• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih Kje je in v katero smer gre identifikacija zaposlenih S produktnim direktorjem vodilnega slovenskega ponudnika opreme, sistemov in rešitev za logistiko in avtomatsko identifikacijo smo govorili o trendih v identifikaciji zaposlenih, elektronskem beleženju delovnega časa in rešitvah za vstop.
Barva generacij, ki jo je pred pol stoletja poimenovala računovodkinja Barva generacij, ki jo je pred pol stoletja poimenovala računovodkinja V prostorih Švicarije v ljubljanskem Tivoliju je potekalo sklepno praznovanje 50-letnice Jupola
Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

Kako poiskati drugačno pot do novih kupcev na mednarodnih trgih

Čas branja: 3 min
16.10.2018  11:00  Dopolnjeno: 16.10.2018 12:00
Kako poiskati drugačno pot do novih kupcev na mednarodnih trgih
Zadnji Izvozni fokus v letu 2018 bo 18. oktobra od 9. do 13. ure v kongresni dvorani Kristalne palače.
Foto: Jure Makovec

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mojmir Mrak dodaj
Peter Novak dodaj
Kolektor dodaj
Etra dodaj
Kolektor Etra dodaj

Jesenski izvozni fokus bo v uvodu namenjen napovedim, kakšno bo mednarodno poslovno okolje v letu 2019, v nadaljevanju pa nas čaka zanimiv, motivirajoč in koristen pogovor, ki se bo dotaknil novih rešitev za izzive mednarodnega poslovanja, predvsem na področju mednarodne prodaje, trženja in logistike.

V uvodnem govoru nam bo Mojmir Mrak z ljubljanske ekonomske fakultete predstavil svoje napovedi gibanja mednarodnega poslovanja v prihodnjem letu. Sledil mu bo Peter Novak iz Kolektorja Etre, ki je bil na letošnji Izvozni konferenci razglašen za najboljše izvozno podjetje in mu je podeljen naziv zmagovalec slovenskega izvoza.

Kolektor Etra izbira zahtevne kupce

Njihovi partnerji morajo zagotavljati visoko kakovost, dobro storitev in točnost dobav. »Vstopiti v podjetja, kot so E-on, RWE, Vattenfall, EDF, Statkraft, ni preprosto, saj imajo visoka merila ter dolgotrajne in zahtevne predkvalifikacijske postopke,« pove Novak in doda, da je prednost delati s takimi podjetji, da plačila niso problematična, zato nimajo odprtih zapadlih terjatev. Za njih je tradicionalno najboljši trg na Švedskem, kjer nameravajo največ prodaje ustvariti tudi v prihodnjem letu. Med pomembnejšimi pa so še Nemčija, Norveška in Velika Britanija.

Primeri dobre prakse

V drugem delu bodo sledili primeri dobre prakse pri logistiki, reorganizaciji ponudbe in prodaje. Peter Waldenberger iz podjetja Gebruder Weiss bo govoril o mednarodnem transportu.

»Pomembno je, da pošiljatelj špediterju posreduje vse podatke v zvezi s tovorom, se pravi, ali gre za (temperaturno) občutljivo blago, ali je mogoče nanj kaj naložiti, ali morda vsebuje nevarne snovi ...« so sporočili iz podjetja in opozorili, da bi morali pošiljatelji izbirati le preverjene špediterje, z mednarodno mrežo poslovalnic, ki ponujajo lokalno podporo in nenehno sledenje blaga.

Žan Menart (Smart Optometry) bo predstavil, kako so popolnoma preoblikovali svoj izdelek in kako so se lotili trga Združenih držav Amerike, kjer se jim trenutno kaže precejšen potencial. »Pri vstopu na nove trge opravimo temeljit pregled trga in nakupnih navad tamkajšnjih potencialnih strank. Nato začnemo pripravo nabora možnih partnerjev, ki nam lahko omogočijo čim hitrejši in najučinkovitejši vstop na trg – bodisi zaradi svojih dobro zgrajenih prodajnih kanalov bodisi zaradi svojega položaja na samem trgu,« na kratko opiše prodajni postopek Menart.

Konkreten primer reorganizacije prodaje bosta ob koncu predstavila Rok Kokalj (Nevron, d. o. o.) in Mitja Špende (Creatim Ržišnik Perc, d. o. o.). »Pravilna uporaba družbenih omrežij nam preprosto omogoča grajenje odnosov s pomembnimi mednarodnimi odločevalci, kar v preteklosti ni bilo možno,« pove Špende in doda, da je tak pristop občutno cenejši od tradicionalnih, zahteva pa hiter odziv in nenehno optimizacijo, česar velike organizacije ponavadi niso zmožne.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako ljubljanski proizvajalec sesalnikov prodaja na 70 trgov, najboljše prodajalce pa pelje na Bali 12

Hyla z novim modelom sesalnika prodajo povečuje za tretjino; največja trga sta Nemčija in ZDA

IZVOZNIKI
Novice
Novice Tako je Primorec prišel do posla z indijskimi milijarderji 1

Erik Zobec je z eno največjih indijskih družb Dalmia Bharat Group v Indiji zagnal najsodobnejšo proizvodnjo ognjevzdržnih betonov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Impol začenja naložbo za 40-milijonski posel z BMW

Dodana vrednost pri novih izdelkih za električne modele BMW je dva- do trikrat višja kot pri njihovem povprečnem izdelku

IZVOZNIKI
Novice
Novice Bisol zasut z naročili, z novimi roboti zmogljivosti povečuje za 66 odstotkov

Prodajo razširili že na več kot 400 kupcev iz 83 držav

IZVOZNIKI
Novice
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Avstrijci na Bledu povezali jugovzhodno Evropo 1

Mednarodna poslovna konferenca Austria Connect Southeast Europe 4.0 je prejšnji teden na Bledu povezala avstrijske podružnice,...