• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad

Fotona: cilj je več kot 20-odstotna rast v letu 2019

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
banke   dodaj
podjetja   dodaj
Fotona dodaj
Ladislav Grad dodaj
 
Čas branja: 3 min
21.02.2019  10:41
Po tem, ko so v zadnjih petih letih podvojili prihodke, imajo tudi letos ambiciozne načrte.
Fotona: cilj je več kot 20-odstotna rast v letu 2019
»Zanimivi izdelki za končne uporabnike, ki sočasno vsebujejo še tehnološke presežke, so temelj naše ambicioznosti,« poudarja Ladislav Grad, izvršni direktor Fotone.
Foto: Arhiv Fotone

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
banke   dodaj
podjetja   dodaj
Fotona dodaj
Ladislav Grad dodaj

Tolikšna rast prodaje je visoko postavljen cilj, a za proizvajalko medicinskih laserjev Fotono, ki je globalno prepoznana po najbolj zmogljivih, najbolj zanesljivih in tehnološko najnaprednejših laserskih napravah, je takšen ambiciozni cilj razumljiv.

»Biti prvi je prednost, ki je ob stalni skrbi, da ostaneš pred konkurenco, najboljši vir zagotavljanja rasti,« svojo konkurenčno prednost opiše Ladislav Grad, izvršni direktor Fotone, in ob tem opozori, da pri njih v ozadju vseskozi potekajo študije in preizkusi, ki jim lahko ob ugodnem razpletu omogočijo odprtje še kakšne dodatne tržne niše.

Lani so imeli, poleg ZDA in Kitajske, kamor bo usmerjena njihova pozornost tudi letos, odlične rezultate tudi v Kanadi, Južni Ameriki, Južni Koreji, Avstraliji, Poljski in Rusiji.

Lasten razvoj in blagovna znamka sta glavna konkurenčna prednost

Temelj uspešne Fotonine blagovne znamke je kombinacija tehničnega znanja in potrjena medicinska uporaba njihovih laserskih naprav, za katere morajo opraviti klinične raziskave, ki jih ne izvajajo le v Sloveniji, ampak po vsem svetu. Ob tem ves čas širijo razvojne zmogljivosti in vlagajo v skupne raziskave na univerzah in klinikah ter širijo in obnavljajo distributersko mrežo. Predlani je Fotona tako uredila raziskovalni in izobraževalni inštitut, ki ga imenujejo Akademija za laserje in zdravje, lansko leto pa so se lotili naložbe v širitev proizvodnih zmogljivosti, ki je zasnovana tako, da jo bodo izvajali v več etapah.

Financirajo se iz lastnih sredstev, pri večjih naložbah bo ključna vloga banke

»Fotona trenutno povečanje proizvodnih zmogljivosti, ki bodo namenjene proizvodnji novih izdelkov, financira iz lastnih sredstev,« glede financiranja naložb v nove proizvodne zmogljivosti pove Grad. Pri financiranju naložb večjega obsega pa bo odločilna vloga banke s pravimi produkti. »Ko veš, da je na drugi strani zanesljiv partner z razvejeno mednarodno mrežo, je vse lažje,« večletno partnersko sodelovanje z UniCredit Bank opiše sogovornik.

Tudi vse prodajne aktivnosti na Kitajskem za zdaj financirajo iz lastnih sredstev. Se pa tam srečujejo z regulatornimi izzivi. V nasprotju z ameriškim trgom, so tam regulatorne zahteve namreč veliko manj usklajene z evropskimi in je zato pridobivanje dovoljenj veliko bolj dolgotrajno in zahtevno.

Na Kitajskem imajo namen prevzeti prodajno podjetje

Na Kitajskem ima Fotona velike načrte. Po ustanovitvi Fotona China so zdaj tik pred prijateljskim prevzemom kompletne prodajne infrastrukture dosedanjega Fotoninega distributerja za estetske in ginekološke laserje na Kitajskem. Njihov cilj je pokriti celoten kitajski trg, največja pozornost prodajalcev, s katerimi sodelujejo že vrsto let in so jih usposabljali tako na Fotoninih seminarjih na Kitajskem kot v izobraževalnem inštitutu v Ljubljani, pa bo seveda posvečena področjem z največjo tržno močjo.

Največjo rast dosegajo na tržnih segmentih, na katere so prišli prvi

Fotona je že leta 1994 kot prva na svetu zobozdravnikom ponudila laser z dvema komplementarnima valovnima dolžinama za učinkovite in do pacientov prijazne posege.

»Prednost, ki jo takšna rešitev ponuja, smo s stalnimi izboljšavami in novimi možnostmi v vseh teh letih samo še povečevali in zato na tem področju tudi najhitreje rastemo,« pojasni Grad.

Drugo področje, kjer Fotona velja za pionirja (2012) in vodilnega na svetu, je uporaba minimalno invazivnih laserjev za učinkovite posege v ginekologiji. Lani je bilo to področje za Fotono drugo najhitreje rastoče.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation