• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad
Kako za tretjino izboljšamo hitrost službenega brezžičnega omrežja Kako za tretjino izboljšamo hitrost službenega brezžičnega omrežja Preverili smo, kaj je tehnologija GPON, ki jo danes že uporablja večina slovenskih operaterjev in kaj vse še vpliva na hitrost brezžičnega omrežja

(Intervju) Domel nadgrajuje izdelke s storitvami, podatkovni centri družb Facebook in Google so možni kupci

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
intervju   dodaj
izvozniki   dodaj
industrija   dodaj
naložbe podjetij   dodaj
Domel dodaj
 
Čas branja: 8 min
06.11.2018  11:00  Dopolnjeno: 08.11.2018 08:07
Janez Rihtaršič, direktor razvoja družbe Domel, pojasnjuje, kam Domel usmerja svoj razvoj in zakaj so tako uspešni, da kar 40 odstotkov vseh prihodkov ustvarijo z izdelki, mlajšimi od treh let
(Intervju) Domel nadgrajuje izdelke s storitvami, podatkovni centri družb Facebook in Google so možni kupci
Dr. Janez Rihtaršič, direktor razvoja v družbi Domel: "Ponudbo bomo z motorjev širili še na storitev. Storitev bo denimo v tem, da bo motor znal sam napovedati, kdaj potrebuje servisni poseg. To je smiselno predvsem v aplikacijah, kjer bi okvara pogona lahko povzročila veliko škodo. Kot primer lahko povem, da naši motorji poganjajo klimatske naprave v velikih podatkovnih centrih spletnih velikanov Google in Facebook in tu bi bila uporaba naših pagonov, nadgrajenih s storitvijo, smiselna. Ocenjujemo, da bi bili taki centri lahko naši kupci."
V skupini Domel so v zadnjih petih letih prihodke povečali s 87 milijonov evrov na lanskih 147 milijonov evrov, za letos napovedujejo nadaljnjo 10-odstotno rast. Dodano vrednost so v tem času z...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Inovativni Štajerci vlagajo v razvoj novih materialov, da bodo še vedno med prvimi tremi na svetu

V Weiler Abrasives so na novo opremili laboratorij, ki omogoča raziskave na ravni nanodelcev, da tako lažje in hitreje pridejo do bolj...