• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad

Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod

Čas branja: 3 min
05.03.2019  09:50
Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov oziroma lepinj
Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Pekovska družba Don Don načrtuje zaključno fazo projekta postavitve najsodobnejše tovarne za cvrte proizvode v regiji predvidoma opraviti jeseni prihodnje leto, so nam sporočili iz skupine. Kot smo poročali v preteklem tednu, bo naložba v obratu v Kranju nadomestila 14 let staro linijo, in bo namenjena izključno cvrtju krofov. Vrednost naložbe, ki omogoča peko šest milijonov krofov na mesec, znaša pet milijonov evrov, s prvo fazo pa so zaključili 75 odstotkov projekta.

»Za nas je bilo predvsem pomembno, da nova linija začne z obratovanjem do novega leta, da bi lahko zagotovili zadostne količine izdelkov za pustno obdobje,« poudarjajo v Don Donu. Namreč, v celotnem pustnem obdobju bodo na slovenskem in hrvaškem trgu prodali osem milijonov krofov. V Sloveniji v tem času sicer ustvarijo polovico letne prodaje krofov. Dodajmo, da skupino, ki je lani zaradi povečanih zmogljivosti ustvarila več kot 100 milijonov prihodkov ter ima v Sloveniji v lasti blagovni znamki Pekarna Grosuplje in Tvojih pet minut, vodi Aleš Mozetič.

Sledijo še tri faze projekta za popolnoma avtomatiziran proces proizvodnje

»Na novi liniji, ki je praktično neprimerljiva z dosedanjo, ni več manualnih opravil, saj operativci samo krmilijo linijo,« poudarjajo v Don Donu in dodajajo, da bo število zaposlenih podobno. V drugi fazi, ki jo načrtujejo zaključiti aprila, bodo v Kranju dodali opremo, ki bo zagotovila raznovrstne možnosti zaključnega dekoriranja izdelkov, kot so prelivi in posipi. Zatem bodo v tretji do septembra povečali zmogljivosti skladiščenja, da bodo pripravljene za dva tisoč paletnih mest. Obenem do takrat načrtujejo pridobitev vseh certificiranj in standardov, da bodo lahko izdelke prodajali partnerjem po regiji.

V zaključni fazi bodo še zagnali robotizacijo zlaganja in embaliranja. Z omenjeno proizvodnjo bodo izdelali približno trikrat toliko krofov kot so jih do zdaj. Poleg Slovenije in Hrvaške pa bodo oskrbovali še druge trge, na katerih so prisotni - Bosno in Hercegovino, Srbijo, Črno Goro in Bolgarijo. Skupaj skoraj 11 tisoč prodajnih mest.

Prihodnji mesec testni zagon tovarne za somune ali lepinje, s katerimi ciljajo na zahodne trge

Kranjski naložbi sledi še ena v srbskem Nišu, kjer je tovarna somunov ali lepinj v fazi montaže in v pripravi na aprilski testni zagon. Ta bo imela dnevno zmogljivost 100 tisoč kosov oziroma tri milijone kosov na mesec. »Tovarna je namenjena predvsem našim južnim trgom, saj je tak tip izdelka tam tradicionalen in se uživa vsakodnevno. Pri nas je to bolj izdelek za poletni čas oziroma za čas piknikov in žara, vendar ga bomo z različnimi oblikami, okusi in dodatki skušali razširiti tudi pri nas,« razlagajo v Don Donu. »To je izdelek, ki ga želimo resneje prodajati tudi na zahodnih trgih, v državah kjer so močni etno kupci,« dodajajo.

V Kragujevcu do jeseni s polno paro

Kot smo že poročali, je Don Don lani jeseni odprl novo pekarno v črnogorskem Danilovgradu, leto prej pa v srbskem Kragujevcu največjo tovarno opečenca (toasta) v JV Evropi. V prvo so vložili okoli dva milijona evrov, v drugo pa okoli 10. Napovedujejo, da bo do jeseni tovarna opečenca v Kragujevca delala s polno zmogljivostjo, kar pomeni mesečno okoli tri milijone kosov. »Tovarna v Kragujevcu je za nas izredno pomembna, saj je bila prvi preizkus v uresničevanju strategije popolne industrializacije, avtomatizacije in robotizacije proizvodnih procesov v skupini Don Don,« razlagajo. Na podlagi teh rezultatov so namreč nadaljevali s podobnimi projekti.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation