• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad
Komentar

Dve od treh podjetij pričakujeta rast prihodkov zaradi digitalnih transformacij

Čas branja: 2 min
24.10.2018  21:00

Obveščaj me o novih člankih:  

Danes je digitalna transformacija že v fazi industrializacije. Če smo v minulih treh letih govorili o digitalnih strategijah in številnih projektih preizkušanja možnosti digitalizacije (denimo hekatonih), je digitalizacija danes v fazi, ko podjetja svoje digitalne projekte usmerjajo v izbrane segmente rasti, iz katerih pričakujejo konkretne in pomembne učinke.

Analiza A. T. Kearneyja je pokazala napredek podjetij v naši regiji v stopnji digitalizacije. Podjetja so v povprečju dosegla 14 odstotkov boljši rezultat v digitalni odličnosti kot leta 2016. V absolutni številki to ne pomeni veliko, vendar pa napredek je. Podjetja dejansko vlagajo več in manj razpršeno. Obenem so tudi čedalje bolj optimistična glede prihodkov iz digitalizacije – kar 69 odstotkov podjetij pričakuje rast prihodkov kot rezultat digitalnih transformacij (v primerjavi s šestimi odstotki v letu 2016).

Čeprav podjetja iz tradicionalnih industrij v digitalno transformacijo globalno investirajo milijarde, pa učinki doslej še niso upravičili vseh vlaganj. Več kot 80 odstotkov podjetij ne izvede digitalne transformacije v obliki, kot je načrtovano, skoraj 40 odstotkov podjetij pa prizna, da njihova organizacija nima zadostnih kompetenc in znanja na področju digitalizacije. Prav upravljanje virov je danes najbolj kritičen element v digitalni transformaciji. Več kot polovica delovne sile v srednji in vzhodni Evropi trenutno nima veščin in kompetenc, ki jih bodo organizacije v prihodnosti potrebovale. Nobeno podjetje nima presežka dobrih ljudi, to še posebej drži v današnjem času.

Zmožnost zgraditi kompetence iz bazena notranjih kadrov, ki nam je na voljo, in najti prave lokalne in globalne partnerje, ločuje najboljše od povprečja v doseganju ciljev digitalne transformacije.

Marko Derča je v svetovalnem podjetju A. T. Kearney podpredsednik in vodja ekipe za digitalno transformacijo v vzhodni Evropi.

Komentarji izražajo stališča avtorjev, in ne nujno tudi organizacij, v katerih so zaposleni, ali uredništva Financ.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation