• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Podjetje Zorn Plus je na evropskem razpisu SME Instrument dobilo 50 tisoč evrov subvencije
(foto) To je Batageljev hotel na Jezerskem za več kot 500 evrov na noč (foto) To je Batageljev hotel na Jezerskem za več kot 500 evrov na noč Meri na petičneže z vsega sveta, ki se bodo sem prišli prerodit, in na poslovneže
Na meji med Slovenijo in Hrvaško bo spet nastalo jezero Na meji med Slovenijo in Hrvaško bo spet nastalo jezero Vonarsko jezero, ki bo za tretjino manjše od Blejskega, bo prebivalce ščitilo pred poplavami in dalo velik pospešek turizmu
 Na SŽ so kupili štiri lokomotive za tovorne vlake Na SŽ so kupili štiri lokomotive za tovorne vlake V SŽ – Tovornem prometu so podpisali pogodbo za nakup štirih lokomotiv; vrednost posla brez davka je 7,46 milijona evrov.

Bi več prodali na tujem? Tu do nasvetov, kako

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
globalizacija   dodaj
poslovno okolje   dodaj
mednarodna trgovina   dodaj
izobraževanje   dodaj
majhna in srednja...   dodaj
podjetništvo   dodaj
podjetja   dodaj
inovacije   dodaj
upravljanje podjetij   dodaj
izvozniki   dodaj
 
Čas branja: 4 min
18.01.2019  11:30
Udeležite se Izvoznega fokusa, na katerem bomo ob praktičnih primerih poskušali odgovoriti na številne izzive v mednarodni prodaji.
Bi več prodali na tujem? Tu do nasvetov, kako
Prvi Izvozni fokus v letu 2019 bo 5. februarja od 9. do 13. ure v kongresni dvorani Kristalne palače. Udeleženci bodo spoznali dobre prakse v mednarodni prodaji ob praktičnih primerih posameznikov, ki so že uspešno premagali izzive.
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  
globalizacija   dodaj
poslovno okolje   dodaj
mednarodna trgovina   dodaj
izobraževanje   dodaj
majhna in srednja...   dodaj
podjetništvo   dodaj
podjetja   dodaj
inovacije   dodaj
upravljanje podjetij   dodaj
izvozniki   dodaj

Prvi Izvozni fokus v letu 2019 bo 5. februarja od 9. do 13. ure v kongresni dvorani Kristalne palače. Ob praktičnih primerih bomo govorili o tem, kako povečati prodajo na tujih trgih, kako si pri tem pomagati z digitalnim marketingom in kako financirati izvoz.

Kupci prepoznajo zanesljivega in stabilnega partnerja

»Potrebna je inovativnost, ki prinaša dodano vrednost kupcu, predvsem pa te morajo kupci prepoznati kot zanesljivega in stabilnega partnerja, s čimer podjetje pridobi tudi zaupanje na različnih trgih,« pove Roland Kacin, vodja področne prodaje družbe E.G.O. GMBH, ki bo prikazal nekaj pomembnih korakov, ki jih je podjetje EGO, proizvajalec komponent za belo tehniko in del skupine Blanc & Fischer, naredilo, da je s svojimi mednarodnimi kupci povečalo obseg poslovanja. V podjetju E.G.O. so lani ustvarili 600 milijonov evrov prodaje.

Pri pristopu do oseb na višjih pozicijah se osredotočite na dober uvod in zgodbo

»Preden se podjetje sploh loti razširitve svoje prodajne mreže na mednarodni trg je ključnega pomena, da opredelimo, če sploh imamo v podjetju ljudi, ki so kompetentni za vodenje prodora na tuji trg in jim zaradi preteklih izkušenj resnično zaupamo takšno odgovornost,« o iskanju pravega kadra pove Ivan Vučetić, direktor podjetja BIG 3 d.o.o..

Podjetje BIG 3 omogoča rast podjetja skozi revizijo in reorganizacijo notranjih procesov s ciljem revitalizacije prodaje in marketinga. Njihova ekipa je usposobljena za pomoč pri poslovnih analizah, trženju, tržnih raziskavah, posredni in neposredni prodaji ter uspešnem komuniciranju s strankami.

»Pri diferenciranem prodoru na mednarodno raven je ključnega pomena, da najdemo način, kako obrniti klasičen način prodaje, kjer prodajnik prepričuje, da je njegov produkt najboljši. Marveč vsi nekaj prodajamo, zato v tej poziciji ne prodajaš sebe, vendar se osredotočiš na njihove interese in se postaviš v njihovo kožo,« diferenciacijo pojasni Vučetić.

Ključne razlike, ko se diferenciacije loti podjetje kot je Steklarna Hrastnik in start up Chipolo

Ključne razlike med podjetjema so v življenjski dobi produkta, tipu produkta ter industriji. »Chipolo prodaja končni produkt, ima kratko življenjsko dobo, zato je pomembno ujeti pravi trenutek, ko odpiramo tržišče. V našem primeru je bilo to že bilo prepozno, saj je produkt že zasedal prodajne police in je fluktuacija izdelkov v trgovinah na drobno velika,« pojasnuje Vučetić in doda, da je v drugem primeru Steklarna Hrastnik prodaja polizdelek, ki predstavlja tek na dolge proge in je del verige do končnega produkta na polici (Belvedere vodka, kjer Steklarna Hrastnik izdeluje samo steklenico). Tu skupaj s partnerji sooblikujemo nek trajnostni produkt, zato je časovni okvir diferenciacije daljši od tega pri Chipolu.

Praktični primeri za povečevanje mednarodne prodaje

Na tokratnem izobraževalnem dogodku bodo govorniki tudi Jernej Čopi iz podjetja 360 Karting, ki ponuja celovite rešitve za kartinške steze po vsem svetu. Govoril bo o tem, kako urediti celotno dobaviteljsko verigo, da lahko z omejenimi človeškimi in finančnimi viri zadovoljiš globalne kupce. Lilijana Kocbek iz podjetja Boxmark Leather bo z nami delila, kako z digitalnim marketingom podpreti nastop na sejmih. Tomaž Deisinger iz Litostroja Power pa bo povedal, kako je njim uspelo pridobiti podporo finančnih inštitucij za financiranje poslov v Srednji Ameriki, Aziji in Evropi.

Izkoristite priložnost in rešite svoj mednarodni izziv

S fokusi želimo vsem izvoznikom omogočiti mesto za izmenjavo idej, pristopov in informacij v živo. Če imate izziv, pri katerem bi vam pomagala praksa drugih, nam ga zaupajte, mi pa bomo vse sodelujoče na dogodku vprašali, kako bi se lotili vašega izziva. Udeleženci dogodka lahko svoj poslovni izziv pošljete na elektronski naslov kristina.zgur@finance.si.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.