• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Komentar

Dve od treh podjetij pričakujeta rast prihodkov zaradi digitalnih transformacij

Čas branja: 2 min
24.10.2018  21:00

Danes je digitalna transformacija že v fazi industrializacije. Če smo v minulih treh letih govorili o digitalnih strategijah in številnih projektih preizkušanja možnosti digitalizacije (denimo hekatonih), je digitalizacija danes v fazi, ko podjetja svoje digitalne projekte usmerjajo v izbrane segmente rasti, iz katerih pričakujejo konkretne in pomembne učinke.

Analiza A. T. Kearneyja je pokazala napredek podjetij v naši regiji v stopnji digitalizacije. Podjetja so v povprečju dosegla 14 odstotkov boljši rezultat v digitalni odličnosti kot leta 2016. V absolutni številki to ne pomeni veliko, vendar pa napredek je. Podjetja dejansko vlagajo več in manj razpršeno. Obenem so tudi čedalje bolj optimistična glede prihodkov iz digitalizacije – kar 69 odstotkov podjetij pričakuje rast prihodkov kot rezultat digitalnih transformacij (v primerjavi s šestimi odstotki v letu 2016).

Čeprav podjetja iz tradicionalnih industrij v digitalno transformacijo globalno investirajo milijarde, pa učinki doslej še niso upravičili vseh vlaganj. Več kot 80 odstotkov podjetij ne izvede digitalne transformacije v obliki, kot je načrtovano, skoraj 40 odstotkov podjetij pa prizna, da njihova organizacija nima zadostnih kompetenc in znanja na področju digitalizacije. Prav upravljanje virov je danes najbolj kritičen element v digitalni transformaciji. Več kot polovica delovne sile v srednji in vzhodni Evropi trenutno nima veščin in kompetenc, ki jih bodo organizacije v prihodnosti potrebovale. Nobeno podjetje nima presežka dobrih ljudi, to še posebej drži v današnjem času.

Zmožnost zgraditi kompetence iz bazena notranjih kadrov, ki nam je na voljo, in najti prave lokalne in globalne partnerje, ločuje najboljše od povprečja v doseganju ciljev digitalne transformacije.

Marko Derča je v svetovalnem podjetju A. T. Kearney podpredsednik in vodja ekipe za digitalno transformacijo v vzhodni Evropi.

Komentarji izražajo stališča avtorjev, in ne nujno tudi organizacij, v katerih so zaposleni, ali uredništva Financ.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Rast se upočasnjuje: Kaj se dogaja na sedmih ključnih izvoznih trgih za Slovenijo? 16

Gospodarstvo na območju z evrom je v tretjem četrtletju raslo najpočasneje v zadnjih štirih letih

IZVOZNIKI
Novice
Novice (Intervju) Domel nadgrajuje izdelke s storitvami, podatkovni centri družb Facebook in Google so možni kupci

Janez Rihtaršič, direktor razvoja družbe Domel, pojasnjuje, kam Domel usmerja svoj razvoj in zakaj so tako uspešni, da kar 40 odstotkov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Štiri tveganja, ki jih za svetovno gospodarstvo vidi Mojmir Mrak

Finančni tokovi so bolje urejeni, vendar je manevrskega prostora za reševanje nove krize danes manj

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako v Atlantic Grupi gradijo novo kulturo in spreminjajo marketing 1

Intervju z Aleksandro Kregar Brus, direktorico korporativne strategije pri Atlantic Grupi