• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Podjetje Zorn Plus je na evropskem razpisu SME Instrument dobilo 50 tisoč evrov subvencije
(foto) To je Batageljev hotel na Jezerskem za več kot 500 evrov na noč (foto) To je Batageljev hotel na Jezerskem za več kot 500 evrov na noč Meri na petičneže z vsega sveta, ki se bodo sem prišli prerodit, in na poslovneže
Na meji med Slovenijo in Hrvaško bo spet nastalo jezero Na meji med Slovenijo in Hrvaško bo spet nastalo jezero Vonarsko jezero, ki bo za tretjino manjše od Blejskega, bo prebivalce ščitilo pred poplavami in dalo velik pospešek turizmu
 Na SŽ so kupili štiri lokomotive za tovorne vlake Na SŽ so kupili štiri lokomotive za tovorne vlake V SŽ – Tovornem prometu so podpisali pogodbo za nakup štirih lokomotiv; vrednost posla brez davka je 7,46 milijona evrov.

Izvozni fokus: prednost slovenskega izdelka je v kakovosti in razvoju, ne v poreklu

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
prodaja na drobno   dodaj
marketing   dodaj
trženje   dodaj
Roland Kacin dodaj
 
Čas branja: 6 min
06.02.2019  08:12
Prvi letošnji Izvozni fokus je bil namenjen delitvi dobre prakse mednarodne prodaje. Naslednji, 17. Izvozni fokus bo v Kristalni palači potekal 2. aprila.
Izvozni fokus: prednost slovenskega izdelka je v kakovosti in razvoju, ne v poreklu
Tudi v letošnjem letu bomo na Izvoznih fokusih poslovnežem, ki poslujejo v tujini, dali možnost, da svoje izkušnje in praktične nasvete predstavijo udeležencem dogodkov, saj verjamemo, da je prenos informacij in idej v živo pomemben del našega projekta Izvozniki.si.
Foto: Aleš Beno

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
prodaja na drobno   dodaj
marketing   dodaj
trženje   dodaj
Roland Kacin dodaj

Za uspešen nastop na mednarodnih trgih je treba določiti poslovni model in jasen dolgoročni načrt. Zavedati se morate, kaj želite ter kako boste to dosegli. Vedeti morate, kako se boste umestili na trg, za to pa je nujno razumevanje ključnih kompetenc kupca. Konkurenco morate poznati do obisti in se ves čas prilagajati spremembam. Graditi morate prepoznavnost in ohranjati odlične odnose s kupci. Seveda ne gre brez vrhunskega izdelka in izjemne ekipe.

Vse to govorijo dolgoletne izkušnje Rolanda Kacina, ki je svojo poslovno pot začel v Hidrii, nadaljeval v manjšem podjetju Strips, danes pa je vodja področne prodaje družbe E.G.O. GMBH.

Ali rešujete problem ali mislite, da rešujete problem

Kacin je bil v podjetju Strips zaposlen tri leta in po gospodarski krizi (2010–2013) mu je uspelo dvigniti prihodke podjetja s 3,6 milijona na 6,4 milijona evrov.

Leta 2010 je v podjetju prepoznal glavne težave, ki so bile: občutno premajhna prodaja, nedodelana tržna strategija, premajhna prepoznavnost, prevelika razpršenost projektov, visoka fluktuacija, neizkušen kader in podhranjen razvoj. Za cilj si je postavil 100 tisoč evrov dodane vrednosti na zaposlenega in finančno stabilnost podjetja.

Z dodelano celostno podobo so nastopili na največjem sejmu tehnike in zabavne elektronike IFA Berlin. Določili so tržno strategijo, se osredotočili na prebojne projekte in začeli sodelovati z razvojnimi ustanovami. Bili so vztrajni in to se jim je obrestovalo. V hladilnike vseh večjih diskontnih trgovcev so uvedli LED-tehnologijo. Dodano vrednost jim je uspelo s 70 tisoč evrov povišati na 114 tisoč evrov na zaposlenega v treh letih.

Že pred tem je pri delu v Hidrii v Veliki Britaniji spoznal tlačilke za prhe, ki rešujejo težave pregovorno slabega angleškega vodovoda. V podjetju jim je uspelo izdelati konkurenčni model in si zelo hitro zagotoviti 100-odstotni delež, ki ga zdaj ohranjajo že 14 let. To jim je uspelo z inovativnostjo, konkurenčnostjo in predvsem z odličnimi odnosi s kupci, poudarja Kacin.

