• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad

Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
lesna industrija   dodaj
gradbeništvo   dodaj
Gospodarsko... dodaj
Riko Hiše dodaj
 
Čas branja: 7 min
27.02.2019  13:23  Dopolnjeno: 04.03.2019 11:00
Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation
Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki
Na sejmu Dom se bodo z novimi izdelki predstavili tudi slovenski izvozniki, ki večino prihodkov ustvarijo na zahtevnih evropskih trgih. Kupce bodo poleg kakovostnih izdelkov poskušali pritegniti tudi s sejemskim popustom. Na fotografiji ena od hiš družbe Riko Hiše.
Foto: Matjaž Tančič

Obveščaj me o novih člankih:  

Jutri bo na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču vrata odprl sejem Dom. Lani ga je obiskalo več kot 57.200 ljudi, ki so si lahko ogledali izdelke 590 podjetij iz 33 držav. Letos pričakujejo še večji obisk, mi pa smo pogledali, s katerimi novostmi se bodo predstavila nekatera od slovenskih najuspešnejših izvoznih podjetij ter s kakšnimi akcijami želijo pritegniti obiskovalce in nakupovalce.

Riko Hiše s skoraj ničenergijskimi stavbami

Riko Hiše, ki so lani na tujih trgih ustvarile okoli 80 odstotkov vseh prihodkov, se na sejmu Dom predstavljajo s svojo paradno hišo, ki jo je zanje oblikoval znameniti francoski arhitekt Philippe Starck in se imenuje P.A.T.H. Starck with Riko. Doslej so postavili dve, eno v okolici Pariza in drugo v New Yorku. Je zdaj prišel čas, da bomo imeli prvo tudi v Sloveniji?

Na sejmu Dom bodo predstavljali tudi druge svoje lesene montažne objekte, ki so skoraj ničenergijske stavbe, od hiš do vrtcev in drugih javnih objektov.

»V Riko Hišah gradimo lesene montažne hiše, narejene po velikopanelnem okvirnem sistemu v kombinaciji s križno lepljenimi ploščami. Na željo kupca tudi nosilno konstrukcijo naredimo iz lesa, pa tudi toplotni ovoj je lahko na osnovi lesa, fasada je lesena. Velika prednost Riko Hiš je, da se potrudimo za vsakega naročnika posebej, naši inženirji mu skonstruirajo objekt po meri. Serijske ponudbe tako rekoč nimamo. Vsi naši objekti, pa naj gre za javne, torej vrtce, športne dvorane, hotele, ali individualne hiše, so narejeni po načelih trajnostne gradnje in skoraj ničenergijski. Tako gradnjo zakon že nalaga za javne objekte, od prihodnjega leta pa tudi za individualno gradnjo,« je pojasnil Bojan Lukšič, direktor Riko Hiš.

Vsem obiskovalcem, ki bodo v času sejma potrdili naročilo individualne hiše, bodo dali sejemski popust.

Lip Bled – vrata v videzu staranega hrastovega trama

Lip Bled je največji izdelovalec lesenih notranjih vrat na Balkanu, 70 odstotkov prihodkov pa ustvari na zahtevnih nemško govorečih trgih Avstrije, Nemčije in Švice.

»Da bi popestrili ponudbo in kupcem omogočili širši izbor, na sejmu Dom predstavljamo pet novosti, ki jih bomo pokazali prvič oziroma so bile pred kratkim uvrščene v naš prodajni program,« razlaga Dušan Marinič, direktor družbe Lip Bled.

Predstavili bodo novosti iz kolekcije TOPline – Prestige, kjer gre za najboljši približek naravnemu lesu, ki obstaja na trgu. Vrata iz te linije zaradi svoje večdimenzionalne strukture lepo prikažejo strukturo lesa, ponujajo jih v hrastu, in to v njegovi naravni mat barvi in beli hrastovi strukturi. Tej liniji vrat dodajo še eno novost, in sicer TOPline – Artica. Ta ima bolj razgibano strukturo od njihove siceršnje ponudbe in dodaten mat učinek, ki je značilen za oljeni les.

»Tudi pri furniranih vratih imamo izdelke, namenjene vsem, ki želijo imeti v svojem domu stik z naravo. Vrata imajo zanimivo strukturo, ki po videzu spominja na starani hrast, kakršnega lahko najdemo v starih tramovih. Njihova površina je lahko oljena ali mat lakirana,« opisuje Marinič.

Lip Bled se je tudi letos predstavil na nemškem sejmu Bau in zdaj trende od tam prenaša v Slovenijo. »Na letošnjem sejmu Bau je bilo opaziti velik korak v razvoju okovij. Zato smo tudi mi razširili svojo ponudbo drsnih vratnih kril s skritim okovjem, ki poudarjajo eleganco,« pravi Dušan Marinič.

Na sejmu Dom bodo predstavili še nova funkcijska vrata alba, ki so namenjena hotelom višjih kategorij, apartmajem in vhodom v stanovanja. Januarja so zanje pridobili vse certifikate, ki so pogoj za visoko zahtevno vgradnjo. Imajo 30-minutno odpornost proti ognju, zvočno izolativnost štiri decibele, dimotesnost, klimatsko odpornost III in protivlomno oznako RC2. Vgradijo se lahko na lesen ali kovinski podboj.

»Obiskovalcem sejma bomo pri izbiri pomagali s strokovnimi nasveti in jih k nakupu spodbudili s sejemskim popustom,« še dodaja Marinič.

Pirnar na sejmu s theatrico, ki so jo Nemci že nagradili

Podjetje Pirnar, kjer oblikujejo in izdelujejo vrata iz aluminija, je izrazito izvozno usmerjeno, saj na tujih trgih ustvarijo 90 odstotkov prihodkov. Njihov največji trg je Nemčija, kamor prodajo polovico vseh svojih vrat. Na sejmu Dom se bodo predstavili z že uveljavljenimi izdelki. Poleg njih bodo predstavili tudi z nemško nagrado German Design Award 2019 ovenčan vhod theatrica ter posebna potezala iz žareče kovine magmalux in potezala iz žarečega kristalnega stekla crystalux. Vhod theatrica so zaradi vrhunskega dizajna in inovativnosti Nemci nominirali tudi za German Innovation Award 2019.

»V naših izdelkih združujemo najnovejšo tehnologijo in odlično oblikovanje. To se še posebej pokaže v theatrici in Nemci so to prepoznali. Theatrica je lahko izdelana v največjih dimenzijah, kar ustvarja vtis odpirajoče se stene. Čista površina brez potezala je lahko poljubno površinsko obdelana – v lesu, kamnu, steklu ali aluminiju. Theatrica je tehnološka mojstrovina v tem, da prek kamere samodejno prepozna lastnika in se potiho drsno odpre in potem samodejno zapre. Brez dotika,« pojasnjuje Roman Pirnar, direktor in ustanovitelj družinskega podjetja Pirnar.

Sistem za prepoznavo obraza jim dobavlja nemško podjetje. Pirnar pa je eno prvih podjetij, ki ga je vgradilo v vrata. Kamero oziroma sistem za prepoznavo obraza bo lastnik hiše upravljal prek telefona. Theatrico so letos že predstavili na nemškem sejmu Bau, bodo pa jo še na specializiranih sejmi v Milanu in Parizu. Na trgu bo prihodnje leto.

»Računamo, da se bo delež pametnih hiš v Evropi zelo povečeval, in naša theatrica je del pametne hiše,« razlaga Roman Pirnar.

Jub z novim premazom, ki nadomesti ploščice

Jub je naš največji izdelovalec notranjih zidnih barv. Njihova najmočnejša blagovna znamka Jupol, ki je tudi največja prodajna uspešnica, letos praznuje že 50 let. Jubilej bodo zaznamovali s predstavitvijo barve leta. »Barva leta 2019 je freedom 125 – gre za globok moder odtenek z nepričakovanim sivkastim podtonom. Pooseblja svobodo, neskončnost in svežino ter spominja na modrino razburkanega oceana, nevihtno nebo ali košaro svežih borovnic ter vabi k razmisleku o trajnostnem življenjskem slogu in prihodnosti našega planeta,« pojasnjuje arhitektka Nina Štajner.

Na sejmu bodo predstavili tudi jubizol premium, samočistilni fasadni sistem, ki se ponaša z nazivom izbrani produkt leta 2019. »Namenjen je toplotni zaščiti prestižnih objektov, s paleto belih in svetlih pastelnih odtenkov pa zgradbam zagotavlja eleganco in všečen minimalizem. Odlikujejo ga visoka vodoodbojnost in paroprepustnost ter manjše navzemanje umazanije na zaključnem ometu jubizol nano finish. Izboljšane lastnosti so rezultat izsledkov nanotehnologije, ki omogoča uporabo sistema tudi na padavinam izpostavljenih fasadnih ploskvah visokih objektov, to pa zagotavlja dolgotrajno ohranjanje nespremenjenega videza fasade. Sistem še posebej priporočamo za bolj onesnažena okolja, kot so mestna in industrijska središča ter slana obmorska in druga podobna okolja,« pravijo v Jubu. Predstavili bodo tudi premaz hydrosol, ki je namenjen dekorativni zaščiti vertikalnih površin, obremenjenih z vodo in vlago, ter tako primeren za uporabo v kopalnici, kuhinji in kleti. »Premaz hydrosol je popolnoma vodoodporen. Lahko ga uporabite namesto ploščic in si pocenite prenovo oziroma gradnjo stanovanja,« pojasnjujejo v Jubu.

Knauf Insulation z novo kameno izolacijo za notranje prostore

V škofjeloškem Knaufu Insulation so lani s prodajo izolacijskih materialov in rešitev ustvarili 130 milijonov evrov prihodkov, letos jih načrtujejo 150 milijonov evrov. K rasti jim bodo pomagali tudi novi izdelki. »Na sejmu Dom poleg že uveljavljenih izolacijskih rešitev predstavljamo novo generacijo kamene volne, vezane z vezivom, narejenim na naravni osnovi s tako imenovano tehnologijo ECOSE. Ta kamena volna je namenjena zlasti uporabi v notranjih prostorih. Tako smo k stekleni volni, ki jo že celo desetletje izdelujemo v tehnologiji ECOSE, dodali tudi dobršen del izdelkov iz kamene volne,« je pojasnila Barbara Hafner, direktorica marketinga v Knaufu Insulation.

V novih izdelkih fenolformaldehidna veziva nadomeščajo z naravnimi vezivi. To uporabnikom prinaša večjo kakovost bivanja. Novi izdelki so namenjeni zlasti izolaciji stropov, poševnih streh, medetažnih konstrukcij in predelnih sten.

Na sejmu bodo ponujali tehnično svetovanje, v okviru njihovega projektnega paketa Danes za jutri pa bo možno pridobiti tudi sejemski popust. Na razstavnem prostoru bo mogoče tudi opraviti virtualni sprehod skozi stanovanjsko hišo in industrijsko stavbo, kjer bodo predstavljene izolacijske rešitve Knaufa Insulation. Obiskovalci si bodo lahko ustvarili tudi spominsko fotografijo.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...