• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
 Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Ta konec tedna bo v ZDA dišalo po Sloveniji Moči pri promociji slovenske kulinarike sta združili Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) s svojo blagovno znamko Gostilna Slovenije in Slovensko-ameriško gospodarsko združenje (SABA).
Talum nad negotov trg z inovativnostjo Talum nad negotov trg z inovativnostjo V okviru natečaja Upam si! so letos zbirali inovativne predloge, kako s pomočjo sodobne tehnologije za večjo učinkovitost in produktivnost povezati naprave in stroje v procesih z ljudmi.
Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Litostroj Power: Na pot odpremili gonilnik za najmočnejšo črpalno turbino v Evropi Izdelava gonilnika za največji posamični črpalni agregat za hidroelektrarno v Evropi je za podjetje Litostroj Power že drugi rekord v letošnjem letu, saj bodo v kratkem na pot odpremil tudi gonilnik z največjim padcem na Francisovi turbini za projekt Häusling.
Mlinotest odprl obrat svežih testenin Mlinotest odprl obrat svežih testenin Gre za največjo tovrstno tovarno Vzhodno od Italije; naložba je vredna skoraj pet milijonov evrov

»Nagrada zmagovalec slovenskega izvoza nam pomaga pri pridobivanju novih kadrov«

Čas branja: 4 min
19.06.2018  21:30  Dopolnjeno: 05.07.2018 11:27
Tako meni eden prejšnjih zmagovalcev izbora Zmagovalec slovenskega izvoza. Nagrado bo Časnik Finance v okviru projekta Izvozniki.si tudi letos podelil na 5. Konferenci slovenskih izvoznikov, ki bo 14. septembra. Čas za prijavo je še do 9. julija.
»Nagrada zmagovalec slovenskega izvoza nam pomaga pri pridobivanju novih kadrov«
V družbi Adria Mobil, ki so lanski prejemniki nagrade Zmagovalec slovenskega izvoza, pravijo, da jim ta pomeni čast, a hkrati tudi veliko obveznost, da na tej poti vztrajajo in se vedno znova potrjujejo tudi na najzahtevnejših trgih. Na sliki (z leve) izvršni direktor prodaje in trženja Matjaž Grm in generalna direktorica Sonja Gole.
Foto: Jure Makovec

Lani je strokovno žirijo prepričala družba Adria Mobil, ki je nagrado prejela na izvozni konferenci. Poleg z izvoznimi dosežki družbe še z močjo blagovne znamke Adria, ki se uvršča med tri največje in najpomembnejše blagovne znamke vozil za prosti čas v Evropi, ter s krepko rastjo in visoko dodano vrednostjo na zaposlenega, ki presega 70 tisoč evrov. Adria tudi letos nadaljuje po tej poti in je odlična tudi tam, kjer je najtežje.

»Vsaka nagrada pomeni dvoje: potrdilo, da tudi okolje, v katerem delaš in ustvarjaš ter ki je razpršeno tudi na različne celine, kot je to v primeru družbe Adria Mobil, prepoznava tvojo strateško usmerjenost v inovativnost in kakovost izdelka ter večplastnost razvoja tako izdelka, blagovne znamke kot vseh tistih, ki za tem izdelkom in to blagovno znamko stojimo. Z razvojem tudi sami rastemo,« je povedala Sonja Gole, generalna direktorica Adrie Mobila.

Dve leti pred Adria Mobilom je strokovna komisija za zmagovalca slovenskega izvoza izbrala šenčurski Euro Plus, ponudnika programske opreme NiceLabel za oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID. Nagrada je zanjih pomenila enega prvih korakov pri širši lokalni prepoznavnosti podjetja, ki je sicer večinski izvoznik. »Ta nagrada skupaj z drugimi priznanji, ki smo jih doslej prejeli v Sloveniji in tujini, predvsem pa s kakovostnimi programskimi rešitvami in čedalje večjim številom referenc med podjetji s seznama Fortune 1000 povečuje kredibilnost našega podjetja na mednarodnih trgih in pomaga pri pridobivanju novih kadrov lokalno,« je povedal direktor podjetja Matej Košmrlj.