Pri trenutnem delovnem mestu v nemški družbi E.G.O. GMBH, ki ima 16 proizvodnih lokacij in šest tisoč zaposlenih, je soočen z izjemno sistematičnostjo, značilno za Nemce. Ob tem pa mogoče nekoliko pogreša fleksibilnost, ki je je bil navajen v manjših podjetjih. Zanje je bolj kot rast pomembno branjenje pozicije, predvsem zaradi agresivnega vstopa azijskih proizvajalcev v Evropo, ki imajo prednost vertikalne integracije in državne podpore.

Za prodor na tuji trg je potreben čas

Trdo delo, kolektivno znanje in strast so glavni dejavniki uspeha, meni Ivan Vučetić iz podjetja Big, ki je na primeru podjetij Steklarna Hrastnik in Chipolo udeležencem svetoval, kako po inovativni poti prodreti do kupcev in se diferencirati v očeh nasičenega mednarodnega trga.

»Konkurenca je huda, zato si moramo želeti več od drugih. Vodstvo mora v podjetju omogočiti okolje, v katerem so lahko zaposleni uspešni,« svetuje Vučetić in pri tem sam uporablja metodo šestih korakov za uspešno prodajo. Ti si sledijo od ogledala, ko se zazremo vase in premislimo, ali smo pripravljeni na vstop na trg, do postavljanja strategije z jasnimi cilji in vstopa na trg ter analize pridobljenih podatkov na trgu. Temu sledijo pojavnost in vlaganje v marketing ter povezovanje s partnerji in kupci.

Današnji kupec je izjemno profiliran, zato vsaka sekunda igra vlogo

V družbi Boxmark, ki je 100-odstotni izvoznik, pomemben delež sredstev namenjajo razvoju globalnih trgov in uvajanju novosti, kot je digitalizacija trženja. Čeprav gre za podjetje z močno korporativno kulturo in tradicionalnim pristopom v marketingu, so se na neki točki odločili za obratno pot in poiskali pomoč digitalne marketinške agencije ter spoznali, da lahko digitalno oglaševanje optimizira stroške in doseže odlične rezultate.

»Kupcu je treba ponuditi odgovore tam, kjer jih išče, in to prepričljivo in v pravem trenutku,« pojasni Lijana Kocbek, ki v podjetju Boxmark kot vodja prodaje in trženja blagovne znamke luksuznega pohištva skrbi za znamčenje, vzpostavitev globalne prodajne mreže in strateško trženje.

Več o tem, kako z digitalnimi pristopi povečati učinke sejmov, si lahko preberete na povezavi.

Mitja Špende iz podjetja Creatim je udeležencem predstavil, kako zgraditi odnos s kupci in kako je mogoče priti do sestanka brez osebnega stika. Pri metodi »social selling« glavni namen namreč ni neposredna takojšnja prodaja, ampak oblikovanje kredibilne dvosmerne komunikacije, ki je dobra podlaga za poznejše faze zaključevanja prodaje. Pri tem je pomembno, da so odločevalci na drugi strani aktivni na spletu, saj jih le tako lahko začnemo spremljati. »Nagovorimo jih šele, ko tudi oni opazijo nas, najlažje prek skupnih stikov ali interesov,« pojasni Špende in doda, da je pri tem najbolj pomembno, da pokažemo, kakšno vrednost imamo zanj. Tudi on opozarja, da je treba spremljati analitiko in počakati na ustrezen prodajni signal.

Investicijsko financiranje je primerno za infrastrukturne projekte in namenska sredstva

V zaključku dogodka je Tomaž Deisinger, vodja investicijskega financiranja pri Litostroju Power, udeležencem predstavil, kako povečati prodajo s pomočjo izvoznega financiranja. Pri investicijskih dobrinah se namreč ne prodajajo le izdelki, ampak celoten paket, ki vključuje tudi financiranje.

»Paketne rešitve so konkurenčna prednost, saj te postavijo pred tekmece, ki tega ne ponujajo,« je pojasnil Deisinger in dodal, da je takšno financiranje marsikje pogoj, da do pogajanj sploh pride.

Omenil je tudi izzive pri tovrstnem financiranju. Ti so predvsem: različna razvitost finančnega sektorja, trgovinske vojne in politične razmere v nekaterih, predvsem afriških državah. Ob tem je spomnil, da so lahko v veliko pomoč slovenska predstavništva v razvojnih bankah po svetu.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.