• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov
Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu
Hotelirska vročica v Ljubljani: za koliko hotelov je še prostor? Hotelirska vročica v Ljubljani: za koliko hotelov je še prostor? Ljubljansko hotelirstvo je letos vstopilo v nov investicijski cikel, ugotavljajo v občinskem zavodu Turizem Ljubljana, kjer napovedujejo, da bo prestolnica do leta 2022 število sob z današnjih 2.700 povečala na štiri tisoč.
Množični podatki dajejo podlago za boljše odločitve kot vaša čustva Množični podatki dajejo podlago za boljše odločitve kot vaša čustva Glavni namen prireditve "Kako iz množice podatkov ustvariti dodano vrednost v poslovanju" je bil udeležencem predstaviti, kako pametno ovrednotiti podatke, ki jih imamo na voljo, da bomo na njihovi podlagi sprejemali boljše odločitve

E-branjevki pri vzponu ne zmanjkuje kondicije

Čas branja: 2 min
14.02.2019  04:00
Družinsko podjetje Rast tim, ki dnevno dostavlja sveže sadje in zelenjavo v podjetja za zaposlene, nadaljuje tradicijo in je tudi lani doseglo vsaj za tretjino večjo rast prodaje.
E-branjevki pri vzponu ne zmanjkuje kondicije
Foto: Jernej Lasič

Obveščaj me o novih člankih:  
Tadej Grm dodaj
Domel dodaj
Mebor dodaj
Kolektor Etra dodaj
Akrapovič dodaj

»Nisem pričakoval, da bomo tako hitro rasli in vozili sadje in zelenjavo partnerjem po vsej Sloveniji. Po pridobitvi stranke na Ptuju lahko rečem, da razvažamo že v vse večje kraje,« pravi Tadej Grm, direktor prodaje Rast tima, katerega osrednja blagovna znamka je e-branjevka. Poudarja, da jih tudi stranke spodbujajo k nadaljnji širitvi.

Rekordno število partnerjev

Lani so število zaposlenih v družbi povečali s štiri na šest in skupaj dosegli 460 tisoč evrov prihodkov od prodaje. Tako so nadaljevali več kot tretjinsko rast prihodkov v zadnjih šestih letih, odkar sta Tadej in njegov brat Gregor, sicer direktor nabave, postavila e-branjevko. Lani so dosegli tudi rekordno število partnerjev, ki jih je zdaj več kot 130. Ti svojim zaposlenim omogočajo sadje vsaj enkrat na teden v okviru promocije zdravja na delovnem mestu. Sicer je število partnerjev še večje, saj se podjetja odločajo tudi za dostavo sadja dvakrat na mesec ali pa ob posebnih dogodkih.

Ponosni, da so partnerji najboljših

Grm poudari, da so med njihovimi partnerji tudi prejemniki različnih priznanj za gospodarske dosežke, kot so Domel, Mebor in Kolektor Etra. Zadnjega je namreč strokovna komisija skupaj s Časnikom Finance izbrala za zmagovalca slovenskega izvoza. Podjetje Mebor je dobilo naziv zlata gazela 2018, Domel pa je bil med finalisti izbora Tovarna leta 2018. »Lahko se pohvalim, da imamo odlične stranke, ki zelo dobro poslujejo in so najboljši plačniki. V zameno za to pa zahtevajo najboljše sadje in dostavo na visoki ravni. Konec prejšnjega leta sem si vzel čas in jih malo analiziral, zato lahko povem, da so dobri plačniki,« je ponosen Grm. Pojasni, da je med njimi skoraj polovica velikih in srednjih podjetij, četrtina iz predelovalne dejavnosti, zgolj vsako peto pa posluje manj kot deset let. »Skupaj zaposlujejo okoli 15 tisoč ljudi in ustvarijo okoli šest milijard evrov prihodkov ter okoli 200 milijonov evrov čistega dobička. Podatke sem sicer imel za leto 2017, prepričan pa sem, da so lani ustvarili še več,« dodaja Grm. Trenutno se dogovarjajo z več podjetji, ki bi želela svojim zaposlenim ponuditi sadje tudi na delovnem mestu. Želijo sodelovati s podjetji, ki so na trgu že nekaj dosegla in se zato zavedajo pomena zadovoljnih in zdravih zaposlenih. Za letos upajo na začetek sodelovanja z družbami Akrapovič, Polycom Škofja Loka, Titus Group, Intra lighting in Mahle Letrika.

Cilja: nadaljevanje avtomatizacije in širjenje ekipe

Ob koncu prejšnjega leta so pri e-branjevki z uvedbo valjčne linije izvedli delno avtomatizacijo poslovanja. »Z njo smo precej razbremenili ekipo v skladišču pri pripravi gajbic, saj jih ni več treba tolikokrat dvigniti, kar se pozna ob koncu delavnika. Ker ekipo e-branjevke sestavljajo večinoma družinski člani, je zmanjšanje utrujenosti izboljšalo tudi odnose v družini. Letos načrtujemo nakup podajalnika jabolk, s katerim bomo poslovanje še bolj avtomatizirali,« napoveduje Grm. Poskrbeli bodo tudi za masažo celotne ekipe e-branjevke dvakrat na mesec. Skupna vrednost naložb bo med 25 in 40 tisoč evri. Med letošnjimi načrti pa sta še vzpostavitev brezpapirnega poslovanja in povečanje ekipe.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice (uspešni) Zakaj je Petrol največji po prihodkih in kje vidi sebe 6

Kako deluje skupina, ki ji je že lani uspelo preseči načrtovane prihodke za leto 2022

IZVOZNIKI
Novice
Novice LTH Castings, ki dela za BMW in Mercedes, končal eno največjih letošnjih naložb v slovenski industriji 3

V novo visokotehnološko orodjarno, ki jo imajo na sedežu tovarne na Trati pri Škofji Loki, so vložili 50 milijonov evrov

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kako so Gorenjci ozelenili strehe in fasade od Francije, ZDA, do Singapurja 5

Kaj vse delajo v Knaufu Insulation, da bi povečali prodajo izdelkov urbanscape, ki so jih razvili sami in s katerimi so prvi na trgu

IZVOZNIKI
Novice
Novice S kakšno gospodarsko rastjo so leto začeli največji slovenski izvozni trgi

Objavljamo še sveže napovedi, kaj so analitiki iz Bloombergove ankete napovedali Nemčiji, Franciji in Italiji do konca leta