• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika

Ford pri novem focusu ni sklepal kompromisov

Čas branja: 4 min
21.10.2018  06:00
Novi focus po 20 letih in 16 milijonih prodanih avtomobilov prejšnje generacije spet spreminja pravila igre in je ena glavnih avtomobilskih novosti leta, ki jo že srečamo tudi na slovenskih cestah.
Ford pri novem focusu ni sklepal kompromisov
Novi ford focus prepriča z vozno dinamiko, prostornostjo in razponom tehnologije. Osnovna različica je dosegljiva za okrog 16 tisoč evrov.
Foto: Charlie Magee

Pri Fordu so na novo zasnovanega focusa, ki je gotovo najbolj dovršen, dinamičen in tehnološko izpolnjen focus doslej, predstavili natančno dve desetletji po tem, ko je izvirnik prvič pretresel avtomobilski trg. Tokrat so ga razvili v tesnejšem sodelovanju s strankami kot kdaj prej.

»Priložnost za razvoj povsem novega avtomobila se ne ponudi prav pogosto. Zagrabili smo jo z obema rokama in na trg pošiljamo najboljši srednje velik družinski avto, ki je obenem cenovno dostopen,« pravi Joe Bakaj, podpredsednik za razvoj izdelkov pri Fordu Evropa.

Za najboljšo izdelavo in kakovost je Ford poskrbel tudi z naložbo v vrednosti 600 milijonov evrov, s katero so izpopolnili proizvodni obrat v Saarlouisu v Nemčiji, kjer izdelujejo novega focusa.

Eden najboljših avtomobilov, kar so jih izdelali doslej

Novi focus ima zdaj prestižnejšo in še bolj športno silhueto, hkrati pa zagotavlja več udobja in prostornosti od predhodnika.

Tako kot zunanjost tudi notranjost vseh različic odlikujejo vrhunski oblikovni elementi in materiali, ki poskrbijo za poseben značaj. »Zelo skrbno smo izbrali materiale, ki se bolje spajajo in dopolnjujejo, kar poudari višjo raven izdelave in kakovosti,« pravi Amko Leenarts, direktor oblikovanja pri Fordu Evropa.

Vozilo temelji na novi platformi C2, ki prinaša prostornejšo notranjost brez negativnega vpliva na zunanje mere in izboljšanje aerodinamike za najmanjšo porabo goriva doslej. Dodaten prostor za potnike na zadnjih sedežih zagotavljajo daljša medosna razdalja in ravna tla. Prostor za kolena je v primerjavi s prejšnjo generacijo focusa povečan za več kot 50 milimetrov in je z 81 milimetri na prvem mestu v tem razredu.

Avtomobil je prejel pet zvezdic za varnost na testu Euro NCAP, k čemur je pripomoglo tudi 40-odstotno povečanje zmogljivosti nove platforme C2 v primeru čelnega trčenja.

Najzabavnejša vožnja v razredu srednje velikih avtomobilov

To je drugi najbolje prodajani avtomobilski razred v Sloveniji, ki je lani v Evropi dosegel skoraj 20 odstotkov prodaje, zato so v razvoj povsem novega modela pri Fordu vložili ogromno energije.

»Naše povsem novo podvozje v kombinaciji z dovršenimi tehnologijami, kot so vozni načini in stalni nadzor blaženja, zagotavlja okretnost in odzivnost športne kombilimuzine ob prefinjeni vožnji velikega poslovnega avtomobila,« je povedal Helmut Reder, direktor globalne linije modelov vozil razreda C pri Fordu Evropa.

Kupci lahko glede na želje in potrebe izbirajo po meri prikrojene izvedbe, ki v ponudbi 13 barv zunanjosti nosijo vsaka svoj pečat.

Focus active, ki prihaja prihodnje leto, je idealen za pobege na brezpotja in namenjen pustolovcem, ki niso navdušeni nad športnimi terenci, vignale je namenjen tistim, ki si želijo elegance in prestiža, ST-line tistim, ki jih srbijo prsti in pete, titanium in trend pa tistim, ki si želijo paket ugodja.

Najsodobnejši trivaljni motorji ecoboost

Na voljo je zanimiva paleta dizelskih in bencinskih motorjev, ki so lahki in majhni, a vseeno kar prekipevajo od energije, vsi pa bodo porabili do deset odstotkov manj goriva kot prejšnji model.

Vstopni litrski turbobencinski trivaljnik ecoboost proizvede 63 kilovatov (85 konjskih moči), 74 kilovatov (sto konjskih moči) in 92 kilovatov (125 konjskih moči). Več moči ponuja 1,5-litrski, ki proizvede 110 kilovatov (150 konjskih moči) in 134 kilovatov (182 konjskih moči).

V ponudbi ostajata 1,5-litrski turbodizel, ki proizvede 70 kilovatov (95 konjskih moči) in 88 kilovatov (120 konjskih moči) moči, ter zmogljivejši dvolitrski dizel z močjo 110 kilovatov (150 konjskih moči).

Novi osemstopenjski menjalnik je na voljo za približno tisočaka in pol pri zmogljivejšem litrskem trivaljniku in vstopnem 1,5-litrskem trivaljniku, prav tako pa tudi pri zmogljivejšem 1,5-litrskem turbodizlu in najzmogljivejšem dizlu.

Iskalnik vozila vam pomaga najti avto na obširnih parkiriščih

Izkušnjo potnikov izboljšajo funkcije za udobje in priročnost, med katerimi sta tudi vgrajeni modem fordpass connect za povezave med vožnjo in nova polnilna blazinica za brezžično polnjenje združljivih pametnih telefonov.

Focus uvaja tehnologijo vgrajenega modema fordpass connect in spreminja vozilo v mobilno dostopno točko Wi-Fi, s katero se lahko poveže do deset naprav. Prek bluetootha lahko naprave med uporabo brezžičnega polnjenja ostanejo povezane s Fordovim sistemom za komunikacije in razvedrilo SYNC 3.

Poleg iskalnika vozila bo na parkiriščih v pomoč tudi prenovljeni sistem samodejnega parkiranja, pri katerem voznik le drži gumb in medtem avtomobil postori vse, torej vrti volan in tudi pretika menjalnik med prvo in vzvratno prestavo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Rast se upočasnjuje: Kaj se dogaja na sedmih ključnih izvoznih trgih za Slovenijo? 16

Gospodarstvo na območju z evrom je v tretjem četrtletju raslo najpočasneje v zadnjih štirih letih

IZVOZNIKI
Novice
Novice (Intervju) Domel nadgrajuje izdelke s storitvami, podatkovni centri družb Facebook in Google so možni kupci

Janez Rihtaršič, direktor razvoja družbe Domel, pojasnjuje, kam Domel usmerja svoj razvoj in zakaj so tako uspešni, da kar 40 odstotkov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Štiri tveganja, ki jih za svetovno gospodarstvo vidi Mojmir Mrak

Finančni tokovi so bolje urejeni, vendar je manevrskega prostora za reševanje nove krize danes manj

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Atlantic Grupi gradijo novo kulturo in spreminjajo marketing 1

Intervju z Aleksandro Kregar Brus, direktorico korporativne strategije pri Atlantic Grupi