• slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
  • slika
Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Fructal z novimi izvoznimi potmi in novostmi do lepe rasti prodaje Intervju z direktorjem in generalnim direktorjem Fructala Goranom Medićem in Luko Jejčičem
Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste Kako dvigniti dodano vrednost slovenskemu izvozu? V učinkovitih podjetjih s kakovostnimi izdelki tudi dodana vrednost raste V okviru četrtletnih prispevkov o zavedanju pomembnosti dviga dodane vrednosti slovenskemu izvozu smo tokrat pod drobnogled vzeli proizvodna podjetja: Krko, Hidrio, Adrio Mobil in Cleangrad

Tri glavne prednosti družbene odgovornosti

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
družba   dodaj
okolje   dodaj
Generali dodaj
Svetlana Almaš dodaj
Sara Wagner dodaj
 
Čas branja: 3 min
07.03.2019  07:15  Dopolnjeno: 07.03.2019 08:00
Pri A1 Slovenija, zavarovalnici Generali in skupini SIJ se zavedajo, da njihovi potrošniki od njih pričakujejo družbeno odgovorno ravnanje.

Obveščaj me o novih člankih:  
družba   dodaj
okolje   dodaj
Generali dodaj
Svetlana Almaš dodaj
Sara Wagner dodaj

Porabniki od podjetij, katerih izdelke in storitve uporabljamo, upravičeno pričakujemo, da bodo pri svojem poslovanju učinkovita, etična in odgovorna na vseh področjih. Njihova podpora družbeno odgovornim projektom poleg finančne spodbude prispeva tudi moralno in motivacijsko. Podjetjem pa v zameno ponudi zadovoljstvo ob uspehih njihovih partnerjev, priložnosti za dodatno prepoznavnost, ugled in zaupanje v blagovno znamko. Predstavljamo glavne prednosti družbene odgovornosti.

Povečanje zadovoljstva zaposlenih in dvig ustvarjalnosti

Družbeno odgovoren odnos podjetjem prinaša večjo lojalnost, motivacijo in inovativnost zaposlenih. Zaposleni, ki se na delovnem mestu počutijo spoštovani in podprti, so pogosto tudi bolj produktivni in zadovoljni pri delu, saj način, kako podjetje obravnava svoje zaposlene, veliko pove o tem, kako podjetje obravnava svojo skupnost. Skozi vključenost v družbeno odgovorne pobude lahko zaposleni dobijo sveže ideje za nove izdelke, delovne procese in nove rešitve za reševanje problemov.

Boljša javna podoba

V današnji digitalni dobi podjetja, ki izkazujejo družbeno odgovornost, postajajo prepoznavna in dosegajo pohvale za svoje vključevanje. V gneči vseh podjetij v poslovnem svetu je vsaka pozitivna točka, pridobljena v očeh javnosti, dobrodošla, saj navadno prav ta vpliva na zvestobo kupcev do podjetja in s tem pripomore k večjemu ugledu v družbi.

Večja zvestoba strank

Stranke bodo bolj verjetno zveste vaši blagovni znamki, če bodo vaše poslovne vrednote usklajene z njihovimi osebnimi vrednotami. Podjetja s pravim odnosom imajo bolj lojalne kupce in dobavitelje, ti pa jih tudi pogosteje priporočajo drugim. Raziskava podjetja Neilson iz leta 2016 je denimo pokazala, da je več kot polovica vprašanih pripravljena plačati več za izdelke iz družbeno odgovornih podjetij. Še posebej to velja za generacijo milenijcev.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Kdo že občuti ohlajanje in kje so še priložnosti za rast

Anketa med večjimi slovenskimi podjetji kaže, da nekatera podjetja še ne občutijo ohlajanja na svetovnih trgih, druga, predvsem v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Kakšne načrte ima kralj med peki krofov in s katerim izdelkom načrtuje na zahod 9

Modernizaciji linije v Kranju, s katero bodo pripravili približno trikrat več krofov kot do zdaj, sledi otvoritev tovarne za peko somunov...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Herbal Glamping Resort je najboljša destinacija za mladoporočence v Evropi

Herbal Glamping Resort iz Ljubnega pri Savinji je prejel mednarodno nagrado Hospitality Award kluba Hoteliero za najboljšo destinacijo za...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Spoznajte nove izdelke, ki jih bodo na sejmu Dom predstavili izvozniki

Tu so novosti družb Riko Hiše, Lip Bled, Pirnar, Jub in Knauf Insulation