• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad

Kje se predstavljajo in povezujejo najboljši?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
izvozniki   dodaj
Gospodarsko... dodaj
Petra Kordiš dodaj
TPV dodaj
Marko Gorjup dodaj
 
Čas branja: 3 min
04.03.2019  06:00
Najbolj zanimivi prispevki preteklega tedna.

Obveščaj me o novih člankih:  

S svojimi dobrimi proizvodnimi praksami in naprednimi tehnologijami se je v lanskem prvem izboru tovarne leta pomerilo 14 uspešnih industrijskih podjetij v Sloveniji iz različnih dejavnosti. Koliko se jih bo na zahtevni tekmi odločilo sodelovati letos, bo znano na začetku maja.

Prihodnji teden bo na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču vrata odprl sejem Dom. Lani ga je obiskalo več kot 57.200 ljudi, ki so si lahko ogledali izdelke 590 podjetij iz 33 držav. Na sejmu se bodo z novimi izdelki predstavili tudi slovenski izvozniki, ki večino prihodkov ustvarijo na zahtevnih evropskih trgih. Kupce bodo poleg kakovostnih izdelkov poskušali pritegniti tudi s sejemskim popustom.

V Kijevu je Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za mladoporočence v Evropi. Prepričali so 15-člansko strokovno žirijo tekmovanja Hospitality Awards, ki poteka od leta 2011. Letos je bilo v tekmovanje vključenih 342 nominirancev iz celotne Evrope, v ožji krog pa se je uvrstilo 126 finalistov v 28 kategorijah.

Pisali pa smo tudi o TPV. Gre za veliko podjetje s 1.200 zaposlenimi, ki so lani ustvarili 152 milijonov evrov prihodkov. Pred mesecev dni so predstavili TPV Innovation Station, ki je njihova lastna odprta platforma za pridobivanje idej in povezovanje z zunanjimi partnerji.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation