebojni pomoči pri navezovanju stikov na drugih trgih. »Včasih imamo težave priti do določenih kontaktov oziroma se nam ne uspe uskladiti. Na tovrstnih dogodkih pa je tudi s pomočjo ekipe izvoznikov stik lažje navezati,« nam je zaupal Schoss. Dodal je, da lahko srečate nekoga, ki mogoče že sodeluje z družbo v Nemčiji, ki je zanimiva tudi za vas, in vam lahko pomaga najti pravega sogovornika v želenem podjetju.

Marko Lotrič, generalni direktor in ustanovitelj družbe Lotrič Metrology, je prav tako poudaril, da kot posamezniki velikokrat nimajo dostopa do mrež odločevalcev. So le del sestavljanke, ki se na takšnih dogodkih poveže v celoto. »Gibanje izvoznikov to omogoča, zato naše članstvo in udeležbo na tovrstnih dogodkih štejemo za privilegij. Ekipa nas pozna že dovolj dobro, da nas poveže s pravimi odločevalci v sorodnih podjetjih,« je skrb za vsakega člana skupnosti opisal Lotrič.

Gibanje za slovenski izvoz Izvozniki.si je pomemben povezovalni člen

Štefan Vavti, predsednik uprave Unicredit banke Slovenija, ki je v projekt Izvozniki.si vključena že peto leto, poudarja, da so v njem prepoznali pomemben povezovalni člen slovenskih izvoznikov. Nalogo banke v skupnosti razume kot enega izmed stebrov gradnje zdravega in odprtega gospodarskega okolja, ki omogoča uspešen razvoj slovenskih izvoznih podjetij. »Ker smo pomemben partner pri širjenju poslovanja, je za nas pomembno, da poznamo zgodbe podjetij in jim lahko v odločilnih trenutkih pridemo naproti,« pove Vavti in poudari, da je izvozna konferenca vir koristnih informacij in dobrih praks ter velika priložnost, da spoznamo poslovne zgodbe in izkušnje izvoznikov.

Boštjan Hribovšek, direktor prodaje in trženja pri družbi Summit Motors Ljubljana, poudarja, da so tovrstni dogodki namenjeni predvsem utrjevanju odnosov z lokalnim okoljem. »Prek Izvozniki.si in Konference slovenskih izvoznikov imamo možnost kot predstavniki dveh globalnih korporacij, Sumitomo in Ford, podpirati lokalne projekte in na takih dogodkih je tovrstne stike najlažje navezovati,« je povedal Hribovšek.

Leon Korošec, direktor zimskošportne divizije v družbi Elan, pozdravlja to, da projekt Izvozniki.si vključuje različne dogodke, kjer se lahko sreča s kolegi iz drugih izvozno naravnanih družb. »Kot podjetje z več kot 90 odstotki izvoza se nam zdi smiselno, da smo del projekta Izvozniki.si. Mednarodno poslovanje je izjemno kompleksna tematika in pristopi k različnim trgom se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato je tako koristno kot tudi prijetno s kolegi izmenjati izkušnje ter deliti mnenja in poglede,« je razložil Korošec.

Uspešno mreženje deluje po načelu izmenjave pozornosti, koristnih informacij in uslug

Temeljno pravilo pri navezovanju stikov je, da se moramo zavedati, da imamo ljudje radi koristne informacije in stike, ne maramo pa pretirano prodajno naravnanih nadlegovanj.

Zavedati se moramo, da so na dogodku zbrani posamezniki z namenom širjenja poslovnih vezi, zato lahko s samozavestnim nastopom in malo sreče hitro pridobimo nove poslovne partnerje. To pa lahko dosežemo le, če na dogodek pridemo s ciljem in se tako tudi mrežimo, lahko strnemo misli naših sogovornikov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.