Kaj ocenjuje in pravi strokovna žirija

»Po mojem mnenju rast izvoza domačih podjetij odseva njihovo sposobnost, da združijo globalno razmišljanje z lokalnim znanjem, kar je dragocena prednost, saj se podjetja opirajo na usposobljeni človeški kapital in odlično lokalno poslovno okolje; torej na resnično moč države, in ne na poceni delovno silo. V tako uspešnem okolju ta nagrada pomeni veliko priznanje za dosežene rezultate in ambiciozne prihodnje načrte za podjetja vseh velikosti,« poudarja Alessandro Pontoglio, član uprave Unicredit banke Slovenija, ki je tudi letos član strokovne žirije.

»Za majhno in odprto državo, kot je Slovenija, je dinamičen izvoz ključni dejavnik visoke in stabilne gospodarske rasti, s tem pa tudi nekakšen garant blaginje v družbi. Nagrado razumem kot priznanje družbe tistim gospodarskim subjektom in posameznikom v Sloveniji, ki v izrazito kompetitivnem svetu izvoznikov dosegajo vrhunske rezultate,« pa o izboru pove član strokovne žirije in akademski vodja projekta Izvozniki.si Mojmir Mrak, sicer profesor na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

Poleg Pontoglia in Mraka žirijo letos sestavljajo Sonja Gole, generalna direktorica lanske zmagovalke slovenskega izvoza, predsednik uprave SID banke Sibil Svilan, analitik Unicredit banke Slovenija Borut Zebec, direktorica nišnih projektov Financ Monika Klinar, analitik Financ Jure Ugovšek ter direktor in urednik Časnika Finance Peter Frankl. V finančni analizi analitika Financ in Unicredit banke Slovenija proučita prihodke podjetij, prihodke na tujih trgih, EBIT, EBITDA, ROE, ROA, stroške dela, število zaposlenih, dodano vrednost na zaposlenega, zadolženost in kazalce likvidnosti. Kvalitativno analizo na podlagi izpolnjenih vprašalnikov podjetij opravi uredniška ekipa Izvozniki.si, s katero si ustvari predstavo o glavnih izvoznih izdelkih in storitvah, rezultatih na glavnih izvoznih trgih, izvoznih strategijah, prodajnem modelu, izpostavljenosti tveganjem, naložbah, načrtih in družbeni odgovornosti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju z zmagovalcem izvoza) V Evropi smo priznani kot Mercedes, Audi ali BMW

Tomaž Kmecl in Peter Novak, glavni in komercialni direktor Kolektorja Etre, pravita, da imajo njihovi transformatorji v Evropi tak status...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Katera so najuspešnejša slovenska podjetja in zakaj so bila 14. septembra na Brdu pri Kranju 10

Slovenski izvozniki in tisti, ki sodelujejo z njimi, so gonilo slovenskega gospodarstva, zato so najboljši tudi ob letošnjem osrednjem...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kaan Ozkan, Revoz: »Novi model bo vodilen na trgu«

Predsednik uprave Revoza pričakuje, da bodo letos naredili 11 odstotkov več vozil, s čimer bodo zelo blizu rekordnemu letu 2009

IZVOZNIKI
Novice
Novice Škofjeloški Knauf tako uspešen, da je prevzel vodenje hrvaškega podjetja 2

Škofjeloški Knauf Insulation je postal razvojno-prodajni center istoimenske multinacionalke za tehnično izolacijo za ves svet

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so v Danfossu Trati uporabili logiko iz avtoindustrije, da so postali glavni na trgu energetskih rešitev 3

Imajo vodilni tržni delež pri ventilih in regulatorjih za sisteme daljinskega ogrevanja in hlajenja

IZVOZNIKI
Novice
Novice (intervju) Marca prihodnje leto želimo pobarvati prvi avtomobil v Hočah

Intervju z Wolfgangom Zitzem, podpredsednikom področja celotne proizvodnje vozil v Magni Steyr iz Gradca, in Davidom Adamom, vodjo...